2005-06-25, 15:35
Medlem
Det är iaf anledningen till att jag har det.
Citera
2005-06-25, 15:42
Bannlyst
Allt som bryter emot den rådande morronruffs-trenden är av godo.
Citera
2005-06-25, 15:53
Medlem
StigAllans avatar
Det möglar och stinker från negerfrisyrer á la dread.
Skippa era patetiska niggerwannabestyle!
Citera
2005-06-25, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Det möglar och stinker från negerfrisyrer á la dread.
Skippa era patetiska niggerwannabestyle!

mycket vanlig fördom!

Själv fick jag mina dreads helt ofrivilligt, det vill säga jag struntade helt enkelt i att kamma (ja kamma, jag tvättade och tvättar fortfarande mitt hår noggrant) mitt hår, och efter blott några månader så var mitt hår dreads, och då var det ändå inte mer än en decimeter långt.

Negerfrisyr? Jag vet inte om du är rakad, men det är också en negerfrisyr isåfall, precis som det är en negerfrisyr att råka födas med krulligt hår (vilket även kan hända vita och renrasiga människor...)

Vidare kan jag säga att mina dreads varken stinker eller möglar, jag tvättar som sagt mitt hår omsorgsfullt, och jag försöker absolut inte vara någonting jag inte är.
Citera
2005-06-25, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Fast sexpartners till personer med dreadlocks, som kommer väldigt nära och rör i dreadlocksen kanske kan tycka att de är äckliga,

bara misskötta dreads, som sagt, jag tvättar mitt hår omsorgsfullt och jag har då inte märkt att brudarna skulle klaga på mitt hår direkt...
Citera
2005-06-25, 16:38
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highgrade
mycket vanlig fördom!

Själv fick jag mina dreads helt ofrivilligt, det vill säga jag struntade helt enkelt i att kamma (ja kamma, jag tvättade och tvättar fortfarande mitt hår noggrant) mitt hår, och efter blott några månader så var mitt hår dreads, och då var det ändå inte mer än en decimeter långt.

Negerfrisyr? Jag vet inte om du är rakad, men det är också en negerfrisyr isåfall, precis som det är en negerfrisyr att råka födas med krulligt hår (vilket även kan hända vita och renrasiga människor...)

Vidare kan jag säga att mina dreads varken stinker eller möglar, jag tvättar som sagt mitt hår omsorgsfullt, och jag försöker absolut inte vara någonting jag inte är.

Dreads är forfarande en niggerfrissa oavsett vad du fantiserar om.
Om nu dina mot all förmodan skulle råka vara mögelfria så tycker jag att du ska fortsätta på den renliga linjen.
Men att vara vit innebär absolut inte dreads!
Citera
2005-06-25, 17:15
Bannlyst
Tänk en värld fri ifrån bögar, utlänningar och dreads!
Det hade varit ett riktigt paradis det.
Citera
2005-06-25, 17:17
Medlem
LordOfTheBongss avatar
Dreads är inte skabbiga, dom som tror det borde ta reda på lite mer innan som säger det

peace!
Citera
2005-06-28, 22:13
Medlem
Snälla kom tillbaka och svara på min fråga...
Citera
2005-06-29, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfTheBongs
Dreads är inte skabbiga, dom som tror det borde ta reda på lite mer innan som säger det

peace!

Men de ser skabbiga ut.
Som att kleta brun färg i röven på ett par byxor - du har inte skitit ner dig... men det ser ut så. Hur fräscha och nytvättade byxorna än är.
Citera
2005-06-29, 14:09
Medlem
Sputts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodAfton
Tänk en värld fri ifrån utlänningar!
Det hade varit ett riktigt paradis det.
Hahah dåå hade det inte funnits nån omvärld ju
dreads är inte äckligt man sticker ut från mängden ;D om man sköter sina dreads möglar dom inte och stinker inte heller plus att på morgonen behöverman adlrig tänka på sin frysir;d
Citera
2005-06-29, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sputt
Hahah dåå hade det inte funnits nån omvärld ju
dreads är inte äckligt man sticker ut från mängden ;D om man sköter sina dreads möglar dom inte och stinker inte heller plus att på morgonen behöverman adlrig tänka på sin frysir;d

Man sticker inte ut från mängden på Looptroop-konserter eller i syndikalisternas 1:a-majtåg.
Det är bara ett attribut i en social uniform som så mycket annat, i det här fallet uniform för medelklassungar med hjärtat till vänster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in