• 1
  • 2
2006-12-19, 01:19
Bannlyst
ok, shr ligger lget:
fr ett par veckor sedan nr jag varit ute p krogen och dansat skiten ur mej s trffade jag lite folk som bjd med mej p efterfest. vl dr trffade jag en tjej som omedelbart fick mej att hajja till och tnka "shit, vilken vacker mnniska!" men just d hade ingen som helst plan p att gra ngon som helst ansats d hon verkade allmnt ointresserad. festen rullade p och vi smsnackade mest bara vid ett ftal tillfllen.
under veckan som fljde hade vi lite ltt kontakt via ntet, ven lite via telefon, och p helgen s vart det dags att festa till det igen och under kvllens gng s kom jag p mej sjlv med att tnka tanken att hon faktiskt verkade lite intresserad. kvllen gick och vl ute p krogen s trffades vi inte vldigt mycket d vi bgge hade en tendens att yra runt lite verallt - ni vet frmodligen hur det kan vara.
Stngningsdags och drmed ven dags fr efterfestande. den hr gngen skulle vi dock mellanlanda p ett stlle fr att sedan dra vidare till en FET efterfest ngra kilometer utanfr stan. vi chillade en stund och efter ungefr en timme kom skjutsen och annonserade ut att det var dags fr frsta lasset att bege sig ut. ivrig som jag var tnkte jag att det var lika bra att dra s fort som mjligt s man kom dit s fort som mjligt. hon dremot valde att vnta till nsta omgng.
timmarna gick och jag fick bittert inse att hon segat ur och valt att stanna hemma istllet - Skit ox!
veckan som kom sg ganska exakt ut som den fregende med undantaget att vi hade n mer telefonkontakt. helgen kom och vi skulle terigen trffas och festa till det lite. sagt och gjort! men den hr gngen bar det aldrig av utt, ven om det var det som var tanken. istllet fastnade vi hemma och hade kramkalas istllet. timmarna gick och efter ett tag s lg vi dr bland tcken ock kuddar och pussades och kramades och kysstes och hej respektive h.. det hela slutade med att jag stannade kvar i 4 dagar - pussandes och kramandes, givetvis
fljande kvll knde jag att jag saknade henne alltfr mycket fr att kunna undvika att hra av mej s jag slog en signal men ingen svarade... givetvis tog farbror nojja ver totalt och jag antog att hon frmodligen tyckte det blivit fr intensvit och trttnatp mej. jag tog det lugnt under veckan och valde att prva igen p fredagen direkt efter jobbet, med samma utgng. nu var det full panik. varfr svarar hon inte?? har jag gjort nt eller vill hon bara inte veta av mej?? senare p kvllen ringde hon dock och berttade att hennes vecka varit fullstndigt kaotisk och att hennes mobil gtt snder - var jag lttad mnntro?? hon sa att hon saknat mej hur mycket som helst och ville veeerkligen trffa mej s fort som mjligt.
vi snackade en stund och bestmde att vi skulle ses dagen efter. lrdagen kom och nr jag ringde s var det visst dags fr frfest och drefter skulle det bra av mot dansandet igen. p frfesten dk dock frgan "r ni kra" upp - vi omedelbart huvudena mot varandra och tittade p varann ngra sekunder och drefter log hon och svarade "vi r myskompisar". tiden gick och nr det brjade vankas dans s visade det sej att hon tappat sugen och ville stanna hemma i sin ensamhet. jag stllde, givetvis, omedelbart frgan "men, hur kul r det d??" och hon svarade "jamen jag vill faktiskt det - sknt att bara ligga och kolla p en film och ta ngot gott och bara pyssla om mej sjlv litegranna"
precis innan vi drog ivg hll jag om henne och berttade att mitt samvete rasade fullstndigt i botten av att bara tnka tanken p att lmna henne helt ensam, men hon sa att det inte var ngon som helst fara och att jag skulle se till att dansa loss t henne ocks. jag tnkte att om hon nu vill vara sjlv s ska vl inte jag vara alltfr pstridig och bara vgra g - s jag fljde med ut.
vi trffades igen p sndagen och till en brjan s verkade saker och ting lite konstiga tyckte jag, kan dock haft med kraschen att gra. men nr det var dags fr mej att g s vart det pussande och kramande som vanligt. vi hll om varandra en stund och jag kan svra p att jag sg krlek i hennes blick!

