Igår kunde vi läsa om fru X som knullade 25 män per kväll gratis. För att hon hade ett sexmissbruk. Hade hon varit gladare om hon fått tusen spänn per snubbe? Kanske det.
Om knarklisa på stan tar o splittar på benen för att få sin fix horse.. blir hon gladare om hon slipper stjäla? Kanske det.
Om Studentskan Anna knullar ett par ggr i veckan för att slippa ta studiemedel? Vore hon gladare med skulder? Kanske det.
Jag vet inte, du vet inte.. Alla är olika. Det enda man kan säga med säkerhet är att i Sverige idiotförklarar man vuxna människor. I övriga världen ger man människan rättigheten att fatta egna beslut.
Om det finns en lycklig eller olycklig hora är lika ointressant som om det finns en lycklig hemmafru eller inte eller en lycklig sjuksyster på dementvården som torkar pensionärsbajs.
ALLA fattar där sina egna beslut om HUR de vill göra.
Sen konklusion: Skulle aldrig betala i Sverige.. men utomlands mer än gärna!!
Citat:
Tror ni att hororna tycker det är SKÖNT att bli knullade av er? När de kanske haft 20 kunder innan er? Har ni någonsin hört om skavsår i fittan? Det får man nämligen.
Nej. En del kanske gör det men det är inte mitt problem om de väljer "knulla torrt". Dock är det ju inte det man vill. Så då kommer medel fram om det behövs. Och brudarna behöver inte ha/ta 20 kunder på en rad!
Citat:
Är det inte viktigt för er ett tjejen vill ha sex oxå och att hon har det skönt?
Ger ni hororna orgasm?
Om ja: tror ni att dom fejkar eller inte? Spelar det nån roll?
Klart de ska spela med. Sen om det är riktig orgasm eller inte spelar mindre roll. Jag betalar för MIN känsla. Sen är det ett pluss om tjejer får hon med eller är oscarskandidat. Men det är ju bara en parantes. Man betalar för sex och inte för en flickvän i sverige.
Citat:
Varför måste ni KÖPA sex? Kan ni inte få det gratis?
Hur ser ni ut? Är ni fula som stryk allihopa?
*S* Måste? Varför inte? Kruxet är.. KÖPA = 100% garanti på insatta pengar tillskillnad från alla andra ställen. Plus man slipper allt annat runt om kring.
Citat:
Behandlar ni hororna med respekt när ni knullar dem eller är ni lite mer egoistiska och hårdhänta när ni sätter på horor än "vanliga" tjejer (om ni nu får sätta på "vanliga" tjejer vill säga)?
Respekt. Det är ju fortfarande en människa som erbjuder tjänster man vill åtnjuta. Är man ett svin får man ju inte komma tillbaka. Svin kan man ju vara på krogen.
Citat:
VARFÖR köper man sex? Är det för att man inte får nått annars eller är det pga att det är mycket lättare och mer utan krav? Har ni hört talas om one night stands? Är det för att hororna är bättre i sängen än icke prostituerade kvinnor?
En repetetiv fråga. Finns många olika orsaker. För att det är garanterat sex och på mina villkor. Har man en böjelse får man ju garanterat köra det. Man slipper allt snack och rundsaker innan. Man kan dra när man är klar. Man får när MAN vill o inte när nån annan vill.