2006-12-19, 02:08
Medlem
Spiceys avatar
jaa, anvnd mjllet!
Citera
2006-12-19, 02:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HaLoTiNa
Ja det lter iaf som att hon knner ngot mer n bara vnskap. Och OM det nu visar sej att hon inte gr det s har hon mer eller mindre lekt med dej och r p s stt inte vrd att dsla ngon energi p!!
Jag vet att det r lttare sagt n gjort. Har man starka knslor fr ngon s har man det! S enkelt r det. Jag vet hur du knner dej, att varken veta in eller ut. Och hur jvla rdd man r fr att konfrontera personen i frga, fr att f ett Nej skulle brnna ett hl p ens hjrta!!
Men efter alla dessa ggr som jag blivit brnd s vet jag att man MSTE konfrontera dom i ett ngerlunda tidigt stadie. Annars blir det bara vrre! Knslorna vxer ju mer och mer hela tiden.

Om det blir ni 2 s tvivla inte p avstndet! Min pojke bor ca 50 mil ifrn mej, hahahaha
Och jag kan sga att hittills s har det funkat iaf!!

Och om det i framtiden verkligen knns bra och rtt s kan det vl kanske komma p tal om att nn av er flyttar till den andre?

jo jag antar att det r det enda rtta att gra, annars kommer jag frmodligen grma mej hela livet fr att jag valde att hlla tyst..
men tiden r knapp och situationen frenklas definitivt inte av att hon inte har nn telefon, utan jag mste terrorrisera hennes polare fr att f tag p henne -vilket knns n mer pstridigt, fast jag vet inte.. det kanske uppfattas annorlunda....?
hur som helst s r jag vl medveten om vad som nu mste gras och detta omgende... wish me luck...
Citera
2006-12-19, 02:17
Medlem
HaLoTiNas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beans
jo jag antar att det r det enda rtta att gra, annars kommer jag frmodligen grma mej hela livet fr att jag valde att hlla tyst..
men tiden r knapp och situationen frenklas definitivt inte av att hon inte har nn telefon, utan jag mste terrorrisera hennes polare fr att f tag p henne -vilket knns n mer pstridigt, fast jag vet inte.. det kanske uppfattas annorlunda....?
hur som helst s r jag vl medveten om vad som nu mste gras och detta omgende... wish me luck...

Men hon kan ju inte tycka att det r "ptrngande" bara fr att du frsker f tag p henne! Som du sa s har hon ju ingen telefon! S det mste hon vll sjlv fatta, att hur faen ska du annars f tag p henne?
Lycka Till "Beans" *Tummen upp och en Klapp p Axeln*

Ps. Bertta nu sen hur det gick!!! Ds.
Citera
2006-12-19, 02:19
Medlem
Sg till henne att du har blivit kr i henne! Frga ven henne rakt ut om vad hon knner fr dig. Tror du sedan att du r fr p, s ska du skita i det och verkligen sga som det r - fr det r ju s du verkligen knner och inte fan ska man behva dlja nt sdant. Tycker sedan hon att du r fr p s r ni inte menade fr varann.
S hade jag tnkt iaf
Citera
2006-12-19, 02:22
Medlem
kyusss avatar
En tjej ger dig uppmrksamhet, d smlter du direkt. Det r en fara fr dig sjlv, fr du kommer aldrig att kunna f det som du suktar efter i alla framtida situationer.

Ja, hon r frmodligen skitsnygg eller st som en docka.

Ja, du vill knulla med henne.

Ja, hon r skitmysig och ger dig signaler om att fortstta trffas.

Men hon r ocks en mnniska, och tro mig min vn att mnniskor r mer komplicerade n s. Hon kanske vill vara med dig men inte klarar av det just nu, hon kanske inte vill vara med dig men behver en kropp vid sin sida? Hon kanske rent ut sagt inte vill ett skit men lt slumpen avgra vad som hnde mellan er?

