Citat:
Natasha Kampush*kidnappades när hon var på väg till skolan. Vet inte varför du tar upp den kidnappningen? Är det för att hon var en tjej och blev kidnappad annars så finns det inga likheter alls. Du tycker att min logik är konstig och det har du rätt att tycka men jag tycker att du baserar dina teorier mer på känslor, dvs att föräldrar inte kan vara så hemska. De vittnesuppgifter som sällskapet kan komma med är att föräldrarna åt middag men dem och att sällskapet gick och kollade till sina barn med 15-30 minuters mellanrum hela kvällen och då går de förbi deras(Mccann) lägenhet varje gång.
Det som talar för att det är en kidnappning är att Madeleine är borta, annars så finns det inga spår från någon kidnappare, inga spår i lägenheten, inga vittnen som sett något.
Det som talar för att det är en kidnappning är att Madeleine är borta, annars så finns det inga spår från någon kidnappare, inga spår i lägenheten, inga vittnen som sett något.
Nej inte för att Natasha gick till skolan!Det spelar ingen roll vart hon gick för poängen är att hon blev
bortrövad och inlåst i många herrans år. Och nyheten var en Världsnyhet som var/är en nyhet som ger
alla dårar ett nytt tänk då händelsen var i närtid till Maddies förvinnande, som att bygga en jävla källare och ha en tös inlåst i 100 år. Fan vi hade en läkare här i Sverige som byggde ett fängelse för en prostituerad.Alternativet som jag tog upp är att hon är inlåst hos någon byfåne men det var en av två
alternativ som jag tog upp. Inte att det var sanning eller min tro.
Tidsmässigt var det inga problem.På 15 min hinner du tömma hela hotellet.Finns hemska föräldrar
absolut men jag vill inte gå in på det då föräldrarna har vittnen och det går inte att frångå.