2011-12-21, 20:26
Medlem
Iamaweakishspellers avatar
Snabb fråga: ska få en påminnelsefaktura från OK Money hemskickad. Vet någon hur deras kuvert ser ut? Står det OK eller OK Money på eller är de helt neutrala?
Citera
2011-12-29, 16:10
Medlem
Har inte läst igenom hela tråden, men jag behöver råd snabbt:

Är det sant att man kan ta sms-lån utan att man har inkomst? Jag har inga skulder. Vart skulle ni rekommendera mig att vända mig till?
Citera
2012-01-01, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hieronymo

Är det sant att man kan ta sms-lån utan att man har inkomst? Jag har inga skulder. Vart skulle ni rekommendera mig att vända mig till?

www.vivus.se
Citera
2012-01-05, 12:11
Medlem
tallanis avatar
Finns det något företag som erbjuder ett lån på c.a 15.000-20.000 och där man kan få e-faktura istället för att få en faktura i brevlådan varje månad? Någon som har erfarenhet utav L'easy/Thorn? Tack på förhand!
Citera
2012-01-10, 23:23
Medlem
Allvarligt talat!

Ta inga jävla SMS-lån el Snabblån. Ni kommer bara hamna längre och längre ner i skiten. SMS-lån är kanske lösningen nu, men om du ska återbetala inom 30 dagar så sitter du i skiten igen ju. Ser absolut ingen anledning till att hamna i ett ekorrhjul.

Låna en tusenlapp av polaren och försök klara er till nästa löning. Ni som funderar på att låna utan ens fast inkomst skapar inget vidare utgångsläge. Hur ska ni kunna betala tillbaka?
Citera
2012-01-12, 17:09
Medlem
Behöver er hjälp!

Det är så här, att jag går på en skola i England och har därmed endast CSN som inkomst. Mitt CSN- lån och bidrag kommer i slutet av januari och fram tills dess är jag superpank. Har funderat på att ta ett lån från vivus.se på 2000sek så jag har pengar till mat och dylikt.. Jag kommer alltså inte ha några problem att betala tillbaka mitt lån innan förfallodagen..Dock undrar jag om ett smslån kan komma tillbaka och bita mig i röven vid ett senare tillfälle? Eller är det så att när jag betalat tillbaka mitt lån så raderas jag ut ur deras register dvs, jag kan vara lugn att inget negativt kommer ske efter jag betalat tillbaka mitt lån.
Citera
2012-01-22, 12:24
Medlem
pernila12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHundreds
Behöver er hjälp!

Det är så här, att jag går på en skola i England och har därmed endast CSN som inkomst. Mitt CSN- lån och bidrag kommer i slutet av januari och fram tills dess är jag superpank. Har funderat på att ta ett lån från vivus.se på 2000sek så jag har pengar till mat och dylikt.. Jag kommer alltså inte ha några problem att betala tillbaka mitt lån innan förfallodagen..Dock undrar jag om ett smslån kan komma tillbaka och bita mig i röven vid ett senare tillfälle? Eller är det så att när jag betalat tillbaka mitt lån så raderas jag ut ur deras register dvs, jag kan vara lugn att inget negativt kommer ske efter jag betalat tillbaka mitt lån.

Jag har en polare som tog ett smslån bara för att prova! Det va bara att betala tillbaka så va det inga problem! Men du ska nog försöka ta lån från polare eller morsan / farsan istället! för att går det åt helvete här är du körd i framtiden!
Citera
2012-02-03, 08:00
Medlem
fskers avatar
Finns det någon chans att få loss 5000 idag som 20åring relativt billigt?
Citera
2012-02-04, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hieronymo

Jag tycker att du ska låna direkt, sen tar du bara ett nytt lån för att betala tillbaka det förra, du behöver i princip aldrig betala tillbaka om du bara kommer ihåg att ta ett nytt lån
Citera
2012-02-04, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fsker
Finns det någon chans att få loss 5000 idag som 20åring relativt billigt?

www.vivus.se är ett enkelt sätt, kostar inte speciellt mycket heller, har lånat där flertalet gånger och det är värt det.
Citera
2012-02-07, 12:30
Medlem
Vilka sajter erbjuder e-faktura?
Vill ju helst inte ha något i brevlådan.
Citera
2012-02-08, 12:49
Medlem
fskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesorx
www.vivus.se är ett enkelt sätt, kostar inte speciellt mycket heller, har lånat där flertalet gånger och det är värt det.

Fast här står det att vid första lånet när man inte är kund tidigare så får man bara låna 2000

https://www.vivus.se/#how-to

Sant eller falskt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in