Pongen r att du inte kan kontrollera vad en annan mnniska gr mot dig. Du mste st stark p egna ben och fortstta med ditt, trampa vidare efter sm motgngar som denna. Lt det inte komma till dig! Du har trffat den hr tjejen enstaka gnger, frsk att jmfra det med en tjej som du har delat liv med i mnader eller r, som sedan frsvinner. Det r fenomenal skillnad om du vill stta ditt eget lidande i perspektiv.

Kort och gott:
satsa inte s jvla mycket. Lt andra komma till dig istllet
Citera
2006-12-19, 02:25
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunGame
Säg till henne att du har blivit kär i henne! Fråga även henne rakt ut om vad hon känner för dig. Tror du sedan att du är för på, så ska du skita i det och verkligen säga som det är - för det är ju så du verkligen känner och inte fan ska man behöva dölja nåt sådant. Tycker sedan hon att du är för på så är ni inte menade för varann.
Så hade jag tänkt iaf
Att lägga ut alla sina kort på bordet direkt är menat att förlora i en sådan här situation. Trådskaparen har inte fått några som helst signaler att sanna känslor är på tal, så tjejen i fråga har redan markerat att hon inte är intresserad på det sättet (ännu).

Det är ett spel, man måste lära sig reglerna helt enkelt! Ge och ta, ge och ta, ge och ta... Till man kan lita på varandra.
Citera
2006-12-19, 02:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HaLoTiNa
Men hon kan ju inte tycka att det r "ptrngande" bara fr att du frsker f tag p henne! Som du sa s har hon ju ingen telefon! S det mste hon vll sjlv fatta, att hur faen ska du annars f tag p henne?
Lycka Till "Beans" *Tummen upp och en Klapp p Axeln*

Ps. Bertta nu sen hur det gick!!! Ds.

ja, dr har du faktiskt en pong - det finns inte vrst mnga andra lsningar.

verkligen tack fr rden och jag tror att ett lycka till r precis vad som behvs *pustar och drar i ansiktet*
rkna med att det kommer en redogrelse fr utvecklingen s snart jag tatt itu med situationen!
Citera
2006-12-19, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyuss
Att lgga ut alla sina kort p bordet direkt r menat att frlora i en sdan hr situation. Trdskaparen har inte ftt ngra som helst signaler att sanna knslor r p tal, s tjejen i frga har redan markerat att hon inte r intresserad p det sttet (nnu).

Det r ett spel, man mste lra sig reglerna helt enkelt! Ge och ta, ge och ta, ge och ta... Till man kan lita p varandra.
regler o regler... S han r underlgsen om han sger hur han sger frst?
Annars kan han ven slinka ivg en frga om vad hon knner fr honom frst och ven hennes syn p att ha en frhllande just nu.
Citera
2006-12-19, 02:39
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunGame
regler o regler... S han r underlgsen om han sger hur han sger frst?
Annars kan han ven slinka ivg en frga om vad hon knner fr honom frst och ven hennes syn p att ha en frhllande just nu.
Ett bttre alternativ. Och svarar hon med skit s r det inte hela vrlden, fr fan livet r mycket strre n en jvla brud (pardon my French).
Citera
2006-12-19, 03:59
Medlem
lowrides avatar
Orka hlla p med brudar som inte vet vad dom vill.
Citera
2006-12-21, 00:52
Bannlyst
ok,har ännu inte lyckats få tag på henne och om några timmar är det dags...
gör ett försök på lunchen, får jag inte tag i henne då så är det väl dags att krypa in i röven och försvinna - ingen bra lösning förvisso men det är förmodligen vad som kommer hända...
Citera
2006-12-21, 01:20
Medlem
Jag mste sga att folk r vldigt negativa hra.

Tycker faktiskt inte att hon verkar ha gett ngra tecken alls p att inte gilla dig.
Och alla vet vll att tjejer fr cepe ryck och ibland skiter i ute kvllar.
Mobilen kan vll pajja fr vem som helst, med borde hon inte ha en hemtelefon?

Ger man inget, fr man inget. Visa vad du vill, d r ju resten upp till henne.

lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in