Citat:
Ursprungligen postat av Grillo
Alltså, jag ser en himla massa ord, men jag förstår inte vad det är de försöker säga.
Inse att ni inte har nån aning om nånting, sätt er in i hur Wikipedia funkar innan ni snackar en massa skit. Jag har gjort mitt bästa för att utbilda er här, men det hjälper uppenbarligen inte. Flashback i ett nötskal.
Tjenare.
Du kan ju kalla alla på flashback outbildade eller vad du vill, men hur har du det själv då min lille prins?
Citat:
Ursprungligen postat av användare på Grilles egna diskussionssida
Du kan ju hålla på att kasta skit hurlänge du vill, men har du verkligen inte förmågan att lära dig av den kritiken du får någon gång?
Flera nuvarande samt före detta användare har klagat på din okunskap och snabba oövertänkta raderingar här på wikipedia. Det är aldrig klokt att radera något som du inte har tillräckliga kunskaper om, utan ta upp dina invändningar på diskussionssidorna istället. Om sedan något behöver raderas, så gör du det i samråd med skribenten i fråga. På så vis åstadkommer vi ett bättre samarbetsklimat.
Handlade detta om:
1 ibogain eller
X om din knepiga modereringstil eller andra wikipediska tröttsamheter?
2 Alla på flashback är idioter som inte förstår den svenska wikipedins storhet
Citat:
Grillo är ju inte direkt okritiserad för sin oförmåga att lyssna på förnuftiga argument. Han är ju inte heller känd för att beakta källhänvisningar, så många har tröttnat på att ange källor när Grillo ingriper. Det är helt enkelt inte lönt. Dessutom ska man aldrig bortse från någon kritik, habj. Det leder bara till långvariga konflikter som kan undvikas med ett begåvat ledarskap istället.
Handlade detta om:
1 ibogain eller
Citat:
Med tanke på grillos tidigare mystiska impulsblockeringar och syrliga attityd så är det inte omöjligt att Merkurius har en poäng i sitt inlägg
Handlade detta om:
1 ibogain eller
Sammanfattning
Naturligtvis blir det litegranna tröttsamt i längden när du ständigt vill tala om allt annat än ämnet för denna diskussionen. Du kanske ska få lika insinuanta motfrågor som du presenterar dina meddebattörer så att du förstår också den pedagogiska poängen. Jag vet att du är lite trög men försök att fatta att här snackar vi om Den kassa modereringen av den undermåliga svenska wikipedin: ofta med den tråkiga följden att det censureras.