Jesus, vilket förvirrat inlägg. Vad vill du säga egentligen?
Citat:
Ursprungligen postat av rönnerdal
När jag såg Ulf Adolfssons uppriktiga upprördhet i TV i kväll blev jag glad över att det finns nån jävla hederlighet kvar bland 08orna.
Så nu är riktnumret 08 något du retar upp dig på? Är alla som har en telefon med prefixet 08 ohederliga?
Citat:
Och jag tänkte att man kanske skulle skriva nån tråd som försöker ta upp vem Fredrik Reinfeldt egentligen är. Men jag vet fan inte...
Nej det är pinsamt uppenbart att du inte vet.
Citat:
För mej är han en trög typ som inte kan fatta så snabba beslut som politik ibland kräver. Och när han gör det så blir det fel.
Vilka beslut är det du tänker på? Han har varit statsminister i en vecka.
Citat:
Han verkar också sakna personkännedom, vilket Gucci-tjejen är ett levande exemplel på. Hon är och förblir en inkompetent oproffsig östermalmstjej. Reinfeldt verkar inte ha någon koll alls just nu. Förstår att han har det jobbigt...men han är liksom INTE HÄR.
Maria Borelius bor i Djursholm vilket inte är Östermalm. Maria har dragit in miljoner i skatteintäkter. En del tycker att hon borde betala ännu mer. På vilket sätt är hon oproffsig? Hon saknar dock politisk erfarenhet om det nu är det som du menar med oproffsighet.
Citat:
Reinfeldt är säkert duktig på vissa saker, men något saknar han mkt av.
Vore kul att läsa lite olika reflektioner på Reinfeldt, som lämnar politisk retorik utanför.
Vad menar du? Alla människor är väl duktiga på vissa saker och mindre duktiga på andra. Han inger bra mycket mer ärlighet och förtroende än pampen Persson.
Citat:
Jag tror faktiskt att Fredrik Reinfeldt kan vara Sveriges genom tiderna sämsta stadsministrar.
Vågar ni som röstade på Alliansen att köpa det.
Vågar och vågar. Det handlar inte om det. Det är ju totalt pucko att du försöker ge ett betyg på Reinfeldt som statsminister (inte stadsminister) efter att han har varit det en vecka.