2025-02-02, 00:20
Medlem
IgelBollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Jag har bjudit in.
Middagar, ölprovning.
Gästerna kommer.
Men jag blir inte bjuden tillbaka.
Du skulle kunna testa att bjuda in dig själv, vissa uppskattar detta. Alltid värt att prova.
Citera
2025-02-02, 00:26
Medlem
snuskfittas avatar
Det är fruktansvärt att vara helt ensam i denna kalla värld. Ingen vänner eller familj som bryr sig. Jag kan ligga död i lägenheten i flera år utan att någon upptäcker det. Mår endast bra när jag sover. Alla andra verkar så glada det kanske bara är på låtsas.
Citera
2025-02-02, 18:08
Medlem
IgelBollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuskfitta
Det är fruktansvärt att vara helt ensam i denna kalla värld. Ingen vänner eller familj som bryr sig. Jag kan ligga död i lägenheten i flera år utan att någon upptäcker det. Mår endast bra när jag sover. Alla andra verkar så glada det kanske bara är på låtsas.
Även de som tycks va glada kan ha det dåligt, kan vara så enkelt som en fasad, särskilt om du ser det på sociala medier så låt dig inte luras. Försök att hitta på saker så att du håller dig sysselsatt. Men visst ibland så tänker man på de artiklarna som man har läst om att någon har legat död i sina lägenhet utan att någon har saknat personen, bara om någon sträckt ut handen så hade man kunnat undvikit den ensamheten.
Citera
2025-02-14, 03:56
Medlem
Försökte faktiskt men hon " vill åka stor handla tvätta hellre. handen är utsträckt iaf
Citera
2025-02-14, 03:59
Medlem
Samma här speciell denna helg. Skriker efter närhet fan varit utan mänsklignärhet snart 12 månader. Bah
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandare93
I feel you 😢
Citera
2025-02-14, 10:02
Medlem
1754s avatar
Denna jävla skitdag borde förbjudas. Likaså rosutdelningen som sker i klassrummen i skolorna. Vissa får ros, vissa får ingen alls. Jag tillhörde dom som aldrig fick nån ros.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in