Flashback bygger pepparkakshus!
2012-06-25, 03:42
Medlem
pimperators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Att HA är lite fega är ingen nyhet direkt. Nu vet jag inte riktigt historien bakom här, kan lika gärna vara någon ny personlig konflikt som ligger bakom. Men annars tror jag att det är som när RWC dödade en X Team medlem i Göteborg efter deras krig emot Gårdsten (och typ halva Göteborg). Man hämnades när fienden var svaga.
är de rent hyoptiskt ni skrällar ?
Citera
2012-06-25, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Att HA är lite fega är ingen nyhet direkt. Nu vet jag inte riktigt historien bakom här, kan lika gärna vara någon ny personlig konflikt som ligger bakom. Men annars tror jag att det är som när RWC dödade en X Team medlem i Göteborg efter deras krig emot Gårdsten (och typ halva Göteborg). Man hämnades när fienden var svaga.
Skulle inte förvåna mig om du har rätt! När man tänker efter vad som hände i Köpenhamn så klarnar det lite kanske...Det var ju RWC som startade och utlänningarna slog tillbaka stenhårt och HA var skakade! Det som hände i GBG var inte planerat så det var ingen hämnd direkt medan detta som hände med lastbilschauffören verkar vara planerat och nu är ju OMC så svaga det går att bli och därför tycker jag HA ska sluta, tycker faktiskt synd om OMC folket även om jag är medveten om att de inte är några änglar de heller-men inga banditer heller....?
Citera
2012-06-25, 23:03
Medlem
BrittIngers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
...och därför tycker jag HA ska sluta, tycker faktiskt synd om OMC folket även om jag är medveten om att de inte är några änglar de heller-men inga banditer heller....?
Nja.. tycker nog mer synd om alla oskyldiga offer som alltid drabbas när hormonstinna gossar skall flexa musklerna..
Citera
2012-06-29, 12:04
Medlem
stibkloFs avatar
Helsingborgs Dagblad: Ett av offren var Outlaws 49-årige ledare som hittades skjuten utanför Ronneby i mars i år. Tre män sitter häktade och misstänks för inblandning i mordet. Rättegången ska för övrigt av säkerhetsskäl hållas i Helsingborgs tingsrätt i början av juli.

Blir det Outlaws parad i Hbg den 3 juli?
Citera
2012-06-29, 12:31
Medlem
Det rör på sig när det gäller lastbilsmordet...

http://hd.se/skane/2012/06/28/fyra-frihetsberovade-for/
Citera
2012-06-29, 13:11
Medlem
är inte valid zein kvar som sargent hos omc.
Citera
2012-06-29, 13:48
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Helsingborgs Dagblad: Ett av offren var Outlaws 49-årige ledare som hittades skjuten utanför Ronneby i mars i år. Tre män sitter häktade och misstänks för inblandning i mordet. Rättegången ska för övrigt av säkerhetsskäl hållas i Helsingborgs tingsrätt i början av juli.

Blir det Outlaws parad i Hbg den 3 juli?

För att se dig käka kängor?
Citera
2012-06-29, 13:54
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habz84
är inte valid zein kvar som sargent hos omc.

Va väl dessa "Elit" bikers som brände support tröjor inför Aftonhorans kameror lipade lite för reportern och hade ett massavhopp...
Citera
2012-06-29, 15:00
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrittInger
Nja.. tycker nog mer synd om alla oskyldiga offer som alltid drabbas när hormonstinna gossar skall flexa musklerna..
Det är sånt här som kan hända när man går med i en sån här organisation , det är väll inte så svårt att klura ut det eller ?
Är ju inte direkt första gången det händer.
Finns absolut INGEN som är oskyldigt drabbad , man vet om riskerna när man drar på sig en väst.
Citera
2012-06-29, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darth
Det rör på sig när det gäller lastbilsmordet...

http://hd.se/skane/2012/06/28/fyra-frihetsberovade-for/

Begärda häktade:
Br**n N**ls*n Häktningsförhandling 30/6 11.30
J*h*n J*hnss*n dito 30/6 12.15
St*g H*ns*n dito 30/6 13.00

Forfarande anhållen
P*t*r N*lss*n
Citera
2012-06-29, 15:47
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
För att se dig käka kängor?

Nej, varför skulle de det? Om jag har tid så skall jag ta mig till Hbg och se spektaklet. HA kanske har kaffe servering vid stället...
Citera
2012-06-30, 08:17
Medlem
stibkloFs avatar
Så var den sagan över - IGEN! I told you so...

http://hd.se/helsingborg/2012/06/30/...kriget-syns-i/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in