Flashback bygger pepparkakshus!
2006-08-17, 22:34
Moderator
oilslicks avatar
Nån som minns infomercialen om "Flowbee"?
Minns en amerikansk tant som sa på engelska "Ta min man ta mina barn men rör inte min Flowbee"
Riktigt roligt att kolla på....fan nästan jag saknar eländet.
Citera
2006-08-17, 23:21
Medlem
Findus jävla pastapytt

När jag vill ha tid för annat och familjen vill ha något gott, findus jävla pastapytt. Säkert tio år sen sist , men aldrig i ihelvete att jag köper pastapytt efter den. Har aldrig hatat något så intensivt
Citera
2006-08-21, 22:39
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Elgigantens nya är fan hemsk. Har dom hittat canal digital-mongots brorsa eller?

Inte kan han säga "där" heller, utan det heter i Elgigantens värld; "en sån därn..."
Tycker den är helt hemsk. Förbjud barnarbete nu.
Citera
2006-08-22, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffster
Alla jävla panta-reklamer är äckliga och idioten som kom på det borde få ett nackskott på öppen gata.

Jag tycker de är lite småcharmiga, långt ifrån värst i alla fall. Däremot den här reklamen om illaluktande flytningar som kommer efter bastubad och mens. Varenda gång man sitter framför tv:n och ska äta kommer den.
Citera
2006-08-22, 02:57
Medlem
Solobanjos avatar
Har plöjt lite, men inte orkat med alla sidor. Beklagar eventuella repetitioner.

En reklamfilm jag hatar är den från Vägverket / Don't drink and drive där en tjej berättar om hur hennes lillebror blev dödad av ett rattfyllo. Den är bara för mycket att bli påtvingad hemma i TV-soffan.

Däremot är Rädda Barnens filmer med den stämningsfulla musiken lagom berörande. Men som allt annat blir det tjatigt i längden.

Jag irriterar mig mest på reklam som ska vara lite finare i kanten. Scans nyttigare charkvaror var en genuin plåga på så sätt. En massa svenssonfigurer som äter macka och säger saker som "jag har valt ett nyttigare liv" ackompanjerat av sentimentala stråkharmonier. Otroligt smaklöst och irriterande!

Allt gapigt och skränigt filtrerar jag bort per automatik.
Citera
2006-08-22, 09:48
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solobanjo
Har plöjt lite, men inte orkat med alla sidor. Beklagar eventuella repetitioner.

En reklamfilm jag hatar är den från Vägverket / Don't drink and drive där en tjej berättar om hur hennes lillebror blev dödad av ett rattfyllo. Den är bara för mycket att bli påtvingad hemma i TV-soffan.

Däremot är Rädda Barnens filmer med den stämningsfulla musiken lagom berörande. Men som allt annat blir det tjatigt i längden.

Jag irriterar mig mest på reklam som ska vara lite finare i kanten. Scans nyttigare charkvaror var en genuin plåga på så sätt. En massa svenssonfigurer som äter macka och säger saker som "jag har valt ett nyttigare liv" ackompanjerat av sentimentala stråkharmonier. Otroligt smaklöst och irriterande!

Allt gapigt och skränigt filtrerar jag bort per automatik.

JAg tycker Scanfilmerna är rätt bra. Jag upplever dem som en drift med all smalmatsreklam "jag har bestämt mig" o.s.v.
Citera
2006-08-22, 11:06
Medlem
Solobanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siden-Carlsson
JAg tycker Scanfilmerna är rätt bra. Jag upplever dem som en drift med all smalmatsreklam "jag har bestämt mig" o.s.v.

Lite så tänkte jag också från början, men jag har bestämt mig för att det inte är drift utan blodigt, löjligt allvar. Jag tycker det hade behövt hända något roligt i någon av scenerna för att man skulle kunna ta det som någon sorts skämt.
Citera
2006-08-22, 13:40
Medlem
Jim Divines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotvå
Elgigantens nya är fan hemsk. Har dom hittat canal digital-mongots brorsa eller?

Inte kan han säga "där" heller, utan det heter i Elgigantens värld; "en sån därn..."
Tycker den är helt hemsk. Förbjud barnarbete nu.

Håller med... mycket irriterande förortsunge
Citera
2006-08-24, 09:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lva
När jag vill ha tid för annat och familjen vill ha något gott, findus jävla pastapytt. Säkert tio år sen sist , men aldrig i ihelvete att jag köper pastapytt efter den. Har aldrig hatat något så intensivt

Snacka om att vara psykologikst inställd på något...
Citera
2006-08-26, 17:57
Medlem
Psykopat och stolt.....
Citera
2006-09-02, 08:16
Medlem
hazard simpsons avatar
Leifs dansskola. Kan ingen skjuta honom?
Citera
2006-09-02, 10:31
Medlem
kamikaze_kids avatar
Har inte läst genom hela tråden så vet inte om någon redan tagit upp den men..

Den värsta reklamen genom tiderna måste vara : "Riesen" (Dubbad från tyska till svenska) -Pappa kan jag få en av dina riesen också. -Jag trodde inte du gillade mina riesen. SÅÅÅ fula skådisar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in