och nu till det verkliga problemet:
jag r fullstndigt medveten om att hon har fruktansvrt mycket pfrestningar runtomkring sej och att det inte r mycket som gr som det ska fr henne just nu s tanken p att inleda ett frhllande kan verka ganska "skrmmande" eller vad man nu ska sga.
segheten r dock att det inte gr en jkla minut utan att jag tnker p henne och tanken p hennes situation plus faktumet att hon ska flytta frn stan om ngra dagar gr att trarna brjar trnga sej p...
jag s jvla grna lgga korten p bordet och bertta allt vad jag knner fr henne men r sjukt orolig fr att hon ska tycka att jag r fr "p" och vlja att ta avstnd frn mej.
s vafan ska jag ta mej till egentligen?? hela situationen ger mej mjll, helt serist!
Citera
2006-12-19, 01:33
Medlem
HaLoTiNas avatar
Usch! Jag lider med dej...
Bertta det fr henne! Snlla gr det. Om jag har fattat det rtt och vad jag tror s knner hon ngot fr dej!!
Men innan jag ger fler rd.. Var bor ni? Hur lngt kommer de va mellan er efter hon har flyttat?
Citera
2006-12-19, 01:41
Medlem
sg vad du kner... Jag har missar chanser fr att jag inte vgat tala ut...
Citera
2006-12-19, 01:43
Medlem
Spiceys avatar
bertta, men gr det snyggt och i en modifierad version.
Citera
2006-12-19, 01:43
Bannlyst
tror du verkligen att det r s? skulle givetvis vara frbannat hrligt om s var fallet, men med min sedvanliga otur (den r serist allmnt knd) s r det inte det. fast nn gng mste man juh f sej en liten karmabonus ox iochfrsej. eller?
just nu r vi bgge i ksd och hon kommer flytta till en stad ca 6-7 mil hrifrn, s det blir juh inga fruktansvrda avstnd det handlar om egentligen. fast med mina arbetstider i kombination med sinnesstmning s knns det huuuur lngt som helst...
Citera
2006-12-19, 01:44
Medlem
Lssnuss avatar
Kom till saken och knulla henne!
Citera
2006-12-19, 01:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spicey
bertta, men gr det snyggt och i en modifierad version.
like... how?
Citera
2006-12-19, 01:48
Medlem
Spiceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beans
like... how?

Typ "jag skiter i att du ska flytta, men jag mste ha en till natt med dig"
Citera
2006-12-19, 01:49
Medlem
HaLoTiNas avatar
Citat:
tror du verkligen att det r s? skulle givetvis vara frbannat hrligt om s var fallet, men med min sedvanliga otur (den r serist allmnt knd) s r det inte det. fast nn gng mste man juh f sej en liten karmabonus ox iochfrsej. eller?
just nu r vi bgge i ksd och hon kommer flytta till en stad ca 6-7 mil hrifrn, s det blir juh inga fruktansvrda avstnd det handlar om egentligen. fast med mina arbetstider i kombination med sinnesstmning s knns det huuuur lngt som helst...

Ja det lter iaf som att hon knner ngot mer n bara vnskap. Och OM det nu visar sej att hon inte gr det s har hon mer eller mindre lekt med dej och r p s stt inte vrd att dsla ngon energi p!!
Jag vet att det r lttare sagt n gjort. Har man starka knslor fr ngon s har man det! S enkelt r det. Jag vet hur du knner dej, att varken veta in eller ut. Och hur jvla rdd man r fr att konfrontera personen i frga, fr att f ett Nej skulle brnna ett hl p ens hjrta!!
Men efter alla dessa ggr som jag blivit brnd s vet jag att man MSTE konfrontera dom i ett ngerlunda tidigt stadie. Annars blir det bara vrre! Knslorna vxer ju mer och mer hela tiden.

Om det blir ni 2 s tvivla inte p avstndet! Min pojke bor ca 50 mil ifrn mej, hahahaha
Och jag kan sga att hittills s har det funkat iaf!!

Och om det i framtiden verkligen knns bra och rtt s kan det vl kanske komma p tal om att nn av er flyttar till den andre?
Citera
2006-12-19, 01:51
Medlem
HaLoTiNas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spicey
Typ "jag skiter i att du ska flytta, men jag mste ha en till natt med dig"

Nej fr fan!
Sg det INTE s till henne vad du n gr!

Lyssna hellre p vad Jag sger som r tjej och frstr detta bttre n grabbarna!! Vet ju trots allt hur (de flesta iaf) tjejerna fungerar
Citera
2006-12-19, 01:52
Bannlyst
Citat:
like... how?

Sg sanningen. - trarna och mjllet. Det tror jag skulle funka bst.
Citera
2006-12-19, 01:57
Medlem
Framfrallt mjllet. Det var s originellt att sger du det VET hon att du inte bara drar nn rvare fr att f nuppa lite mer!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in