Flashback bygger pepparkakshus!
2009-03-09, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Vi har ju alla sett vad X-team Skåne är för inavlat white trash och de är välkomna i BMC sfären. Jag skulle gärna vilja se hur folk som inte håller måttet enligt BMC ser ut och är.

Ärligt talat så har vi ju bara sett bilder på folk i x-team skåne, vi vet ju ingenting om dem mer än hur de ser ut.
Och jag tror inte att ett Bandidosmedlemskap baseras på utseende.
Visst festbilderna på den där hemsidan kanske var lite dråpliga, men vad mer vet vi?
Citera
2009-03-10, 06:25
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Ärligt talat så har vi ju bara sett bilder på folk i x-team skåne, vi vet ju ingenting om dem mer än hur de ser ut.
Och jag tror inte att ett Bandidosmedlemskap baseras på utseende.
Visst festbilderna på den där hemsidan kanske var lite dråpliga, men vad mer vet vi?
Det stämmer. Fast känns att man kan dra en slutsats readan efter att man enbart sett bilderna. Riktigt fula brudar, mestadels otränade feta dekadenta killar, en som har en fake guld Rolex/Breitling, klubblokalen är under all kritik, inte en enda MC syns till, skulle man sänka nivån på deras "fester" så skulle nästa steg vara sitta och dricka hembränt på en parkbänk. Detta verkar vara en samling lokala busar och slagskämpar som gått ihop och skall försöka och bli ett BMC chapter.
Citera
2009-03-10, 07:31
Medlem
Det är Outlaws-tråden. Diskutera wannabes, banditer och kråkfötter i deras respektive trådar.

S.Y.L.O.
Citera
2009-03-19, 13:50
Medlem
JJDecays avatar
Tystnad

Det är tyst på kameruns avbytarbäbk Inget nytt under solen med OMC? Eller har dom gått i ide.....Eller vad händer med det stora återtåget?
Citera
2009-03-19, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Det är tyst på kameruns avbytarbäbk Inget nytt under solen med OMC? Eller har dom gått i ide.....Eller vad händer med det stora återtåget?

I tider av fred rusta för krig! eller nått....
Citera
2009-03-19, 18:19
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk...sa han
Citera
2009-03-20, 08:08
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk...sa han

Menade det ser mörkt ut inte att de var afrikaner ed ...

Men uppenbarligen tyst om dem, bortsett de blivit sedda på en No Name fest.
Svårt att rekrytera folk om man inte syns heller. Så tillvida de inte sätter in kontaktannonser

Eller kontaktar folk de känner, men det lär väl mycket till för att någon ska gå med i OMC, med de starka fäste HA och BMC har i Sverige.

Man lär gilla att vara underdog om man går med i OMC, eller så är man så illa insatt i biker sverige att man inte känner till de "underläge" OMC har i detta fall...

Lite som jag tyckte det verkade med OMC Gävle chaptret förr, en jävla massa "long live Black and White" som det skrevs i OMCs gästbok av prez i OMC Gävle...sen small det lite på gatan hemma...och vips hade prez upptäckt att han nog borde vara med familjen och raskt klev av...
Citera
2009-03-20, 09:11
Medlem
btks avatar
de väntar på att säsongen ska börja.. då lär ni se dom ute... garanterat....
Citera
2009-03-20, 12:02
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av btk
de väntar på att säsongen ska börja.. då lär ni se dom ute... garanterat....
Vadå börja ? Det kryllar av fester som folk reser långt till redan nu !
Citera
2009-03-21, 00:21
Medlem
Citat:
Menade det ser mörkt ut inte att de var afrikaner ed ...

Men uppenbarligen tyst om dem, bortsett de blivit sedda på en No Name fest.
Svårt att rekrytera folk om man inte syns heller. Så tillvida de inte sätter in kontaktannonser

Eller kontaktar folk de känner, men det lär väl mycket till för att någon ska gå med i OMC, med de starka fäste HA och BMC har i Sverige.

Man lär gilla att vara underdog om man går med i OMC, eller så är man så illa insatt i biker sverige att man inte känner till de "underläge" OMC har i detta fall...

Lite som jag tyckte det verkade med OMC Gävle chaptret förr, en jävla massa "long live Black and White" som det skrevs i OMCs gästbok av prez i OMC Gävle...sen small det lite på gatan hemma...och vips hade prez upptäckt att han nog borde vara med familjen och raskt klev av...

tycker ni är lite insnöade ..att man måste visa ..att man är tuff..utåt....varför måste man hävda sig... klart man ska stå upp för den man är ..men ..hävda sig i onödan som bandidos typ--.. dra på sig massa focus..polis mm...dumt. nja tycker nog omc verkar mer...smarta än så...
Citera
2009-03-21, 11:09
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bushido69
tycker ni är lite insnöade ..att man måste visa ..att man är tuff..utåt....varför måste man hävda sig... klart man ska stå upp för den man är ..men ..hävda sig i onödan som bandidos typ--.. dra på sig massa focus..polis mm...dumt. nja tycker nog omc verkar mer...smarta än så...

Det är inte av den anledningen jag frågar/eller är nyfiken, att jag anser man måste vara tuff utåt etc... Men OMC och övriga 1% klubbar är ju inte direkt vanliga bikerklubbar som just håller låg profil, gör sin grej.
1% klubbar bygger en del på att just synas, vara störst, mest fruktade etc etc...OMC har ju haft uppenbarliga problem med det, det är ju bevisat i Sverige (bara snackar Sverige nu). Så min nyfikna fråga är hur det går nu: the second coming ...
Citera
2009-03-22, 21:20
Medlem
Citat:

Jag var på anchor i helgen och såg flera stycken outlaws 4st totalt och det fanns lite folk där från ha med, vart inge bråk eller så men outlaws killarna gick efter ett tag, några av dom hade tagit av sig sina kläder såg jag. verkar vara en klubb som alla andra men vad vet jag? jag förstår inte varför dom inte kan vara polare som alla andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in