Flashback bygger pepparkakshus!
2012-10-15, 17:16
Medlem
guldankans avatar
Mannen som sköt ledaren för mc-klubben Outlaws i Bergamåla skickade hotfulla sms till mannen som senare körde honom till mordplatsen.
– Uppgiften kommer att fria min klient, säger advokaten
http://mcrazzia.blogspot.se/2012/10/outlaws-mordet.html
Citera
2012-10-16, 08:04
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stesolid10mg
Från: https://www.flashback.org/t1856559p2

Ligger det någon sanning i det?
Har hört det med att romano gav sig på outlaws i sandviken å att outlaws inte finns där mera.
Citera
2012-10-16, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Spekulerar precis hur jävla mycket jag vill
om OMC ar polare/kramas med BMC, tex pa bild pa OMCs hemsida
en tillfallighet, eller signal till andra?
Citera
2012-10-16, 10:20
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buckan
om OMC ar polare/kramas med BMC, tex pa bild pa OMCs hemsida
en tillfallighet, eller signal till andra?

Som du säkert vet så går vissa klubbar bra ihop i vissa länder och i andra så tål dom inte varandra. Tycker bara det är så jävla tråkigt när man försöker få saker till att vara lika i Sverige som exempelvis i andra länder.

Ett exempel är ju Mongols, nu vet jag att detta är OMC tråden men för att ta en närliggande händelse. Tittar man i den tråden så fanns det ett antal som orerade om hur badass Mongols är och tuffast i världen, krigat mot kartellen etc.

Va fan hjälpte det när dom förnedrades i Sverige gång efter annan? Att OMC kramar om en BMC i Italien eller i Tyskland gör inte att du ser detsamma här hemma. För att du ser konflikter i andra länder så blir det inte per automatik detsamma här i Sverige.

Så min kontenta är att folk skall lära sej förstå vad som sker på egen gata innan man börjar leva efter hur det är på andras gator.

Med det så är inte jag det minsta allvetare eller talesman för någon och är det inget man vet så kan man ju sätta sej och resonera logiskt.
Citera
2012-10-17, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Faboloused
Tommy som ledare i RD? Var han ens med där överhuvudtaget?

Inte?
Han skrev ju ofta på sin facebook att de va fest på Rd i Falun och om nån kunde skjutsa o dylikt.
Citera
2012-10-17, 18:03
Medlem
mickehogbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moto
Njaa...Ryssar gav sig på HA i Canada såg jag i en Dokumentär och fick duktigt med pisk när HA satte in allt vad dom hade.
Även Mongols stog upp bra mot Mexmaffian i Californien och det slutade med ett fredsavtal.
Som alltid skiljer det enormt mycket i styrka på klubbarna beroende på var i världen och i vilken region du är.
Skulle inte tro att Outlaws i Florida springer med svansen mellan benen för någon.

Var hittar man den dokumentären ?
Har sökt men hittar inte på den...

Tack på förhand / Frasse
Citera
2012-10-17, 18:25
Medlem
Motos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickehogberg
Var hittar man den dokumentären ?
Har sökt men hittar inte på den...

Tack på förhand / Frasse
Är inte helt 100 men det kan ha varit gangland om HA.
Citera
2012-10-17, 18:28
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Som du säkert vet så går vissa klubbar bra ihop i vissa länder och i andra så tål dom inte varandra. Tycker bara det är så jävla tråkigt när man försöker få saker till att vara lika i Sverige som exempelvis i andra länder.

Ett exempel är ju Mongols, nu vet jag att detta är OMC tråden men för att ta en närliggande händelse. Tittar man i den tråden så fanns det ett antal som orerade om hur badass Mongols är och tuffast i världen, krigat mot kartellen etc.

Va fan hjälpte det när dom förnedrades i Sverige gång efter annan? Att OMC kramar om en BMC i Italien eller i Tyskland gör inte att du ser detsamma här hemma. För att du ser konflikter i andra länder så blir det inte per automatik detsamma här i Sverige.

Så min kontenta är att folk skall lära sej förstå vad som sker på egen gata innan man börjar leva efter hur det är på andras gator.

Med det så är inte jag det minsta allvetare eller talesman för någon och är det inget man vet så kan man ju sätta sej och resonera logiskt.

Kunde inte sagt det bättre själv dallasskalle!
Citera
2012-10-18, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Har hört det med att romano gav sig på outlaws i sandviken å att outlaws inte finns där mera.

Dom e där för att stanna dom finns i det dolda och bygger upp sig.
Citera
2012-10-18, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingfestnu

Är dom kvar på krokodilen eller vad menar du?
Citera
2012-10-18, 17:04
Medlem
Stesolid10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingfestnu
Dom är vell rätt kända för att gömma sig, eller har jag fel? Tycker det känns fegt, att inte våga stå för sina färger
Citera
2012-10-18, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stesolid10mg
Dom är vell rätt kända för att gömma sig, eller har jag fel? Tycker det känns fegt, att inte våga stå för sina färger

Vet skäms som fan men vad ska ja göra hoppas på hämnd snart bara. Blir fan förbannad på allt passivitet. Men i själva verket vet kycklingarna vad dom gör, dom går på de svaga som ej vågar att slå tillbaka. När omc har samlat sig så händer det saker tro mig.

Hamc känner att dom får konkurrens av svart vita och därför måste stoppa dom.

Ser man på Bmc så ligger dom lågt dom vet redan att dom inte behöver visa något för någon värkar det som.

Det värkar som HAmc lägger sig när det gäller BMC eller det har dom redan gjort eftersom BMC öppnar,kör,går och rekryterar vart dom vill i landet det säger sig allt. Hamc kommer aldrig bli enda mc klubben så länge BMC e kvar och OMC kommer göra desamma som BMC gjorde för att bli erkända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in