• 3
  • 4
2006-12-23, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Dammit! Jag sg ju beans som den hopplsa romantiker han r fartsynda i en taxi genom en fransk stad fr att komma i tid till flygplatsen fr att ppna sitt hjrta fr denna nymf. Men s vitt jag vet brukar det alltid komma en andra chans, det har jag sett p film...

haha, det var ungefr s det var.. fast fartsyndandet fick bli p en stadsbuss och drefter fick jag klttra, sparka och sl mej frbi en massa sega gamla gubbar som envisades med att plantera ftterna i asfalten, givetvis precis i min vg.. eller ja, visserligen var dom verallt och alla var precis likadana.
menmen, jag fick komma till tals.. en massa pussande och kramande vart det ju givetvis ocks, men s som det ser ut just nu s r man "stuck in the friend-zone" vilket p stt och vis knns jkligt bra det ocks.
det skumma r bara att vnskapen knns som s sjukt mycket mer n bara vnskap - way beyond!
Citera
2006-12-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beans
men s som det ser ut just nu s r man "stuck in the friend-zone" vilket p stt och vis knns jkligt bra det ocks.
det skumma r bara att vnskapen knns som s sjukt mycket mer n bara vnskap - way beyond!

Knner igen mig dr

Men de r vldigt sknt ocks.
Citera
2006-12-23, 22:37
Medlem
Äh, vad fan, berätta vad du känner för henne, annars så kommer hon ju ändå bara att försvinna.
Citera
2006-12-24, 12:15
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beans
haha, det var ungefr s det var.. fast fartsyndandet fick bli p en stadsbuss och drefter fick jag klttra, sparka och sl mej frbi en massa sega gamla gubbar som envisades med att plantera ftterna i asfalten, givetvis precis i min vg.. eller ja, visserligen var dom verallt och alla var precis likadana.
menmen, jag fick komma till tals.. en massa pussande och kramande vart det ju givetvis ocks, men s som det ser ut just nu s r man "stuck in the friend-zone" vilket p stt och vis knns jkligt bra det ocks.
Ah...sknt att vissa saker r heligt iallafall. Som filmslut t.ex. Men vet du vad, givet din intuition gllande hela relationen fr jag hnvisa till det fetstilta i mitt fregende inlgg:
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Dammit! Jag sg ju beans som den hopplsa romantiker han r fartsynda i en taxi genom en fransk stad fr att komma i tid till flygplatsen fr att ppna sitt hjrta fr denna nymf. Men s vitt jag vet brukar det alltid komma en andra chans, det har jag sett p film...
Citera
2006-12-24, 19:53
Medlem
Krleken r blind buddy Du mste prata ordentligt med henne och redovisa vad du tycker och tnker. 6 mil fixar du ltt!
Citera
2006-12-25, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lexell
Krleken r blind buddy Du mste prata ordentligt med henne och redovisa vad du tycker och tnker. 6 mil fixar du ltt!
jag har gjort vad jag kunnat p den verbala fronten s nu chillar jag och ser vad tiden har att bjuda p.
det knns som att framtiden kan bli mysig i.a.f.
menmen, s lnge hon lskar mej, oavsett hur, s r jag njd... s gott som iallafall
Och avstndet r vl i dagslget inte det vrsta problemet i hela historien, ven om det r ett segt hinder s r det definitivt inte det vrsta...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in