Citat:
Ursprungligen postat av hondjävul
Skoj är väl inte riktigt rätt ordval. Är de skyldiga är det nog många som tappar förtroendet för mänskligheten...
Snaran börjar dras åt. Än så länge är det dock bara Sky som rapporterat om de "säkra" bevisen. Det är såpass stort att fler borde ha fått ut nyheten nu.
Var gömde dessa iskalla läkare kroppen i 25 dagar? Och var är den nu?
Hehe, jo jag sa kanske fel.
Men om jag leker med tanken på att de verkligen är skyldiga, så tycker jag det ska bli skoj att se hur de pressas sönder till de små skithögar de i så fall är, och det i media också. För skulle det visa sig att det verkligen är dom, så är det här fan århundradets sjukasta brottsfall. Det finns fan ingen som kan göra bort sig så stenhårt att hela världen kommer att avsky en. Men i det här fallet har man i så fall lyckats rätt bra, och jag skulle ge vad som helst för att se föräldrarnas reaktioner då världen öppet visar sin avsky över vilka vidriga människor de båda är. Men det är alltså om det nu visar sig att de är skyldiga.
Och det är det som ska bli intressant att få reda på nu de närmsta dagarna.
De har i så fall utnyttjat en hel värld kan man säga. Dödat sin unge, ljugit om det och knådat pengar ur givmilda stora idrottsprofiler, och andra bidragare också för den delen. Snor sedan pengarna till sina egna advokatkostnader för att genom en toppadvokat kanske kunna gå helt fria. Hur sjukt är inte det på en skala på 1- 10000000?