2007-09-10, 21:24
Medlem
50-öring.s avatar
http://news.sky.com/skynews/article/...283359,00.html

Citat:
Portuguese police say they have found firm DNA evidence that the body of Madeleine McCann was in the boot of the family's hire car five weeks after she went missing, sources have told Sky News.

Stämmer detta så talar det ju definitivt mot föräldrarna.
Citera
2007-09-10, 21:45
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolbreeze
Vill bara påminna om att jag redan i maj förde fram hypotesen om föräldrars dråp http://www.flashback.org/showpost.p...&postcount=154
Men då ville man inte alls diskutera denna hypotes, utan bet sig fast i pedofilspåret http://www.flashback.org/showpost.p...&postcount=159 och rent av förlöjligade våra hypotesen om föräldradråpet.

Får man nåt pris - vi som hade rätt?

Könsklas - du som häcklade oss så?

Mm, det gjorde jag allt!
Men i det där skedet trodde jag faktiskt att de var oskyldiga. Saker och ting har ju utvecklats sedan dess. Vid det där tillfället fanns det inte mycket ute som talade mot dom själva, men det har det ju gjort den senaste tiden. Klart man kan ändra sig. Men visst häcklade jag er allihop! Jag hatade er och ville avrätta er! Spika fast er på en vägg och värma eldkastaren för att...

Näe... nu slutar jag nog...

Men å andra sidan verkade jag ju ha rätt "i detta inlägg" innan det blev officiellt i "denna artikel
Citera
2007-09-10, 21:56
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50-öring.

Såg det precis på AB. Under förutsättning att provtagning skett korrekt så är bevisen så pass graverande att saken är biff.

Någon funderade tidigt över det här med att föräldrarna gett ungen en överdos sömnmedel i tråden. Ett medium månne?
Citera
2007-09-10, 21:57
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Någon funderade tidigt över det här med att föräldrarna gett ungen en överdos sömnmedel i tråden. Ett medium månne?
nja snarare en kvalificerad gissning som mycket talade för redan då.
Citera
2007-09-10, 22:09
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50-öring.

Oj, det där var ju intressant. Ska bli jävligt skoj att se hur allt utvecklas nu.
Citera
2007-09-10, 22:25
Medlem
hondjävuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Oj, det där var ju intressant. Ska bli jävligt skoj att se hur allt utvecklas nu.

Skoj är väl inte riktigt rätt ordval. Är de skyldiga är det nog många som tappar förtroendet för mänskligheten...

Snaran börjar dras åt. Än så länge är det dock bara Sky som rapporterat om de "säkra" bevisen. Det är såpass stort att fler borde ha fått ut nyheten nu.

Var gömde dessa iskalla läkare kroppen i 25 dagar? Och var är den nu?
Citera
2007-09-10, 22:29
Medlem
attackks avatar
Jag har misstänkt att hela grejen kring kidnappningen bara var skitsnack enda sen hela affären startades. Det finns nånting som riktigt stämmer, det är nån form utav felande länk i hela ärendet så att säga. De är båda läkare och läkare i England tjänar bra, särskilt i London, pengar är inte något problem. Och eftersom de båda är läkare borde dem ha koll på hur mkt sömnmedel man kan dela ut till ungen innan den kolar. De måste ju veta det, annars borde dem inte praktisera läkaryrket helt enkelt.

Levande --------[]------- Död = nånting oförklarligt skedde innan hon dog. Varför skulle dem vilja döda ungen överhuvudtaget, det låter inte riktigt realistiskt då dem kämpade med provrörsbefruktning för att få henne?
Religiösa motiv kanske? Jag har ingen aning, trots att min hjärna går på helvarv.
SHOOT!
Citera
2007-09-10, 22:33
Bannlyst
har inte hängt med i skiten, men vad händer egentligen?

Verkar snaran dras ihop runt föräldrarna?
Citera
2007-09-10, 22:34
Medlem
50-öring.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondjävul
Snaran börjar dras åt. Än så länge är det dock bara Sky som rapporterat om de "säkra" bevisen. Det är såpass stort att fler borde ha fått ut nyheten nu.

Andra rapporterar om det.

http://www.channel4.com/player/v2/pl...sp?showId=9032

Citat:
We believe that an expert in blood-splatter analysis can determine if dried blood is from a live or a dead person. It just may be that that is the difference between what was found in the apartment and in the boot of the car the McCanns hired twenty-five days after Madeleine disappeared
Citera
2007-09-10, 22:46
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondjävul
Skoj är väl inte riktigt rätt ordval. Är de skyldiga är det nog många som tappar förtroendet för mänskligheten...

Var gömde dessa iskalla läkare kroppen i 25 dagar? Och var är den nu?

Hehe, jo jag sa kanske fel.
Men om jag leker med tanken på att de verkligen är skyldiga, så tycker jag det ska bli skoj att se hur de pressas sönder till de små skithögar de i så fall är, och det i media också. För skulle det visa sig att det verkligen är dom, så är det här fan århundradets sjukasta brottsfall. Det finns fan ingen som kan göra bort sig så stenhårt att hela världen kommer att avsky en. Men i det här fallet har man i så fall lyckats rätt bra, och jag skulle ge vad som helst för att se föräldrarnas reaktioner då världen öppet visar sin avsky över vilka vidriga människor de båda är. Men det är alltså om det nu visar sig att de är skyldiga.
Och det är det som ska bli intressant att få reda på nu de närmsta dagarna.

De har i så fall utnyttjat en hel värld kan man säga. Dödat sin unge, ljugit om det och knådat pengar ur givmilda stora idrottsprofiler, och andra bidragare också för den delen. Snor sedan pengarna till sina egna advokatkostnader för att genom en toppadvokat kanske kunna gå helt fria. Hur sjukt är inte det på en skala på 1- 10000000?
Citera
2007-09-10, 23:13
Medlem
hondjävuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attackk
Jag har misstänkt att hela grejen kring kidnappningen bara var skitsnack enda sen hela affären startades. Det finns nånting som riktigt stämmer, det är nån form utav felande länk i hela ärendet så att säga. De är båda läkare och läkare i England tjänar bra, särskilt i London, pengar är inte något problem. Och eftersom de båda är läkare borde dem ha koll på hur mkt sömnmedel man kan dela ut till ungen innan den kolar. De måste ju veta det, annars borde dem inte praktisera läkaryrket helt enkelt.

Levande --------[]------- Död = nånting oförklarligt skedde innan hon dog. Varför skulle dem vilja döda ungen överhuvudtaget, det låter inte riktigt realistiskt då dem kämpade med provrörsbefruktning för att få henne?
Religiösa motiv kanske? Jag har ingen aning, trots att min hjärna går på helvarv.
SHOOT!

Många är vi som undrar detsamma...

Det verkar ändå som om polisen tror att hon dödats av misstag. Överdos verkar sannolikt i så fall.
Citera
2007-09-10, 23:35
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Fy fan, tänk detta senario (jag påstår inte att det är sant eller jättetroligt).

Föräldrarna är oskyldiga, deras ena dotter tas ifrån dem. De döms för mord på henne. Deras andra 2 barn tas om hand av myndigheterna och de får aldrig tillbaka dem.

Jag kan knappt tänka tanken hur det skulle kännas, det är svindlande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in