Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-14, 11:44
  #1201
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Mycket bra skrivet.
Sedan så vitt jag vet så skulle det inte räcka med att tex ringa från en telefonkiosk, eller något sånt.
Att säga XXX gjorde det kommer inte få han gripen eller något, utan han kommer hamna under spaning. Polisen i Landskrona är mycket dåliga på att spana, de märks på alla sätt.

De måste ha bevis eller vittnesmål. Där blir mitt namn inskrivet någonstans. Skyddat namn räcker inte, hände en gång att de fick namnet på en tjallare som hade skyddat namn. Kommer inte ihåg när.

Jag har en bra idé hur du kan bli sveriges nya hjälte.

Ring alla dina kriminella albanska tuffa gangsterpolare, berätta för dom att det är fest i en lokal i ett hus du hyrt i utkanten av Landskrona. Väldigt ensligt beläget.
För att locka dit så många som det bara går säg att det finns gratis cola och blonda svenska tjejer de kan gruppvåldta till dunket av 50-cent.

Sen när alla är samlade, så skriker du som en sann muslim ALLAH AKBHAR och spränger skiten i luften med din självmordsväst du gömt under din baxxade Canada Goose jacka.

Många kommer tacka dig. Iaf JAG.

Sen skickar vi hem din mamma med nästa bananbåt.

Vad Tycks?
2009-02-15, 09:43
  #1202
Medlem
Badsectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Jag hör hemma här lika mycket som jag hör hemma i mitt land eller en svensk i Sverige. Jag har bott här hela mitt liv.
Vilken faktor är det som gör att du hör hemma i Albanien egetnligen? Du har ju bott i SVERIGE hela ditt liv?
Menar du har att du har blodsrätt till Albanien?
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Ifall du tjallar, riskerar du att få en granat kastad in i ditt hem?
Det är STOR skillnad på att "tjalla" och på att spela med i ett rasistiskt skådespel där brott mot SVENSKAR är något man får högre status av, men brott mot albaner är något som man får stryk av.

Du är en rasistisk hycklare.
2009-02-15, 13:04
  #1203
Medlem
blue_no1s avatar
jag har inte läst att det hänt nåt alls som verkar som om folket fått nog i Landkrona,är det meningen att det ska hända nåt eller är det bara ord,igen?
-väntar med spänning på ett massivt PK skrik om rasistbrott i Landskrona......
2009-02-15, 15:34
  #1204
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Badsector
Vilken faktor är det som gör att du hör hemma i Albanien egetnligen? Du har ju bott i SVERIGE hela ditt liv?
Menar du har att du har blodsrätt till Albanien?

Det är STOR skillnad på att "tjalla" och på att spela med i ett rasistiskt skådespel där brott mot SVENSKAR är något man får högre status av, men brott mot albaner är något som man får stryk av.

Du är en rasistisk hycklare.

Blodsrätt.., ja? Inte bara blodsrätt, jag ser ju mig själv som en albansk.
Jag är inte svensk någonstans, inget illa menat. Det finns inga problem med att vara stolt alban i Sverige.

Brott mot svenskar? Intressant, många av butikerna som rånats har varit invandrar ägda. I netto jobbar nästan bara invandrare..?
Etnicitet är inget dom bryr sig om. De har inget mot svenskar, det lovar jag dig. Det handlar för dom om pengar.
Tjallar man så blir man inte slagen, det är mycket värre, och speciellt ifall man tjallar på de större killarna som inte drar åt sig media o så. Jag spelar inte någoting.

Att kalla mig för rasistisk hycklare visar bara din idioti.
2009-02-15, 16:17
  #1205
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Blodsrätt.., ja? Inte bara blodsrätt, jag ser ju mig själv som en albansk.
Jag är inte svensk någonstans, inget illa menat. Det finns inga problem med att vara stolt alban i Sverige.

