2006-12-21, 01:29
Medlem
Hymers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunGame
regler o regler... S han r underlgsen om han sger hur han sger frst?
Annars kan han ven slinka ivg en frga om vad hon knner fr honom frst och ven hennes syn p att ha en frhllande just nu.

Mnga p dethr forumet tycker att vrldens bsta raggningsknep r att ignorera den man r sugen p.

Jag hller inte riktigt med i det.
Citera
2006-12-21, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hymer
Mnga p dethr forumet tycker att vrldens bsta raggningsknep r att ignorera den man r sugen p.

Ja ntt snnt.
Mycket bttre n motsattsen iaf.

Man vill oftast ha det man inte kan f.
Mrker man att man har svrare att f ngot s kmpar man oftast mer fr det, och hungern efter det blir oftast strre.

Mrker en tjej att hon redan har killen p kroken, och vet att hon kan f han nr hon vill utan problem, d frsvinner en stor del av intresset, oftast.

Men re tvrtom, hon r osker. Inte vet inte om han verkligen vill, han verkar vilja som fan ibland, och ibland inte vilja alls osv, d blir hon sklart fundersam, lite mer sugen, lite mer hungrig, Brjar tnka saker som "vafan, vill han eller inte?" och "varfr gr han sdr? ena stunden verkar han vilja ntt, sen helt plstsligt vill han inte." osv osv.

Detta gr att du, killen i frga, uppfyler stora delar av hennes tankar varje dag.
PRECIS dom denna tjej(som trden handlar om) har uppfyllt DENNA killes tankar, som vi nyss lst om.

Men det betyder ju inte att detta r den enda eller den rtta vgen att g. Det funkar sklart med bde och o olika situationer och sdr.
Men denna vgen r mer sker enlig mig iaf.
Citera
2006-12-21, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beans
like... how?

r det "bara" knulla henne du vill?
Eller r det lite mer serist....
Citera
2006-12-21, 03:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenhero
r det "bara" knulla henne du vill?
Eller r det lite mer serist....
det r sjukt mycket serisare n s - sitter hr helt smnls och kan inte gra annat n att tnka p att hon faktiskt ska dra inom en vldigt snar framtid..
Citera
2006-12-21, 03:51
Medlem
Min sikt

Citat:
det r sjukt mycket serisare n s - sitter hr helt smnls och kan inte gra annat n att tnka p att hon faktiskt ska dra inom en vldigt snar framtid..

Se till att ni trffas nr ni bda r nyktra... prata lite allmnt och s, och om du vill s frsk att bertta fr henne att du gillar henne och att du vill trffa henne mer... Frsk att ta det lugnt och verkar det som om hon e stressad eller s, r det bara att ligga lgt... Verkar hon helt ointresserad s ge henne lnken till denna trden ... jag menar... har det gtt t helvete s kan det ju inte bli vrre...
Kr hrt och lycka till!
Citera
2006-12-21, 05:05
Medlem
petterniklass avatar
Ge jrnet pgadrul !

Man mste chansa fr att vinna och skulle det f t helsike s tnk p efter regn kommer det alltid solsken
Citera
2006-12-21, 13:01
Medlem
Queen of ices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colours
Ja ntt snnt.
Mycket bttre n motsattsen iaf.

Man vill oftast ha det man inte kan f.
Mrker man att man har svrare att f ngot s kmpar man oftast mer fr det, och hungern efter det blir oftast strre.

Mrker en tjej att hon redan har killen p kroken, och vet att hon kan f han nr hon vill utan problem, d frsvinner en stor del av intresset, oftast.

Men re tvrtom, hon r osker. Inte vet inte om han verkligen vill, han verkar vilja som fan ibland, och ibland inte vilja alls osv, d blir hon sklart fundersam, lite mer sugen, lite mer hungrig, Brjar tnka saker som "vafan, vill han eller inte?" och "varfr gr han sdr? ena stunden verkar han vilja ntt, sen helt plstsligt vill han inte." osv osv.

Detta gr att du, killen i frga, uppfyler stora delar av hennes tankar varje dag.
PRECIS dom denna tjej(som trden handlar om) har uppfyllt DENNA killes tankar, som vi nyss lst om.

Men det betyder ju inte att detta r den enda eller den rtta vgen att g. Det funkar sklart med bde och o olika situationer och sdr.
Men denna vgen r mer sker enlig mig iaf.

rligt talat s trttnar bde jag och mina vnner p killar som uppfr sig s som du fresprkar att man ska gra. Man kanske orkar hlla p tv veckor sen lgger man ner den killen.
Citera
2006-12-21, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queen of ice
rligt talat s trttnar bde jag och mina vnner p killar som uppfr sig s som du fresprkar att man ska gra. Man kanske orkar hlla p tv veckor sen lgger man ner den killen.

Men man ska sjlvklart inte hlla p s fr mycket eller frlnge.
D blire sklart trttsammt...
Citera
2006-12-21, 15:28
Medlem
StorMammas avatar
Citat:

Slpp din prestige. Slpp ideer om att allt r ett spel, och att ngon skall ha mer "makt" n den andre.

Tala om fr henne hur du knner. Hon kan inte lsa dina tankar. Och det vrsta som kan hnda r ett nej.

Vilket du inte dr av, du blir ledsen ett tag, men du dr inte.
Citera
2006-12-23, 01:54
Bannlyst
ok, d var problemet DET problemet ur vrlden och Nya problem har uppsttt...
1. Hon bor numera permanent i en ort ca 6-7 mil hrifrn
2. Knslorna var inte besvarade -hon vill ha mej som bsta vn, inte pojkvn
3. Jag r definitivt inte mindre kr n jag var innan

dock s mste jag medge att det r en sjujkla lttnad att ha ftt tala om hur jag knner och att f klarhet i hela situationen. men faktumet att hon bor spass lngt bort gr det verkligen inte lttare att handskas med s nu fljer en jkligt intressant period fr herrn i luvan.
det jobbiga r att den strsta frgan fr min del r: Nr i helvete ska karmagudarna le mot mej????? det var ett tag sen sist...
Citera
2006-12-23, 02:04
Medlem
Citat:
Det jobbiga r att den strsta frgan fr min del r: Nr i helvete ska karmagudarna le mot mej????? det var ett tag sen sist...

Nr du knyter dina hnder ltt och ber en bn, att snlla gud, jag r redo fr en relation, kan du finna en lmplig partner till mig? En som har allt denna tjejen har och lite till, en tjej som delar mina vrderingar och min underbara syn p krlek. Tack fr att du besvarar mina bner enligt din vilja gud, fr jag vet inte sjlv vad som r bst fr mig i lngden. Du ser det ingen annan ser, du ser mitt frflutna, du ser min framtid, du vet min lngtan och nskan, uppfyll den till mig... Amen.
Citera
2006-12-23, 11:54
Medlem
nollans avatar
Dammit! Jag sg ju beans som den hopplsa romantiker han r fartsynda i en taxi genom en fransk stad fr att komma i tid till flygplatsen fr att ppna sitt hjrta fr denna nymf. Men s vitt jag vet brukar det alltid komma en andra chans, det har jag sett p film...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in