Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-28, 00:01
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy
Mmm.. jovisst. Victorias dyslexi och Daniels njursjukdom. Hur kommer deras avkomma att se ut egentligen? En dialysuppkopplad person som inte kan läsa.

Det ser mörkt ut för Sveriges tron Carl Philip borde fått ha blivit kung som det var tänkt från början.

Jomenvisst tjena CP på tronen som inte ens kan säga en hel mening utan att staka sig. Detta med njurarna låter mycket märkligt. Är det något som går bland inavelspopulasen runt Ockelbo, ungefär som bröstcancer norr om Umeå. Finns det någon i Daniels släkt som är tagen utanför detta begränsade geografiska område?

Republiken verkar komma närmare plötsligt.....
Citera
2009-05-28, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy
Carl Philip borde fått ha blivit kung som det var tänkt från början.

Carl Philip är enligt min morsa retarded, han visades inte upp offentligt på ett bra tag efter han föddes. Lägg då till hans tafatta uppenbarelse, verkar koppla segt. BTW: man lyssnar på Mamma!
Citera
2009-05-28, 00:04
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deddeman
Carl Philip är enligt min morsa retarded, han visades inte upp offentligt på ett bra tag efter han föddes. Lägg då till hans tafatta uppenbarelse, verkar koppla segt. BTW: man lyssnar på Mamma!

Dra in hans vapenlicens nu!!!!
Citera
2009-05-28, 00:41
Medlem
nickex35s avatar
för mycket hembränt ....han måste lära sig att använda aktivt kol...
Citera
2009-05-28, 01:52
Bannlyst
CP borde bli kung!!!
Citera
2009-05-28, 02:39
Medlem
DW är ju obsolet och inte alls den Horse Cock man gjort gällande!
Citera
2009-05-28, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Blev lite orolig när jag läste detta, men så såg jag att det var en icke ärftlig sjukdom han hade haft så det var ingen fara.

" Orsaken till transplantationen är en medfödd men inte ärftlig sjukdom som har lett till nedsatt njurfunktion."

Vad är medfött men inte ärftligt????
Citera
2009-05-28, 03:46
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
" Orsaken till transplantationen är en medfödd men inte ärftlig sjukdom som har lett till nedsatt njurfunktion."

Komplikationer vid förlossningen kanske. För tidigt född, osv. Jag vet inte.

VI KOMMER FÅ EN VEKLING TILL KUNG! HEEEEELVETE.
Citera
2009-05-28, 06:28
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deddeman
När Dum-Filip var några och tjugo frågade en journalist honom vilken kvinna i hela världen han beundar allra mest. Mesen tänkte efter nåra minuter och pep till:
-- Mamma!

Om det varit nån stake (och intelligens) i honom skulle han naturligtvis i stället svarat Madonna, Antonia Ax:son Johnson, Suu Kyi eller moder Theresa osv.
Citera
2009-05-28, 06:34
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Nu kanske vi fått förklaringen till varför kungen inte tyckt om DW. Han är ju helt enkelt dåligt avelsmaterial. Med lite tur kanske det inte blir några fler ättlingar, och han och Vickan kan sitta och tjura borta på Haga. (Kan ni inte prata om lillprinsen i hans tråd, det blir roligare så.)
Citera
2009-05-28, 07:14
Medlem
Hundbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Nu kanske vi fått förklaringen till varför kungen inte tyckt om DW. Han är ju helt enkelt dåligt avelsmaterial. Med lite tur kanske det inte blir några fler ättlingar, och han och Vickan kan sitta och tjura borta på Haga. (Kan ni inte prata om lillprinsen i hans tråd, det blir roligare så.)

'Bättre snälla svarta barn än vita i Sing Sing' så DW duger gott, han får lösa korsord tillsammans med knugen, såg det blir nog bra....
Citera
2009-05-28, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komocka

Ärftligt innebär att hans kommande barn riskerar att få samma sjukdom, medfödd innebär att sjukdomen har funnits där hela tiden men det finns ingen risk att de kommande barnen drabbas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in