Flashback bygger pepparkakshus!
2010-06-22, 20:26
Medlem
Pitbull31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knebus
Jag har läst i dom olika biker trådarna att det snackas om vilka klubbar som tar in invandrare och vilka som inte gör det. någon som vet hur det ser ut i OMC och TROOPER MC!?
Om man räknar med att användaren "najslife" egentligen är med i OMC så skulle jag gissa att de rekryterar på flyktingförläggningar, med tanke på hur han skriver
Citera
2010-06-22, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull31
Om man räknar med att användaren "najslife" egentligen är med i OMC så skulle jag gissa att de rekryterar på flyktingförläggningar, med tanke på hur han skriver

Jaså d säger du,kanske e så att han känner ngr st som e med där??
Citera
2010-06-22, 21:21
Medlem
knebuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull31

nu vet jag inte vem det är så där i huvudet men tror nog inte att najslife är boende på en flyktingförläggning.

även om man skriver som en kråka så kan man vara den värsta busen i stan, stavningstest ingår nog inte när dom tar in nya killar i klubben!
Citera
2010-06-23, 12:36
Medlem
Lowrider66s avatar
OMC på vägarna får vi se om vi ser på vägen till Norge,måtte väl någon synas innan man kör över gränsen västerut.Där är de väl synliga iallafall....
Trevlig sommar på er 2hjulshuliganer,väl mött på vägarna oavsett ryggmärke.
Glider nu iväg och representerar (99%)
Citera
2010-06-24, 18:12
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowrider66
OMC på vägarna får vi se om vi ser på vägen till Norge,måtte väl någon synas innan man kör över gränsen västerut.Där är de väl synliga iallafall....
Trevlig sommar på er 2hjulshuliganer,väl mött på vägarna oavsett ryggmärke.
Glider nu iväg och representerar (99%)
Lite off topic, men skulle inte du på hojresa till Norge igår? Tycker du har varit rätt aktiv idag här på fb.

Nåja, ha en trevlig midsommar du också.
Citera
2010-06-24, 21:30
Medlem
u76s avatar
Ja ja outlaws vara eller icke vara så hoppas jag att dom etablerar sig starkt i detta lilla land!
Det behövs verkligen en tredje stor klubb.
Citera
2010-06-24, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av u76
Ja ja outlaws vara eller icke vara så hoppas jag att dom etablerar sig starkt i detta lilla land!
Det behövs verkligen en tredje stor klubb.

WORD. Varför inte Pagans och Finks också.
Citera
2010-06-25, 07:31
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro

När vi ändå håller på: Gypsy Jokers!
Citera
2010-06-25, 09:14
Medlem
JJDecays avatar
När det ändå hålls på

Hur många internationella 1% klubbar finns det egentligen? Som man kan räkna till 1% och mer eller mindre internationella alt. erkänt stor 1% klubb?
HA, BMC, OMC, Mongols, Gypsy Jokers, Pagans...
Coffin Cheaters?

Sen finns ju alla dessa "support" till dessa klubbar som Red Devils, Black Pistons etc. Men räknar inte med dom just nu , för att dom just står bakom en annan klubb..

Off Topic i know...
Citera
2010-06-25, 10:23
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Ja du ser, vilka andra 1% klubbar som helst duger bra förutom HA Va du måste vara bitter
Citera
2010-06-25, 10:47
Medlem
Caacrinolaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
När det ändå hålls på

Hur många internationella 1% klubbar finns det egentligen? Som man kan räkna till 1% och mer eller mindre internationella alt. erkänt stor 1% klubb?
HA, BMC, OMC, Mongols, Gypsy Jokers, Pagans...
Coffin Cheaters?

Sen finns ju alla dessa "support" till dessa klubbar som Red Devils, Black Pistons etc. Men räknar inte med dom just nu , för att dom just står bakom en annan klubb..

Off Topic i know...

Gremium MC finns ju också
Citera
2010-06-26, 04:47
Medlem
b-os avatar
låt omc eller vem fan det är växa på sitt sätt....finns ingen klubb som styr skit i sverige även om vissa vill så......sorry boys /// den tiden är förbi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in