Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Nu har jag läst denna tråd och är fortfarande inte på det klara med att, finns AOA eller inte i Sverige?
Dom finns väldigt tillfälligt, de har startat upp massa sk spökavdelningar
just nu består omc av ett par äldre medlemmar från gamla tiden och bakom sig har de kopplat in en svans av mindre vetande wannabe gangsters, som fått "äran" att patcha upp i Troopers MCC, deras egen ihopsnickrade supportklubb för mindre vetande.
räkna med ett hastigt avslut på denna komedi som mest liknar en kuvös fylld av lustgas
om de la ner förra gången eller inte kan alltid diskuteras, ett är säkert;
dom du hittar i omc vet inte hälften om vad de borde vad det gäller historia eller framtidsutsikter.
Dags dato har flera tongivande lämnat in och antagligen får vi se ett par avdelningar till som dyker upp innan bubblan spricker
Ledda av en dödsrockare som godkänner golbögar och annat skitfolk skvallrar om en ganska desperat sits.
en eventuell konflikt med annan klubb skulle radera omc från sverigekartan för tid och evighet, låt oss hoppas det blir snart.
Nej omc är bara inne och plockar upp lite smulor sen sist
men ok är du runt 20 bast halvfull och inte direkt med på historian och lättmanipulerad har du nog hittat rätt klubb att joina.
återkommer med mer ifo om jag får det.
i annat fall lutar jag mig tillbaks och njuter av deras undergång