Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Då bryter vi ned meningen lite till.........
Vad säger du här Kim?
Självklart att du vill göra allt för att undvika att medge att du är falsk och anklagade Jdon för något han inte hävdat, och som vanligt smita undan. Rannsaka dig själv innan du anklagar andra.
Visst, vi kan lämna det här, texten talar ändå för sig själv.
Då bryter vi ned meningen lite till.........
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Du menar det där? Nej jag kvarstår vid vad jag skrev. Jdon frågar själv i ett inlägg var han har sagt att WTC raserades medelst bomber. Och han har inte heller skrivit att det fanns några bomber.
Men jag har inte heller sett vilken teori han anser vara den rätta.]
Låt mig citera mig själv ovan. Som du ser så skriver jag att jdon faktiskt aldrig sagt att det finns några bomber. Detta skrev jag
efter det inlägg där jag skriver att han inte vill tillstå att det fanns några bomber.
Så vad vill du att jag gör? Jag omformulerade mig då jag själv också upptäckte att jdon faktiskt aldrig rent ut skrivit att det fanns några bomber.
Jag drog en felaktig slutsats då jag inte kunde bevisa att just bombteorin var något som förspråkades. Och jag har således backat på det.
Men jag kvarstår vid att jag skrev exakt så som du citerade mig. Vad är din poäng?
Anser jag sedan att det är ett retoriskt knep att bara säga att någon har fel utan att lägga fram en motteori? Jajamensan! Och till råga på allt ett dåligt sådant. Kan man inte lägga fram en orsak till varför NIST har fel som anser att flygplanen var orsak nog till att sänka WTC så blir det ju svårt att föra en diskussion. Jag har ju ditt fina citat i min signatur. Jag tycker det var bra skrivet och högst applicerbart i det här fallet.
Men det lär ju finnas ett inlägg som förklarar vad motteorin är. Jag har tyvärr inte hittat det. Återigen. Kan någon visa mig vad som stod i det inlägget eller är det en statshemlighet?
Att du sedan anser att jag är falsk tar jag som beröm.