Flashback bygger pepparkakshus!
2011-12-02, 16:00
Medlem
Bland tomtar och troll!!!

http://laddauppbilder.se/?di=1313228339631

God jul......

Förövrigt vill jag inte ha med henne mer att göra.,,,,,,,,,,,,
Citera
2011-12-02, 16:18
Medlem
SteelPizzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salomon

God jul......

Skulle vilja se eller höra någon som kände henne då hon var riktigt liten.

Vart gick hon t.ex på dagis osv..
Citera
2011-12-02, 16:29
Medlem
--68--s avatar
Citat:

God jul......

Tack för den bilden, jag anar vem du är, ni måste har haft det tufft med mytomanen.

Här är en länk med en diskussion om dottern Emma Johansen efter programmet Outsiders från 2006:
http://www.alltomtv.se/t42802-15-9.html
Citera
2011-12-02, 17:55
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:

God jul......

Se där ja är det prinsessan av sverige eller Elvis dotter eller möjligen i rakt nedstigande led släkt till profeten Mohammed

Stor artikel i Aftonbladets pappersbilaga idag med. När det en gång för alla avslöjas som en bluff måste ju Elvis-Runar bli av med sitt arbete på kronofogdsmyndigheten.
Citera
2011-12-02, 17:57
Medlem
BobWilliss avatar
http://alexjohansen.blogspot.com/201...-die-hard.html
Citat:
Here (below) is a comment that I want to share even though the tone is as it is. These things needs to brought out into the light.

This person has harassed my family and Lisa, and even kidnapped our dog(!) threatening that “your kids are next!”. We have also received death threats from this group according to the following: “We are saving money to hire a hit man. You don’t know when it will happen, it can happen anytime, you will find yourself with a hole in your head and that goes for the hole family including your kids.”

Of course these incidents were reported to the authorities. This comment is noted and I again need to contact the authorities in reference to these individuals. There were also some cute pictures of kids attached to his comment and some of them may even be of Lisa, considering their previous threats I don’t know how to interpret that. But in any case, those pictures are private material and there is also copyright issues, so they are omitted, but they will be given to the police.

Unfortunately the comment is in Swedish, but if you want to read it google translate it.

//"CCam sa... Din fru är ju bevisligen född i Finland 1966, hur kan man ens komma på det här? 1 december 2011 17:50 Alexander Johansen sa... Jasså så du var du där och bevittnade det hela? 1 december 2011 17:56 Anonym sa... Alexander, var DU där och bevittnade det hela? Antagligen inte och längre lär vi inte komma med det argumentet. ” Men jag vet en som garanterat var där, tyvärr. Denna soppa som ni håller på med att koka så även att steka ihop, (förvisso under en väldigt lång tid) på en rostig så även skitig spik gör mig rakt illamående. Jag undrar om ni verkligen tror på all idioti ni försöker sälja? Och att detta fortsätter år efter år. Ganska raffinerat sätt att bygga sitta såkallade vuxna liv på, alltså ett stort skämt! Jo det var jag som var där!! Återigen,,,tyvärr. Pentti
Citera
2011-12-02, 19:13
Medlem
Airwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madsedeselgon
http://www.kanal5play.se/program/play/outsiders-s04e05 Here you go

"Redan när hon föddes på BB så tänkte jag: oj vilken sångerska"

Det här föräldraparet verkar inte ha alla indianer i kanoten direkt...
Citera
2011-12-02, 20:24
Medlem
Ingen som känner dem och kan rapportera ngt? Hur har det gått med dotterns sångkarriär!?
Citera
2011-12-02, 20:28
Medlem
Chrille Ps avatar
Hon har klockrena vad de i How I Met Your Mother skulle kalla för Crazy Eyes.
Citera
2011-12-02, 21:00
Medlem
DoctorPs avatar
Hon gick ut gymnasiet i 13-årsåldern om jag minns rätt, samtliga i familjen har svart bälte i karate och jag har även hört att de inte får komma in genom USA's gränsen längre av någon anledning! Flickan är med i Mensa.
Citera
2011-12-02, 21:25
Medlem
För balansens skull.

