Citat:
Ursprungligen postat av
bithax
Twilight Princess.
Jag trttnade.
Samma faktiskt. Kom till vattentemplet, frlorade mot bossen, tyckte det var trkigt att kmpa mig tillbaka till det rummet (hade nog glmt vart man skulle), lade undan spelet och plockade aldrig upp det igen. Blir nog till att spela det igen snart p en handhllen dock.
Citat:
Ursprungligen postat av
PollyPocketses
Rayman till ps1, har ven spelat det som vuxen p ps3 (?) och det r vansinnigt svrt. Minns en bana dr man hoppade p trummor dr man behvde ha helt absurd timing genom hela banan fr att klara den, lyckades aldrig.
Hade det till Saturn med kasst batteriminne som jag inte visste hur man bytade (!) s jag var fast p det. Kunde spela HELA vgen fram till Mr. Dark i EN session (p ngra timmar s fick bara spela s av frldrarna nr det var pissvder ute) men s skulle man ha ALLA. JVLA. BURAR. fr att kunna klara spelet iirc (?) s dr tog det stopp.
Finns ett stort antal NES-spel jag aldrig klarat. Vidare minns jag att jag var YTTERST nra att klara Megaman Wily's revenge men det gick t helvete sista fasen av sista bossen och sedan gjorde jag aldrig om det.
Edit: Saturn frresten... Dr har vi ocks ett ANTAL spel jag aldrig spelade frdigt. Praktexempel = The Crow: City of Angels. Fr den som undrar varfr s har AVGN gjort en video p det spelet vill jag minnas.
Edit 2:
https://www.youtube.com/watch?v=yVJcaP5lAC8 AVGN-videon.