Ännu en löjlig undersökning på högen alltså, denna gången är man t.ex intolerant om man inte läser tillräckligt mycket böcker och ser på filmer med minoritetstema. Jag försökte själv se en bÖgfilm (Hate Crime) igår men jag var tvungen att stänga av efter 10 minuter för det var så vidrigt hur dom höll på att böga sig och dessutom fullt med vidriga stereotyper. De toleranta är ta mig fan mera "fördomsfulla" än de intoleranta, den bÖgfilmen följde precis mallarna för de tolerantas fördomsfulla bilder av hur underbara fina människor bÖgarna är, hur "homofober" är och hur dom tänker osv. homofoben var givetvis vit, kristen och heterosexuell. (oväntat!, ostereotypt!) Och, han var präst! Och filmen menade att en präst skulle sitta och dricka öl tillsammans med en kompis och dra grova bÖgskämt och svära hela tiden. HAHAHAHA, den bilden av HOMOFÅÅBEN är nog mera fördomsfull än än något annat. Men om 20 år så blir det fängelsestraff för alla som inte sett det senaste från Hollywood antar jag. Snaran dras åt allt hårdare. Fy på er alla som inte tycker som man ska tycka.
Här är rapporten för de som vill läsa och se med egna ögon vilka extremt bÖgiga frågor man ställt och ännu bÖgigare slutsatser man dragit:
http://www.lr.se/lrweb/Home.nsf/ByKe...i%20skolan.pdf
Och att de "toleranta" kommunisterna anser att t.ex haga-mannen är lika mycket "värd" som deras egna barn, det säger mer om hur vrängda i hjärnan dom är än förklarar något om vad det här svamlet om allas lika värde egentligen betyder.