Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-11, 17:51
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Daniel jobbar väl omedvetet på att knäcka henne.
Edit: Hörsägen: kungen var rätt otrevlig mot Silvia under en period av deras äktenskap (före skandalen och Thomas Sjöbergs bok, kantänka). Mina källor har varit sådana som VIP:s förväntas ignorera, men som har en funktion, i all underdånighet..
Det var väl i början av deras äktenskap under en intervju av många i tv som han hade den dåliga smaken att kritisera hennes dåliga språkkunskaper i svenska.
Citera
2022-01-11, 19:01
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
43,39 min in i programmet . Före det säger han i stil med att nu är det mycket fokus på mamma för sonen sjunger mamma mamma mamma.

Jag blev chockad faktiskt.En sak är säker .Äktenskapsproblemen är inget påhitt.
Återigen han säger detta framför KAMERORNA !!
Jag tror att Daniel ville dölja hur sen sonen är med pratet. Prins Oscar fyller sex år i mars men sjunger "mama mama mama". Han sa inte så mycket mer. Det är tyvärr ungefär på en treårings nivå.
Citera
2022-01-11, 19:25
Medlem
Visst låter det frustrerat och bittert att säga att man är van att vara nr 2. Jag gissar att han menar att barnen oftast väljer mamma framför honom och det är ju inte så kul.
Citera
2022-01-11, 21:14
Medlem
Har tydligen plockat ut en rejäl summa:

https://www.expressen.se/dinapengar/...t-10-miljoner/
Citera
2022-01-11, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Jag tror att Daniel ville dölja hur sen sonen är med pratet. Prins Oscar fyller sex år i mars men sjunger "mama mama mama". Han sa inte så mycket mer. Det är tyvärr ungefär på en treårings nivå.

Tycker han verkar prata rätt bra för att vara snart sex år gammal även om han inte pratar helt rent? Tror de har det ganska bra faktiskt. de ser då lyckliga ut när de tittar på varandra och skrattar tillsammans så jag förstår inte vad problemet är? Om victora är olycklig lär hon ju ta ut skiljsmässa. Svenskarna är ju de folk som skiljer sig mest i hela Europa så hon lär ju bli ännu mer folklig då. Plus att det är ju hon som sitter på degen, inte han.
Citera
2022-01-12, 02:03
Medlem
SwampDoggs avatar
Haha, fan vad ni överdramatiserar och övertolkar! Värsta sortens skvallerkärringar.

Sen kan det säkert vara en fnurra på tråden i deras äktenskap, men det går inte att utläsa från det klippet.

Men ni är väl inte bara skvallerkärringar, ni är väl sierskor också. Samt barnpsykologer.
Senast redigerad av SwampDogg 2022-01-12 kl. 02:06.
Citera
2022-01-12, 02:07
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dianthus
Har tydligen plockat ut en rejäl summa:

https://www.expressen.se/dinapengar/...t-10-miljoner/

Jag tror nog att vi ska omvärdera Prins Daniel.

Nu är han tät och man kan dessutom misstänka att han tidigare helt enkelt haft så pass mycket pondus att han inte tagit någon obefogad kritik eller märkliga order alls från sin hustru eller hennes pappa?

Det går inte att utesluta att Prinsen är väldigt dominant privat men att det stött på patrull i hovet, en stark man med en vilja av järn är inte lätt att kväsa.
Citera
2022-01-12, 02:16
Medlem
På filmsnutten ser jag en ganska harmonisk barnfamilj. Ser inget uppdämt hat eller annat skumt.
Tänker med skräck på om någon filmat mig med barnen och deras far på en promenad i småbarnsåren. Nu var ju tack och lov inte min familj lika spännande och vi var inte tränade i att hålla ett "snyggt yttre" men ändå...
Fattar inte vad som är skandalen
Citera
2022-01-12, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Det var väl i början av deras äktenskap under en intervju av många i tv som han hade den dåliga smaken att kritisera hennes dåliga språkkunskaper i svenska.
Det jag hört var grövre än så. Av servitörer, vaktposter och liknande tjänstehjon.
Citera
2022-01-12, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Tycker han verkar prata rätt bra för att vara snart sex år gammal även om han inte pratar helt rent? Tror de har det ganska bra faktiskt. de ser då lyckliga ut när de tittar på varandra och skrattar tillsammans så jag förstår inte vad problemet är? Om victora är olycklig lär hon ju ta ut skiljsmässa. Svenskarna är ju de folk som skiljer sig mest i hela Europa så hon lär ju bli ännu mer folklig då. Plus att det är ju hon som sitter på degen, inte han.

Du måste se längre än bara yta och fasad. Minns själv hur hela släkten blev paff när mina föräldrar skulle skiljas. Mina vänner med. "De verkar ju så himla kära och lyckliga. Gör mycket kul tillsammans, kramas, pussas, ser på varandra kärleksfullt, pratar kärleksfullt om varandra".

Fasad och yta, som sagt.

För Viktoria är skilsmässa något som sker med kniven mot strupen, inte förr.

Daniels yttrande tyder på extrem uppdämd frustration, den saken är säker.
Citera
2022-01-12, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nowlickit
Har inte sp ganska hög trovärdighet?

Skojar du nu?
Citera
2022-01-12, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Du måste se längre än bara yta och fasad. Minns själv hur hela släkten blev paff när mina föräldrar skulle skiljas. Mina vänner med. "De verkar ju så himla kära och lyckliga. Gör mycket kul tillsammans, kramas, pussas, ser på varandra kärleksfullt, pratar kärleksfullt om varandra".

Fasad och yta, som sagt.

För Viktoria är skilsmässa något som sker med kniven mot strupen, inte förr.

Daniels yttrande tyder på extrem uppdämd frustration, den saken är säker.

Jag väljer att tro att de har det bra tillsammans. Vad har han att vara frustrerad över? Skulle tro att livet han har idag är betydligt lugnare och mer ”laid back” än att vara företagsledare för ett stort företag. Han behöver ju bara nicka och le, vara artig och trevlig mot gäster samt involvera sig i projekt som han tycker är inteessant. Eller kan det vara så att han har en mörk sida som ingen känner till? Kanske gillar bdsm eller kissex som vickan inte vill ställa upp på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in