Brott mot svenskar? Intressant, många av butikerna som rånats har varit invandrar ägda. I netto jobbar nästan bara invandrare..?
Etnicitet är inget dom bryr sig om. De har inget mot svenskar, det lovar jag dig. Det handlar för dom om pengar.
Tjallar man så blir man inte slagen, det är mycket värre, och speciellt ifall man tjallar på de större killarna som inte drar åt sig media o så. Jag spelar inte någoting.

Att kalla mig för rasistisk hycklare visar bara din idioti.

Det går inte att diskutera med djuren, de stoppar ju ord i ens mun och sen stänger dom det lilla nötet de kallar för hjärna.
2009-02-15, 16:27
  #1206
Medlem
Badsectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Blodsrätt.., ja? Inte bara blodsrätt, jag ser ju mig själv som en albansk.
Kan det vara så att det finns en grupp människor som har samma blodsrätt till Sverige?
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Jag är inte svensk någonstans, inget illa menat. Det finns inga problem med att vara stolt alban i Sverige.
Och det är alltså det där det råder EXTREMT delade meningar om.
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Brott mot svenskar? Intressant, många av butikerna som rånats har varit invandrar ägda. I netto jobbar nästan bara invandrare..?
Etnicitet är inget dom bryr sig om. De har inget mot svenskar, det lovar jag dig. Det handlar för dom om pengar.
Så deras rånoffer är inte just svenska ungdomar?

Kan en alban som knivrånat en annan alban sitta bland dig och dina vänner och skryta om det?
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Tjallar man så blir man inte slagen, det är mycket värre, och speciellt ifall man tjallar på de större killarna som inte drar åt sig media o så. Jag spelar inte någoting.
Vad skulle hända någon alban skulle försöka råna dig eller någon annan alban?
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Att kalla mig för rasistisk hycklare visar bara din idioti.
Jag är med största sannolikhet den intelligentaste människa du haft en dialog med denna vecka. Tillhör den 99,69:e percentilen, vilket betyder att jag är intelligentast av 300 slumpmässigt utvalda. IQ 140+.
Så svara på mina frågor, fundera lite och ställ dig själv ännu lite svårare frågor istället för att vara respektlös.
2009-02-15, 17:52
  #1207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badsector
Kan det vara så att det finns en grupp människor som har samma blodsrätt till Sverige?

Så deras rånoffer är inte just svenska ungdomar?


.


Som mitt nick antyder bor jag i landskrona.

Man kan ju fundera lite över varför de inte försöker råna pizzerian som ligger i samma byggnad som netto.

Och man rånar väl där konsekvenserna inte är så allvarliga, man vill väl inte risikera att åka på ett kok stryk?
2009-02-15, 19:12
  #1208
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landskrona-man
Som mitt nick antyder bor jag i landskrona.

Man kan ju fundera lite över varför de inte försöker råna pizzerian som ligger i samma byggnad som netto.

Och man rånar väl där konsekvenserna inte är så allvarliga, man vill väl inte risikera att åka på ett kok stryk?
Sant. Likadant när dom ska råna gammal tanter.
2009-02-15, 21:15
  #1209
Medlem
Badsectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landskrona-man
Och man rånar väl där konsekvenserna inte är så allvarliga, man vill väl inte risikera att åka på ett kok stryk?
Precis. Ger den svenske Netto-lagerarbetaren albanerna stryk/hagelsvärm så är det klankrig på g, eftersom albaner som vi sett i denna tråd idoliserar och accepterar kriminalitet.
Och där har vi ett av de stora problemen - en kultur/mentalitet som accepterar och statusladdar kriminalitet mot svenskarna.
Skulle albanerna INTE acceptera kriminalitet mot svenskar bland de sina så hade inte tillrättavisning av slödder inneburit "klankrig", men nu är det så.

