2009-10-20, 18:00
Ilska..
Fan vad arg jag blev efter att ha sett dramatiseringen på SVT play. Hade väl halvkoll på fallet innan, men först där blev jag riktigt insatt (och efter att ha varit inne på FB oxå). Hela historien är sörjig.
Får jävligt sur eftersmak efter att också ha varit inne på simonsoderberg.se. Min känsla säger att han absolut inte var så präktig som det står där. Hans farmor skrev på 2-årsdagen
Vet inte hur jag själv skulle reagera om jag var hon. Kanske är det förnekelse eller något annat. men att utmåla SS som offer är väl starkt tycker jag. Jaja, hela historien är sörjig, som sagt.
Får jävligt sur eftersmak efter att också ha varit inne på simonsoderberg.se. Min känsla säger att han absolut inte var så präktig som det står där. Hans farmor skrev på 2-årsdagen
IDAG för två år sedan kl 08:58:13 fick jag min sista kontakt med dej i form av ett SMS.
Det stod
"Men hur skall jag skicka den bilden?"
Puss
Jag hade mmsat en bild av två barn som kramade varandra och ville att du skulle skicka det till din syster eftersom hon fyllde år.
24 timmar efter eller exakt kl 09:43:00 fick jag beskedet att du inte fanns mer!!!!!
FRÅN RADION
Ännu en oehörd klumpighet av berörda myndigheter
som som vanligt står handfallna när något sker.
8 timmar efter att du blivit mördad!!!!!!!!!
Efter fyra timmars mardrömsfärd i solsken och tysnad
HÖLL JAG OM DEJ 13:40:00
mao 12 timmar efter skotten som mördade dej.
TIDER KLOCKSLAG FAKTA som ETSAS sej fast och radas upp iderligen i minnet.
VARFÖR HUR VEM offatbara obesvarade TANKAR om vem som kan vara så grym och göra detta?
fortfarande............
Förhandsvisning av RÖDEBYDRAMAT som medierna döpt det till, inte RÖDEBYMORDET som det naturligtvis är skall visas i förhand för oss lagom till 2-årsdagen när såren är som mest öppna, hur tänker dom eller har dom slutat tänka!!!!!!!!
Jag lovar dej SIMON om dom inte har tagit med den
grundläggande orsaken i form av mobbning från kusinen, son till den berömde brodern så skall jag stämma dem inte för pengarnas skull utan för att dom som alla andra medier har ignorerat FÖRUNDERSÖKNINGSPROTOKOLLET där det klart och tydligt intygas av familjen att kusinen var den som mobbat mest och längst.
DEN SANNINGEN ÄR FRAPERANDE OCH AV TINGSRÄTTENS ORDFÖRANDE diskriminerande och
ej tillgodosedd eller behandlad efter lagens alla regler.
Du SIMON fick ta emot mannens årslånga psykiska frustationer och diverse andra psykotiska tillmäten gentemot mobbare och andra personer och detta skall inte kunna förekomma i ett rättssamhälle i dag.
Tyvärr finns det sjuka personer som FÖRHÄRLIGAR mordet på dej och andra.
Dessa personer förekommer på dina MINNESSIDOR och på Flaschbacken, Youtube där dom kränker
och besudlar ditt namn och person.
MEDIERNA får än en gång öka försäljningen av lösblad och Häxjakten på ungdomar tar på nytt fart och med förtjusning tar tidningarna in kommentarer som är kränkande och ökar mobbningen på nätet.
Nu skall jag borra in mitt huvud i din TRÖJA för att känna doften av en underbar liten kille som var det finaste och gulligaste och mest omtänksammaste man kunde tänka sej.
Någon sa att VÄRLDEN hade blivit kall sen du försvann och visst är det så
INGEN KAN TROLLA FRAM DIN VÄRME.
Simon
det var så svårt
det var så hårt
att ta farväl
av den man älskat
av hela sin själ / lc
Det stod
"Men hur skall jag skicka den bilden?"
Puss
Jag hade mmsat en bild av två barn som kramade varandra och ville att du skulle skicka det till din syster eftersom hon fyllde år.
24 timmar efter eller exakt kl 09:43:00 fick jag beskedet att du inte fanns mer!!!!!
FRÅN RADION
Ännu en oehörd klumpighet av berörda myndigheter
som som vanligt står handfallna när något sker.
8 timmar efter att du blivit mördad!!!!!!!!!
Efter fyra timmars mardrömsfärd i solsken och tysnad
HÖLL JAG OM DEJ 13:40:00
mao 12 timmar efter skotten som mördade dej.
TIDER KLOCKSLAG FAKTA som ETSAS sej fast och radas upp iderligen i minnet.
VARFÖR HUR VEM offatbara obesvarade TANKAR om vem som kan vara så grym och göra detta?
fortfarande............
Förhandsvisning av RÖDEBYDRAMAT som medierna döpt det till, inte RÖDEBYMORDET som det naturligtvis är skall visas i förhand för oss lagom till 2-årsdagen när såren är som mest öppna, hur tänker dom eller har dom slutat tänka!!!!!!!!
Jag lovar dej SIMON om dom inte har tagit med den
grundläggande orsaken i form av mobbning från kusinen, son till den berömde brodern så skall jag stämma dem inte för pengarnas skull utan för att dom som alla andra medier har ignorerat FÖRUNDERSÖKNINGSPROTOKOLLET där det klart och tydligt intygas av familjen att kusinen var den som mobbat mest och längst.
DEN SANNINGEN ÄR FRAPERANDE OCH AV TINGSRÄTTENS ORDFÖRANDE diskriminerande och
ej tillgodosedd eller behandlad efter lagens alla regler.
Du SIMON fick ta emot mannens årslånga psykiska frustationer och diverse andra psykotiska tillmäten gentemot mobbare och andra personer och detta skall inte kunna förekomma i ett rättssamhälle i dag.
Tyvärr finns det sjuka personer som FÖRHÄRLIGAR mordet på dej och andra.
Dessa personer förekommer på dina MINNESSIDOR och på Flaschbacken, Youtube där dom kränker
och besudlar ditt namn och person.
MEDIERNA får än en gång öka försäljningen av lösblad och Häxjakten på ungdomar tar på nytt fart och med förtjusning tar tidningarna in kommentarer som är kränkande och ökar mobbningen på nätet.
Nu skall jag borra in mitt huvud i din TRÖJA för att känna doften av en underbar liten kille som var det finaste och gulligaste och mest omtänksammaste man kunde tänka sej.
Någon sa att VÄRLDEN hade blivit kall sen du försvann och visst är det så
INGEN KAN TROLLA FRAM DIN VÄRME.
Simon
det var så svårt
det var så hårt
att ta farväl
av den man älskat
av hela sin själ / lc
Vet inte hur jag själv skulle reagera om jag var hon. Kanske är det förnekelse eller något annat. men att utmåla SS som offer är väl starkt tycker jag. Jaja, hela historien är sörjig, som sagt.