Denne Alexander är en fullfjädrad rättshaverist och ett totalt psykfall.
Detta vet jag eftersom jag har haft med honom att göra förut.
Vill inte ge några detaljer ang. detta men han startade iaf en riktig häxjakt på mig och några andra under tiden han bodde i Upplands-Väsby under 2000-talet pga en påhittad händelse. Han lyckades manipulera många andra att tro på detta också.
Dock spårade han ur totalt och bombarderade lokaltidningen med insändare och skickade brev till höger och vänster med osammanhängande innehåll så det blåste över rätt fort som tur var.
Efteråt var det ingen som trodde honom.
Håll er borta från denne man! (Om ni inte vill få konstiga brev hemskickade, dvs :P )
Denne Alexander är en fullfjädrad rättshaverist och ett totalt psykfall.
Detta vet jag eftersom jag har haft med honom att göra förut.
Vill inte ge några detaljer ang. detta men han startade iaf en riktig häxjakt på mig och några andra under tiden han bodde i Upplands-Väsby under 2000-talet pga en påhittad händelse. Han lyckades manipulera många andra att tro på detta också.
Dock spårade han ur totalt och bombarderade lokaltidningen med insändare och skickade brev till höger och vänster med osammanhängande innehåll så det blåste över rätt fort som tur var.
Efteråt var det ingen som trodde honom.
Håll er borta från denne man! (Om ni inte vill få konstiga brev hemskickade, dvs :P )
Låter förfärligt! Tänk att de båda verkar ha så vriden syn på verkligheten...nästan så man undrar hur det funkar rent praktiskt? Stackars barn!
Sari also claims that a few months after Elvis' supposed death, he showed up in Sweden, to be with her. Although he never lived with her, he did build a replica of Graceland in close proximity to her. Of course he can't help her reclaim her identity because he doesn't want to come back in the public eye.
Visst hade man kunnat tro att Elvis fått en "bastard" eller två... men det här verkar bara sinnessjukt.
Elvis uppträdde aldrig utanför nordamerika, så särskilt många utomamerikanska bastarder blev det nog inte, såtillvida att inte Lisas mamma tog sig till USA...
Elvis uppträdde aldrig utanför nordamerika, så särskilt många utomamerikanska bastarder blev det nog inte, såtillvida att inte Lisas mamma tog sig till USA...
Nej, nu har du missat hela grejen.
Citat:
Hon påstår [...] att Lisa Marie Presley är dubbelgångare. När Elvis dog ska Lisa Johansen förts till Sverige för att ”skyddas” till [sic!] hon var 25 år. Då skulle hon få arvet efter sin far.
— http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14019686.ab
Se där ja är det prinsessan av sverige eller Elvis dotter eller möjligen i rakt nedstigande led släkt till profeten Mohammed
Stor artikel i Aftonbladets pappersbilaga idag med. När det en gång för alla avslöjas som en bluff måste ju Elvis-Runar bli av med sitt arbete på kronofogdsmyndigheten.
Han var stationerad i Tyskland så det kanske kryllar av bastarder där...
Synd att kungen själv fortfarande håller sig gömd.
Hade ju varit enklast att fråga honom.
Eller så hålls han fången i en bur på den avstängda övervåningen, av (Fake?)Lisa-Marie & Priscilla
I Aftonbladets artikel hävdar hon att Pricilla är hennes mamma.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!