Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-16, 02:04
  #1213
Bannlyst
Generalisering; Tänk ifall svenskarna kunde ta tag i sitt land och göra motstånd. Varje svensk som bor i hela Sverige är konflikträdd.
2009-02-16, 08:38
  #1214
Medlem
Badsectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Vem har förnekat svenskarnas rätt till Sverige?
Du.
Du anser att du har lika stor rätt till Sverige som svenskarna.
Du vill ta en bit av Sverige från Svenskarna, och det är det många med mig som ska se till åtgärdas så snart möjligt är.
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
De rånar inte svenska ungdomar utan äldre svenska kvinnor, för att de som bäst vill ha passiv motstånd.
De rånar SVENSKAR, både ungdomar och gamla. De som inte kan försvara sig.
De skulle ALDRIG råna en annan alban, varken gammal reller ung, rik eller fattig, och det vet du.
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
De rånar inte en Alban för att det skulle inte gå som planerat, sätter någon en kniv mot mig och ska ha mina grejer så måste han försöka döda mig för att få det. De är inte villiga att gå så långt = De rånar inte någon som gör motstånd.
Det existerar naturligtvis albanska tanter och ungdomar att råna, men det gör man inte av rent rasistiska skäl. Sluta hyckla.
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Ja du är ju väldigt intelligent. Tycker att du ska vakna upp nu och slå huvudet i väggen ett tag. Tänk över vad det är du säger din idiot.
Se där, jag var respektlös. Påminner mig om en person, och jag citerar.
Du anser dig ha rätt till Sverige, vilket sker på Svenskarnas bekostnad.
Du umgås i kretsar där brottslighet är något man kan SKRYTA med.
FAIL.
2009-02-16, 08:40
  #1215
Medlem
Badsectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superkid
Generalisering; Tänk ifall svenskarna kunde ta tag i sitt land och göra motstånd. Varje svensk som bor i hela Sverige är konflikträdd.
100 år av socialdemokrati och jantelag är ett effektivt sätt att hjärntvätta ett folk.Dock - hade svenskarna bara fått vara ifred så hade de inte BEHÖVT bli mer konfliktorienterade. De hade kunnat vara jamsiga och konflikträdda mot varandra och fortsatt så - de gick ju ganska bra ända fram till 70-talet eller hur?
2009-02-16, 08:54
  #1216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Tänk logiskt nu.
I netto jobbar det nästan bara invandrare, dessa är kvinnor och någon man.
I kinesen jobbar en liten kines.
I pizzerian jobbar en stor man från balkan och en annan frisk(troligen stark) man i sin bästa ålder. Inte bara det utan den är fylld men män som dricker.

Det handlar inte om rasism utan att rånarna är smarta och tar det säkra före det osäkra.

Det handlar om att dom är kärringar, dom går på äldre kvinnor, eller kvinnor. NÄR dom misshandlar killar är dom flertal gånger mer. Om man sitter här och läser dina inlägg så mellan inläggen så försvarar du brotten gång på gång.

Hycklare..man skäms som invandrare
2009-02-16, 09:41
  #1217
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Badsector

Jag är med största sannolikhet den intelligentaste människa du haft en dialog med denna vecka. Tillhör den 99,69:e percentilen, vilket betyder att jag är intelligentast av 300 slumpmässigt utvalda. IQ 140+.
Så svara på mina frågor, fundera lite och ställ dig själv ännu lite svårare frågor istället för att vara respektlös.

Du är en känslomässig snyftare med dåliga gener och kass impulskontroll. EN person som är intelligent på riktigt har inget behov av att skryta om det på internet, där vem som helst kan förvandlas till intelligent, storkukad eller stark eller varför inte alltihop. Jag tror inte ett ögonblick på dig, en intelligent person hade inte resonerat som dig din intellektuella dvärg. Vidare kan du, som vanligt, inte verifiera ditt påstående om dig själv.
2009-02-16, 09:48
  #1218
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Badsector
Du anser att du har lika stor rätt till Sverige som svenskarna.
Du vill ta en bit av Sverige från Svenskarna, och det är det många med mig som ska se till åtgärdas så snart möjligt är.

Löjligt resonemang och IQ 80-varning på det.

Citat:
Ursprungligen postat av Badsector
De rånar SVENSKAR, både ungdomar och gamla. De som inte kan försvara sig.

Föraktar du svenskar så mycket att du tror att de inte kan försvara sig? Se på fan.

Citat:
Ursprungligen postat av Badsector
Du anser dig ha rätt till Sverige, vilket sker på Svenskarnas bekostnad.

Dikotomiskt tänkande, ej giltligt argument. Eller varför inte, du är svensk, du bor i Sverige, det sker på samernas bekostnad.
2009-02-16, 09:58
  #1219
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tehthing
Det handlar om att dom är kärringar, dom går på äldre kvinnor, eller kvinnor. NÄR dom misshandlar killar är dom flertal gånger mer. Om man sitter här och läser dina inlägg så mellan inläggen så försvarar du brotten gång på gång.

