Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-28, 20:37
  #373
Medlem
Denoms avatar
Vilket är ditt mest minnesvärda rus?

För mig är det nog när jag tog 2C-B och ketamin intravenöst och det kändes som om universum var slut och eftertexterna rullade, såg 360 grader omkring mig och det kändes som att jag befann mig någon annanstans med massa sjuka hallucinationer av flera världar som flimrade omkring mig.

Vilket rus satte djupast intryck i dig?
Citera
2024-03-12, 17:41
  #374
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
För mig är det nog när jag tog 2C-B och ketamin intravenöst och det kändes som om universum var slut och eftertexterna rullade, såg 360 grader omkring mig och det kändes som att jag befann mig någon annanstans med massa sjuka hallucinationer av flera världar som flimrade omkring mig.

Vilket rus satte djupast intryck i dig?


360° är alltså att titta rakt framåt igen.
Citera
2024-03-12, 17:43
  #375
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillFuckingMurray
360° är alltså att titta rakt framåt igen.
Jag såg i 360 grader alltså åt alla håll samtidigt.
Citera
2024-03-13, 10:28
  #376
Medlem
No6s avatar
Hasch för att sova efter 5 dygns vakenhet på amfetamin pga brist på flödder(jag lär mig aldrig). Drogutlöst psykos deluxe.

La mig i soffan. Vaknade sittandes i duschen med ett spräckt ögonbryn och en käke ur led/skadad(vet inte än hände rätt nyligen). Har inget som helst minne av vad som hände. Låg i nån vecka och orkade inte öppna ögonen för att dricka vatten ens efter den avtändninge... avtändningarna.

Bara jag lyckas med att klå upp mig själv. Det roliga är att det var det bästa som kunde hända för jag var så snurrig att jag hörde ljud från dag 1 och människori fönstret som gick förbi stannade kvar i typ 30 seknder som verkligt eftersläp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback