• 1
  • 2
2025-02-20, 11:03
Medlem
Amortentias avatar
Något jag tänkt på är huruvida faktumet att vara "flashbackare" påverkar hur attraktiv man är. Fb har ju generellt ett ganska sunkigt rykte ute i allmänheten, även om det finns alla typer av människor här.

Så, om ni dejtar någon, är det sexigt eller avtändande om ni får reda på att personen är en flashbackare? Och har ni själva upplevt att andra personer ändrar åsikt om er om de får reda på att ni håller till på flashback? Berättar ni eller håller ni det hemligt?

Vidare har jag också en fundering om "statusen" på flashback har betydelse. Exempelvis, jag själv skulle väl inte reagera på om någon annan var en halv-aktiv flashbackare, men en extremt aktiv användare känns avtändande. Samtidigt skulle jag nog ändå tycka att det var ganska sexigt om jag fick reda på att personen är moderator.

Vad tänker ni?
Citera
2025-02-20, 11:07
Medlem
olasvenssons avatar
Sexigt. Alla vill innerst inne vara en Flashbackare men klarar inte av det. Det krävs att man kan stava och har något att erbjuda.
Citera
2025-02-20, 11:09
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Jag tänker när äldre män inte hänger på mina appar så får jag hänga på deras forum.
Citera
2025-02-20, 11:25
Medlem
Bassplays avatar
Skulle jag hitta en potentiell partner som har det skulle jag tycka det var betydligt mer intressant än alla normietjejer med instagram , TikTok och fejsbuk.

Det skulle ju självklart vara intressant vilka typer av forum här hon hänger i men man får ju respektera anonymitet.

Jag vet inte om jag skulle vilja att hon läser igenom allt jag skrivit under åren.
Citera
2025-02-20, 11:26
Medlem
Vem beskriver sig själv som en "flashbackare" för att man är inne på sidan ibland? Låter som att det är hela ens identitet.

Att skriva på X som kändisarna gör eller flashback som vanligt folk gör, vad är skillnaden? Att skriva på internet gör väl alla idag och Flashback är Sveriges största forum. Tycker någon att det är avtändande så får de väl tycka det, kräsna jäkel.
Citera
2025-02-20, 11:28
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amortentia
Samtidigt skulle jag nog ändå tycka att det var ganska sexigt om jag fick reda på att personen är moderator.
Vad tänker ni?
Varken sexigt eller avtändnade att skriva i sig på Flashback.
Däremot kan rollen möjligtvis spela viss roll.
Moderator innebär makt och positionen har erövrats och behållits genom personlig duglighet.
Moderatorer är ju i genomsnitt av hög klass jämfört med snitt-flashbackaren.
Det kan säkert förhöja attraktionskraften.
Är man å andra sidan en som tror på konspirationsteorier och startar trådar om det på Flashback som:
- Varför smakar tomater annorlunda nuförtiden? En chockerande koppling till 5G och global kontroll!
- Mikrovågsugnar – hur judarna programmerar din hjärna!
kan man säkert göra stort intryck på en liggpigg tjej som heter Nova, iförd stor sjal med mystiska symboler, smycken med "energi och balans" där hon sitter barfota för "jordning" och läser trådstarten.
Citera
2025-02-20, 11:28
Medlem
Beror nog på lite vilken avdelning och vad du diskuterar.
Citera
2025-02-20, 11:31
Medlem
turfaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amortentia
Något jag tänkt på är huruvida faktumet att vara "flashbackare" påverkar hur attraktiv man är. Fb har ju generellt ett ganska sunkigt rykte ute i allmänheten, även om det finns alla typer av människor här.

Så, om ni dejtar någon, är det sexigt eller avtändande om ni får reda på att personen är en flashbackare? Och har ni själva upplevt att andra personer ändrar åsikt om er om de får reda på att ni håller till på flashback? Berättar ni eller håller ni det hemligt?

Vidare har jag också en fundering om "statusen" på flashback har betydelse. Exempelvis, jag själv skulle väl inte reagera på om någon annan var en halv-aktiv flashbackare, men en extremt aktiv användare känns avtändande. Samtidigt skulle jag nog ändå tycka att det var ganska sexigt om jag fick reda på att personen är moderator.

Vad tänker ni?
Mer parten av flashbackare är störda i huvudet så det är osexit
Citera
2025-02-20, 11:35
Medlem
Amortentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..GodJul..
Vem beskriver sig själv som en "flashbackare" för att man är inne på sidan ibland? Låter som att det är hela ens identitet.

Att skriva på X som kändisarna gör eller flashback som vanligt folk gör, vad är skillnaden? Att skriva på internet gör väl alla idag och Flashback är Sveriges största forum. Tycker någon att det är avtändande så får de väl tycka det, kräsna jäkel.

Skulle inte säga att man kan kategoriseras som flashbackare om man endast går in och läser lite trådar ibland. Jag syftar med begreppet på personer som faktiskt har ett konto.

Just det jag undrar, om det har betydelse för folk eller inte.
Citera
2025-02-20, 11:51
Medlem
Sen blir det annorlunda, visst? Inga problem för de som vet mer än andra....eller? Hur
Citera
2025-02-20, 12:05
Medlem
laughingducks avatar
Förstår mer och mer varför det är så många som är singel i landet mellan mjölk..
Om sånt här ska spela in vid en eventuell relation.
Citera
2025-02-20, 12:08
Medlem
tryffs avatar
Det som är utmärkande för flashbackaren är ju att han inte är agreable. Jag tror det är ett minus mot de flesta kvinnor då vi är svårare att styra samtidigt som man inbillat kvinnor att det pågår någon maktkamp.

I fredstid är vi mindre populära...tills det börjar brinna, då är vi plötsligt i ropet igen. Sådan är människan tyvärr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in