2006-11-10, 00:37
Medlem
dasshanss avatar
Har funderat p att bestlla Cubensis mushroom growkit frn snabeln.

Str att det ska ge 400-600g, r det bara bluff och bg?
Hur mnga flushar fick DU?

Hur potenta r dessa svampar jmfrt med toppisar?(enda svamp jag testat)

r det stor risk att det fastnar i tullen?

/ d
Citera
2006-11-10, 00:55
Medlem
har funderat ver samma sak.. hittar ingen dr man kan betala med postfrskott.. fr inga kredit kort s postfrskott r enda alternativet fr mig
Citera
2006-11-10, 09:54
Medlem
semafors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lysergsyra
har funderat ver samma sak.. hittar ingen dr man kan betala med postfrskott.. fr inga kredit kort s postfrskott r enda alternativet fr mig

Money transfer eller skicka pengar i brev..??
Citera
2006-11-10, 11:47
Medlem
Vet inte riktigt hur mycket min har gett hittills men jag trodde den hade gett upp efter 3 flusar fr det verkade inte komma fler men nr jag av ngon anledning tog och delade p klumpen och skalade av toppskiktet s verkade den komma igng bde bttre och snabbare n den gjort innan

jag har bara krt dom hr och vanliga toppisar men dom hr har varit dom klart trevligaste ven om jag kkat ca 60 toppisar innan. tog 4 av dessa nr dom kommit upp o trippade aningen mer n vanligt p toppisar :P
Citera
2006-11-10, 11:57
Medlem
dasshanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuCkEd_Up_DuCk
Vet inte riktigt hur mycket min har gett hittills men jag trodde den hade gett upp efter 3 flusar fr det verkade inte komma fler men nr jag av ngon anledning tog och delade p klumpen och skalade av toppskiktet s verkade den komma igng bde bttre och snabbare n den gjort innan

jag har bara krt dom hr och vanliga toppisar men dom hr har varit dom klart trevligaste ven om jag kkat ca 60 toppisar innan. tog 4 av dessa nr dom kommit upp o trippade aningen mer n vanligt p toppisar :P

Okej 4st, vad mostvarar det i vikt ungefr?
Citera
2006-11-10, 13:29
Medlem
vet inte riktigt vad det motsvarar i vikt men skulle nog kunna tnka mig ca 3-40g frskt som mest fr mer va det verkligen inte men trippen va jvligt nice
Citera
2006-11-10, 13:44
Medlem
FreSChans avatar
tjena
bestllde just en sn hromdan, min tjej hade en frsta skrden blev typ 20 gram torkad svamp, sen pga slarv frstrdes den s atte.... ja
Citera
2006-11-10, 14:53
Medlem
dasshanss avatar
men det allts vldigt liten risk att bestllningen fastnar i tullen?
Citera
2006-11-10, 21:18
Medlem
TimeWarps avatar
nej det beslagtas inte d det inte r olagligt med growkits till sverige i nulget.

fick vl kanske 3 skrdar frn en box, beror p hur mycket du trippar p men 5g av dessa r betydligt starkare n 5g som du kper i en smart shop i amsterdam t ex.....fr kad effekt s lgg dom ett par dar i sprit....det svngde p nnu mer!
Citera
2006-11-10, 21:26
Medlem
Chickenkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasshans
men det allts vldigt liten risk att bestllningen fastnar i tullen?

dessutom finns det ju garanti s att dem skickar ett nytt paket om det fastnar eller kommer bort.
Citera
2006-11-10, 21:45
Medlem
Rkna med ca 5 flushar vilket = ~30-60 g torkat.
Citera
2006-11-11, 00:27
Medlem
dasshanss avatar
Okej, tack fr alla svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in