Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-13, 10:08
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eluttaget
Efter 14 dagar har min cubensis cambodian growkit fortfarande inte vxt. Vad gr jag fr fel? Det r lite vitt vid kanterna av growkitet om man ser p den ovanifrn men i vrigt har det inte hnt ngonting.

Enligt instruktionerna p Elephantos ska man inte lufta eller spreja vatten i psen. Jag har runt 21 grader hemma och lite indirekt solljus under dagen. Hjlp mig!

kan ta 4-5 veckor innan den startar frsta gngen.
Citera
2024-03-16, 07:21
Medlem
Tfvhts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianbenny
Ofan!
men hur ser dom p sprutor med mycelium i?

Hur ska man bestlla p skrast stt d?

Mycelium som r flytande tror jag r vldigt ovanligt p marknaden, allt r vl flytande sporprint vad jag har sett. Kp bara ett sporprint, flytande eller ej.
Det r nr det kommer till mycelium som har vxt i ett substrat t.ex. ris dom kan dra det under frberedelse till narkotikabrott s som jag frstr det.
Citera
2024-04-15, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tfvht
Mycelium som r flytande tror jag r vldigt ovanligt p marknaden, allt r vl flytande sporprint vad jag har sett. Kp bara ett sporprint, flytande eller ej.
Det r nr det kommer till mycelium som har vxt i ett substrat t.ex. ris dom kan dra det under frberedelse till narkotikabrott s som jag frstr det.

Ja sklart du har helt rtt.
Citera
2024-05-20, 08:07
Medlem
Jag tnkte kpa ett growkit men jag har lst igenom trden och blir lite nervs kring den hr nya lagen om frberedelse fr narkotikabrott. Gller den lagen alla growkits med mycelium?
Om dom skulle ta den och det str mitt namn och adress p den, r det bara att neka eller kan dom gra ngot ven om man nekar? Fretagen slpper la nd inte information om vilka som kpt?
Ldan ska nd inte vara hos mig sen s bara jag fr hit den s borde det vara rtt lugnt antar jag.
Citera
2024-06-11, 21:41
Medlem
Glmde min lda efter sista skrden, en vecka senare sg jag en stor och vervxt svamp som hade slppt sporer ver stora delar av substratet. Ska jag kasta den eller lta st?
Citera
2024-06-12, 14:10
Medlem
isgetens avatar
Undrar ocks om ngon bestllt ngon lda frn NL p senaste?! Kommer den fram untouched och utan ovntat besk 2 mnader senare?
Citera
2024-06-20, 16:22
Avstngd
AGHORIBABA1008s avatar
r det bara smoketower som har inrikes eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in