Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-13, 19:15
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Victoria hade ju vänt ansiktet långt innan och var koncentrerad på hunden hon hade med sig. Syntes ju hur harmonisk Daniel var med barnen och det var inte minsta bitterhet utan mer en rolig grej framför kamerorna

Citat:
Ursprungligen postat av Hissen100
Daniel säger detta med glimten i ögat, det är ju helt uppenbart! Victoria ser inte ett skit obekväm ut, tvärtom.
Jag håller med. Tycker inte alls att han varken ser ut eller låter bitter. Han är lekfull med sina barn. Måste vara väldigt jobbig att vara känd och allt man säger och inte säger analyseras in absurdum; hur ens röst låter, om man vänder sig bort, om man råkar göra någon min eller vänder uppmärksamheten till något annat. Och även om man ibland säger en dum, tvetydig eller klumpig kommentar - det gör vi väl alla? Jag gör det i alla fall flera gånger i veckan. Tur att jag inte har en skvallertråd på Flashback.
Citera
2022-01-14, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Fast Prins Henrik började inte yra om kungatitlar och annat förräns han blev demenssjuk.
Daniel kanske också börjar yra när han blir gammal och gaggig?

Fast det där stämmer inte.
Prins Henrik uttalade sig i decennier om hur han benämns som gemål osv...
Han beklagade sig offentligt om detta i årtionden.
Han var inte dement i 30 års tid.
Citera
2022-01-14, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Jag håller med. Tycker inte alls att han varken ser ut eller låter bitter. Han är lekfull med sina barn. Måste vara väldigt jobbig att vara känd och allt man säger och inte säger analyseras in absurdum; hur ens röst låter, om man vänder sig bort, om man råkar göra någon min eller vänder uppmärksamheten till något annat. Och även om man ibland säger en dum, tvetydig eller klumpig kommentar - det gör vi väl alla? Jag gör det i alla fall flera gånger i veckan. Tur att jag inte har en skvallertråd på Flashback.

Som den gamle filosofen sa; man skojar ofta om det som tynger en. Djupt mänskligt beteende, som en slags ventil. På samma sätt som att Göran Persson i tid och otid glirade folk för deras vikt.

Att Daniel sa som han sa tyder på uppdämd frustration. Även om han sa det för att "skoja till det...".
Val av "skämt" kan säga mer än man tror.
Citera
2022-01-14, 09:19
Medlem
Om man tror på SS så hotas de med skilsmässa nu. Man är jäkla nyfiken vad incidenten innan jul var. Otrohet betvivlar jag starkt. Inte bara för att det är Corona tider men för att inte ens Daniel är så dum i huvudet att han riskerar det

https://stoppapressarna.se/kungligt/...med-skilsmassa
Citera
2022-01-14, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xaboco
Om man tror på SS så hotas de med skilsmässa nu. Man är jäkla nyfiken vad incidenten innan jul var. Otrohet betvivlar jag starkt. Inte bara för att det är Corona tider men för att inte ens Daniel är så dum i huvudet att han riskerar det

https://stoppapressarna.se/kungligt/...med-skilsmassa
Något fysiskt…
Citera
2022-01-14, 13:26
Medlem
angelfuck666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Något fysiskt…

Hans snopp kanske har krympt? (FB) Urologer: Mindre manligt organ efter Covid är på riktigt, för många män (3 cm mindre).

Klart att Victoria blir upprörd om nåt sånt inträffat, hon måste ju känna sig besviken och lurad på sin ålderdoms fröjder.
Citera
2022-01-14, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Som den gamle filosofen sa; man skojar ofta om det som tynger en. Djupt mänskligt beteende, som en slags ventil. På samma sätt som att Göran Persson i tid och otid glirade folk för deras vikt.

Att Daniel sa som han sa tyder på uppdämd frustration. Även om han sa det för att "skoja till det...".
Val av "skämt" kan säga mer än man tror.

Eller så säger det inte ett smack! Videon förmedlar glädje hos en familj som är ute på promenad. Helt uppenbart för de flesta.

Så med andra ord kan inte Daniel ”skoja till det” mer eftersom han då visar sin uppdämda frustration.

Vet inte om man ska skratta eller gråta!
Citera
2022-01-14, 13:56
Medlem
Om en artikel i stoppa pressarna är enda källan här kan vi avsluta ämnet nu. De har inte mer trovärdighet än Hänt i veckan eller valfri annan skvallerblaska
Citera
2022-01-14, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Om en artikel i stoppa pressarna är enda källan här kan vi avsluta ämnet nu. De har inte mer trovärdighet än Hänt i veckan eller valfri annan skvallerblaska

De har lägre.

Sidan gör nu allt för uppmärksamhet och tror sig ha något på kungahuset. Inga andra medier bryr sig.
Citera
2022-01-14, 17:04
Medlem
Citat:
Verkade ansträngt i videolänken.Människan är ju mediatränad för f-n, kunde han inte ha visat lite omsorg och respekt åtminstone utåt.
En slump att härskartekniker är ett hett ämne i media just nu?
Citera
2022-01-14, 17:40
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
De har lägre.

Sidan gör nu allt för uppmärksamhet och tror sig ha något på kungahuset. Inga andra medier bryr sig.
Det finns en tyst överenskommelse mellan stora mediekanaler i Sverige att inte ”smutskasta” kungahuset, så inget kommer skrivas om förrän det är ok m hovet och ett faktum.
Citera
2022-01-14, 19:45
Medlem
Citat:

Inte första gången jag hör/läser detta rykte. Här är t ex ett inlägg från Viktoriatråden 2017
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Har en pålitlig källa som säger att Daniel inte är så snäll mot sin fru och ska vara både verbalt och fysiskt elak mot henne. Tydligen ska han ha blivit rejält uppläxad av en Säpo-vakt för sina tilltag.

Användare i denna tråd säger sig ha hört samma sak. Beteende i TV-klipp skulle kunna passa in i bilden tycker en del av oss - därom råder delade meningar. I detta fall tror jag - "ingen rök utan eld". Men det är ju upp till var och en hur man tolkar och vad man tror. Detta är ett skvallerforum - inte en domstol. Skulle man kräva hårda bevis skulle många trådar behöva låsas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in