Problemet är väl aftonbladet eller media i det hela som skriver om skiten. Om dessa så kallade journalister ville, (vilket de helt uppenbart ser ut att inte vilja!) skulle källgranska om än så litet som ett uns, så skulle därmed saken lätt vara utagerad och paret därmed stå där med skägget fastlimmad i brevlådan!
Men att sälja lösnummer väger tyngre och det rent journalistiska även det etiska får sedan stå bi. Att så som jag som har varit ganska så närstående stör mig på just det faktum, ifall jag här nu utrycker mig milt så även diplomatiskt.

Och visst, ni har rätt, en klar störning i tankeverksamheten finns,,, nog,,, där tvivelsutan.(Med risk för att bli stämd av min egen amatörpsykologianalys. Paret älskar att hota med diverse stämningar och polisanmälningar även så att verkställa dessa.)

Men man måste medge att paret är väldigt duktiga på att dupera medier, även dra i ”rätt” trådar då för att skapa sig själva utrymme i media.

Det finns här en slående likhet i sättet att förhålla sig till verkligheten, att benhårt förneka, anklaga, dupera att även gå hårt åt de som ifrågasätter deras handlingar och motiv. Även om man blir överbevisad om sanningen söker man vägar att kringgå det rent uppenbara.

https://www.flashback.org/t1641161

Jag eller vi, som sitter som åskådare till denna uppenbara ”fars” hoppas att förnuftet segrar, men om vi tar och tittar i backspegeln så ser vi att detta lär inte ta slut. Detta lär bara vara första akten på denna sjuka persons egentillverkade dokusåpa. Jo men visst, hon har väldigt god hjälp utav sin lika förvirrade make. Återigen förlitar jag mig här på min amatörstatus som psykolog!

Att skylla på barndomen är lätt, men det har jag inte så mycket för. Men att analysera vad som pågick under hennes senare del av tonåren och framåt, lär emellertid vara mer intressant. Sedan ur ”Lisas” synvinkel lär det inte vara lätt oavsett hon nu tror på sitt dravel eller ej ,,att komma sig ur sitt eget strypgrepp av halvsanningar och rena lögner. Om det nu överhuvudtaget är möjligt!

Sedan kan jag konstatera att även om hon är råkar vara felprogrammerad så finns det där en annan del i programmet som fungerar alldeles förträffligt, rent av kristallklart. Åter kan jag bara beklaga att hon inte lät den delen av henne vara den mest dominerande. ( Jag får här en än gång hänvisa till min status ovan)

Nåväl det är lika bra att sätta på sig säkerhetsbältet och se vart hän det barkar, för en sak som erfarenheten av detta par säger mig är att : det lär bli en fartfylld även guppig och kurvig väg som vi skall åka i, och det är inte jag/vi som håller i ratten.
Citera
2011-12-02, 21:47
Medlem
TorstenFlincks avatar
Vidrig familj rakt igenom. Hatar samtliga. Förstår inte varför dom nappar på det här kanal 5? Hon är verkligen inte något underbarn alls vad gäller sång. Dom andra i programmet har säkert chans att slå igenom i stora världen. Böggrabben verkar ju redan då ha slagit igenom i hans karriär. Tennisgrabben kan säkert bli bra med en farsa som e engagerad. Dessutom verkar lillen tycka det är skoj. Anledningen till att "Elvis barnbarn" får vara med är förmodligen för att föräldrarna betalat för det...

Vill minnas att jag såg det där då det visades i tv med. Vi lär väl se henne ställa upp i Idol snart. Eller kanske inte, dom brukar ju bara visa dom extremt bra och dom extremt dåliga. Känns som att hon kommer vara nån som man rycker på axlarna åt.

"Lisa-Marie" är f.ö inte alls lik Elvis utan ser ut som vilken finnkärring som helst.
Endast bilden från AB har likheter men det är förmodligen Sari fullt medveten om och har därför skickat den till dom. Hur fan tror hon det ska gå sen då? När DNA testet har genomförts. Då kommer hon att målas upp som Sveriges värsta mytoman i tidningarna tillsammans med Tomas Quick och får väl fly landet? Bra tycker jag. Såna typer av människor gör inte mycket för världen.
Senast redigerad av TorstenFlinck 2011-12-02 kl. 21:56.
Citera
2011-12-02, 22:33
Bannlyst
Kolla på bilderna på den riktiga Lisa-Marie Presley så ser man ju att hon har Elvis drag i utseendet. Den här svenskan som påstår annat är väl bara en dum mytoman. Trött på sådana människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in