Flashback bygger pepparkakshus!
2011-07-26, 17:34
Medlem
blavitts avatar
stämmer det att bmc ludvika har bytts sina västar till omc hela avdelningen????????har hört rykte om det här i malmö..o andra från bmc med,,,,nån som kan bekräfta...
Citera
2011-07-26, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocketgunn
Ha ha, va? Har du länk?
om ingen sparat bilderna blir det svårt för han som la ut dom på facebook blev utsparkad från klubben o har stängt sin facebook.
Citera
2011-07-27, 01:00
Medlem
rmoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Varför har de blivit Probotionary när alla andra blivit fullvärdiga direkt?

Jag tänker på han Magnus som som var troppers med moppemushen som satt o skrev inlägg på inlägg o Outlaws facebook förr gången de försökte sig på att starta upp på nätet.

Har han blivit fullvärdig nu, utan mc-intresse och utan båge?

Nja,..detta tror jag får svårt att hålla.
Ja har för mig att man ska ha mc när man blir prob undrar om dessa troppers som har fått prob och har hoj?
Senast redigerad av rmoob 2011-07-27 kl. 01:07.
Citera
2011-07-27, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rmoob
Ja har för mig att man ska ha mc när man blir prob undrar om dessa troppers som har fått prob och har hoj?

Det är flera, både prospective och medlemmar i OMC Sweden som inte har motorcykel.
Citera
2011-07-27, 11:49
Medlem
rmoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frisprakig
Det är flera, både prospective och medlemmar i OMC Sweden som inte har motorcykel.
Jasså
Citera
2011-07-27, 15:02
Medlem
blavitts avatar
ca hur många e i dag fullvärdiga medlemmar i omc sverige, nån som vet ca hur många,,,har ju blivit en hell del sista tiden?????...o vem e president i malmö avdelningarna e det dennis???eller,,,nån som vet kan ju ge oss lite info...
Citera
2011-07-27, 15:05
Medlem
blavitts avatar
mehdi e slut som arist när han kommer ut,e ju inte populär i egna leden...
Citera
2011-07-27, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blavitt
mehdi e slut som arist när han kommer ut,e ju inte populär i egna leden...

Och när blev han Outlaws?
Citera
2011-07-27, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blavitt
ca hur många e i dag fullvärdiga medlemmar i omc sverige, nån som vet ca hur många,,,har ju blivit en hell del sista tiden?????...o vem e president i malmö avdelningarna e det dennis???eller,,,nån som vet kan ju ge oss lite info...

Enligt det senaste jag hört så är Dennis Sverige presidenten, och syns mest med grabbarna från ystad chaptret. kanske han är ystad president också.. nån som vet mer?

Malmö presidenten är en kurd från Zein familjen/klanen, men vet inte vem av bröderna i chaptret som är presidenten.

Vet ej vem som är president i malmö south eller malmö east chapter då de inte rör sej så mycket i centrum, dom brukar mest vara i byarna runt om malmö.

nån med mer info får gärna rätta mej..
Citera
2011-07-27, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vittne
Enligt det senaste jag hört så är Dennis Sverige presidenten, och syns mest med grabbarna från ystad chaptret. kanske han är ystad president också.. nån som vet mer?

Malmö presidenten är en kurd från Zein familjen/klanen, men vet inte vem av bröderna i chaptret som är presidenten.

Vet ej vem som är president i malmö south eller malmö east chapter då de inte rör sej så mycket i centrum, dom brukar mest vara i byarna runt om malmö.

nån med mer info får gärna rätta mej..

Nja men om han är Sverige president så är han ju president över alla chapter i slut ändan
Citera
2011-07-27, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heltvanligkille
Nja men om han är Sverige president så är han ju president över alla chapter i slut ändan

Du hör ju själv hur jävla bra du har koll.....TROLL
Citera
2011-07-27, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heltvanligkille

Du hör ju själv hur jävla bra du har koll.....TROLL

Vad menar du ? vad menas med troll?

är man en troll om man kallar sej HELTvANLIGkILLE?

Och det finns möjlighet att jag har fel, därför jag avslutade med att ni ska rätta mej om jag har fel..

och kan du helt vanliga killen mer så dela med dej istället för att bara säga att det andra skriver är falskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in