Flashback bygger pepparkakshus!
2010-11-11, 17:52
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Ja? Berätta gärna vad som hände då när dom kom på fötter. Jag vet ju bara vad jag läst i expressen mm. Och där verkar det tydligt att OMC åkte på pisk. Men vet du mer så berätta gärna.
Är det så konstigt att de åkte på smisk? De satt och med var sin pilsner (eller vad de drack) och troligen hade de inte med sig batonger eller järnrör på krogen som de andra kom med, snacka om underläge.
Citera
2010-11-11, 17:53
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Är det så konstigt att de åkte på smisk? De satt och med var sin pilsner (eller vad de drack) och troligen hade de inte med sig batonger eller järnrör på krogen som de andra kom med, snacka om underläge.
Nej det är inte konstigt. Har jag påstått det?
Citera
2010-11-11, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl

Amen
Citera
2010-11-11, 18:24
Medlem
Personligen finner jag det väldigt märkligt, att polisen genomför tillslag mot klubbar och folk, som egentligen bara existerar på nätet.

Men vår allvetande guru Guldankan kanske kan upplysa oss mindre vetande i just det här ärendet.

Jag väntar med spänning...
Citera
2010-11-11, 18:31
Medlem
ja du vem fan gör inte de?????
Och hur i hela helvete tror folk att man kan bara öppna avdelningar i Sverige med internet brödrar utan att Outlaws mc i europa skulle ifråga sätta de???? Nej fan bra jobbat av outlaws att göra de snyggt o städat....Vindarna vänder.....Kan inte köra med tyrani förr alltid.....Liksom betala 400 kr i året per medlem o klubb förr att vara med ABATE............Tssssssssssssss tjänar inte HA tillräckligt med pengar på svart arbetskraft?????
Senast redigerad av bloods 2010-11-11 kl. 18:50.
Citera
2010-11-11, 21:43
Medlem
Huuu vad hemskt.
Nu är Guldankan på väg hem till mig för att visa var skåpet ska stå.
Vad tycker ni jag ska göra med honom?

Alla förslag hanteras konfidentiellt.
Citera
2010-11-11, 22:19
Medlem
Lägg dig ner spela död .....????? o hoppas att allt löser sig
Citera
2010-11-11, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Huuu vad hemskt.
Nu är Guldankan på väg hem till mig för att visa var skåpet ska stå.
Vad tycker ni jag ska göra med honom?

Alla förslag hanteras konfidentiellt.

Jaa, du Nosa Castro,,du har två alternativ som jag ser det. Antingen så låter du skåpet stå kvar där det står. Alternativt ber Guldankan om hjälp att flytta det,,?
Citera
2010-11-11, 22:45
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suck
Jaa, du Nosa Castro,,du har två alternativ som jag ser det. Antingen så låter du skåpet stå kvar där det står. Alternativt ber Guldankan om hjälp att flytta det,,?

NosaCastro får inget besök i afton, fick själv dambesök så hej och godnatt.
Senast redigerad av guldankan 2010-11-11 kl. 22:52.
Citera
2010-11-11, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
NosaCastro får inget besök i afton, fick själv dambesök så hej och godnatt.

Herrbesök vore mer trovärdigt.
Citera
2010-11-11, 22:57
Medlem
hmm nja han måste ju sköta bloggen=) o då måste man gå o lägga sig i tid
Citera
2010-11-11, 23:14
Medlem
Mr Bukkakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hampus183
Jag hoppas innerligen att dom, OMC, lärde sig sist att det enda som fungerar i klubb-världen är att ta in bikers och redan etablerade klubbar.

Rätta mig om jag har fel men inte jobbar väl Bandidos på det sättet, inte tar dom väl alltid in bikers och etablerade klubbar?!

Och vad är det som säger att det finns ett facit på hur man etablerar en av "de tre stora" i Sverige..

Personligen tror jag nog att OMC är här för att stanna, oavsett vad som sägs i denna tråd. Time will tell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in