Hycklare..man skäms som invandrare
Finns t o m en babian som tycker att dom är smarta som går på flera stycken på ne eller två svennar. Dom tycker inte att det fegt själva utan smart eftersom dom vill ha just så lite motstånd som möjligt och att svennarna får skylla sig själva som bara går en eller två och därmed är i underläge. Orkar inte leta just nu men jag vet att detta har tagits upp även på Fb och med säkerhet även härinne. Det går t o m att få fram namnet på vederbörande rövhål som yttrade det.
2009-02-16, 11:12
  #1220
Medlem
Badsectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysmorfar
Löjligt resonemang och IQ 80-varning på det.
Det är inget resonemang utan ett konstaterande.
Citat:
Ursprungligen postat av Mysmorfar
Föraktar du svenskar så mycket att du tror att de inte kan försvara sig? Se på fan.
Ensamma ungdomar och gamla tanter kan inte försvara sig mot beväpnade gäng kriminella, alldeles riktigt.
beklagligt att detta verkar komma som en överraskning för dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Mysmorfar
Dikotomiskt tänkande, ej giltligt argument. Eller varför inte, du är svensk, du bor i Sverige, det sker på samernas bekostnad.
1. Samerna var, oavsett vad socialdemokraternas skuld-skola lärt dig, inte först att bo i området som vi idag kallar Sverige.
2. Samerna kompenseras både ekonomiskt och genom ett eget ting baserat på rasbiologiska resonemang för sin påstådda... undanträngning?

Invandrargrupper som inte assimilerar sig kulturellt och genetiskt är kolonisatörer och inte invandrare. Försök förstå skillnaden.
2009-02-16, 11:22
  #1221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Vem har förnekat svenskarnas rätt till Sverige?
De rånar inte svenska ungdomar utan äldre svenska kvinnor, för att de som bäst vill ha passiv motstånd.

De rånar inte en Alban för att det skulle inte gå som planerat, sätter någon en kniv mot mig och ska ha mina grejer så måste han försöka döda mig för att få det. De är inte villiga att gå så långt = De rånar inte någon som gör motstånd.


Ja du är ju väldigt intelligent. Tycker att du ska vakna upp nu och slå huvudet i väggen ett tag. Tänk över vad det är du säger din idiot.
Se där, jag var respektlös. Påminner mig om en person, och jag citerar.

När jag var 16 blev jag rånad och misshandlad av 10st turkar och negrer som var minst 20 år gamla, och mycket större. Du menar att du skulle göra motstånd i det läget?
2009-02-16, 12:19
  #1222
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Vem har förnekat svenskarnas rätt till Sverige?
De rånar inte svenska ungdomar utan äldre svenska kvinnor, för att de som bäst vill ha passiv motstånd.

De rånar inte en Alban för att det skulle inte gå som planerat, sätter någon en kniv mot mig och ska ha mina grejer så måste han försöka döda mig för att få det. De är inte villiga att gå så långt = De rånar inte någon som gör motstånd.


Ja du är ju väldigt intelligent. Tycker att du ska vakna upp nu och slå huvudet i väggen ett tag. Tänk över vad det är du säger din idiot.
Se där, jag var respektlös. Påminner mig om en person, och jag citerar.

Du bara mytar din lögnare. Om två nazister skulle trycka kniven mot din hals och be om din mobil skulle du skita på dig och ge dem en avsugning om dom så ville. Du snackar bara en massa skit för att du vill ha större FB-kuk.
2009-02-16, 12:24
  #1223
Medlem
blue_no1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blue_no1
jag har inte läst att det hänt nåt alls som verkar som om folket fått nog i Landkrona,är det meningen att det ska hända nåt eller är det bara ord,igen?
-väntar med spänning på ett massivt PK skrik om rasistbrott i Landskrona......

jag citerar mig själv......
HÄNDER det nåt i Landskrona,eller är det bara pladder...igen?
2009-02-16, 13:14
  #1224
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blue_no1
jag citerar mig själv......
HÄNDER det nåt i Landskrona,eller är det bara pladder...igen?

Vad menar du? Landskronaborna kommer inte lägga sig på marken och dö om det är det du förväntar dig. Gettorisering kommer ske långsamt föregången av en white-flight. Det blir inga "RASKRIG I LANDSKRONA - MONA SAHLIN MANAR TILL ÅTERHÅLLSAMHET OCH FÖRSTÅELSE"-rubriker i Aftonbladet.
Landskrona kommer om några år vara en avbefolkad balkan-enklav utan någon som helst funktion i Sverige utom knarkhandelsknutpunkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in