Enda realistiska lösningen är repartriering. En annan lösning är att även svenskarna anammar "klankulturen" och slår tillbaka på samma sätt, men det skulle för alltid förändra Sverige till något sämre, smutsigare och otryggare för våra barn.
2009-02-15, 22:50
  #1210
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Badsector
Precis. Ger den svenske Netto-lagerarbetaren albanerna stryk/hagelsvärm så är det klankrig på g, eftersom albaner som vi sett i denna tråd idoliserar och accepterar kriminalitet.
Och där har vi ett av de stora problemen - en kultur/mentalitet som accepterar och statusladdar kriminalitet mot svenskarna.
Skulle albanerna INTE acceptera kriminalitet mot svenskar bland de sina så hade inte tillrättavisning av slödder inneburit "klankrig", men nu är det så.

Enda realistiska lösningen är repartriering. En annan lösning är att även svenskarna anammar "klankulturen" och slår tillbaka på samma sätt, men det skulle för alltid förändra Sverige till något sämre, smutsigare och otryggare för våra barn.

Sverige har inte haft en klankultur sen vikingatiden, blattar utnyttjar våra brister, alla ska vara jämlika, alla är lika värda osv osv...

Medans "blattarna" skrattar åt Sverige och våldtar kvinnor och lever rövare på gatorna, den svenska toleransen har inte ännu tagit slut, vi försöker hitta ursäkter till desa mörka beteenden, varför gruppvåldtas svenska kvinnor? Varför rånas det? varför denna oprovocerade misshandel? varför gängbildning osv osv osv.
Så länge man ställer konstiga frågor får man inga ärliga svar tillbaka. Är svartingen en genetiskt skadad människa?
En mörk Orch som vill sätta på svenska blonda horor medans deras egna systrar skall hållas i schack? kan sanningen vara så enkel? Kan sanningen vara att Sverige och svenskar är under ett rasistiskt och reellt hot från blattar?

Vart är sanningen? Säg nu inte att du känner en schysst blatte för det spelar ingen roll, enstaka individer förklarar inte ett lands bekymmer.

Vad
2009-02-15, 23:30
  #1211
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Landskrona-man
Som mitt nick antyder bor jag i landskrona.

Man kan ju fundera lite över varför de inte försöker råna pizzerian som ligger i samma byggnad som netto.

Och man rånar väl där konsekvenserna inte är så allvarliga, man vill väl inte risikera att åka på ett kok stryk?

Tänk logiskt nu.
I netto jobbar det nästan bara invandrare, dessa är kvinnor och någon man.
I kinesen jobbar en liten kines.
I pizzerian jobbar en stor man från balkan och en annan frisk(troligen stark) man i sin bästa ålder. Inte bara det utan den är fylld men män som dricker.

Det handlar inte om rasism utan att rånarna är smarta och tar det säkra före det osäkra.
2009-02-15, 23:35
  #1212
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Badsector
Kan det vara så att det finns en grupp människor som har samma blodsrätt till Sverige?

Och det är alltså det där det råder EXTREMT delade meningar om.

Så deras rånoffer är inte just svenska ungdomar?

Kan en alban som knivrånat en annan alban sitta bland dig och dina vänner och skryta om det?

Vad skulle hända någon alban skulle försöka råna dig eller någon annan alban?

Jag är med största sannolikhet den intelligentaste människa du haft en dialog med denna vecka. Tillhör den 99,69:e percentilen, vilket betyder att jag är intelligentast av 300 slumpmässigt utvalda. IQ 140+.
Så svara på mina frågor, fundera lite och ställ dig själv ännu lite svårare frågor istället för att vara respektlös.

Vem har förnekat svenskarnas rätt till Sverige?
De rånar inte svenska ungdomar utan äldre svenska kvinnor, för att de som bäst vill ha passiv motstånd.

De rånar inte en Alban för att det skulle inte gå som planerat, sätter någon en kniv mot mig och ska ha mina grejer så måste han försöka döda mig för att få det. De är inte villiga att gå så långt = De rånar inte någon som gör motstånd.


Ja du är ju väldigt intelligent. Tycker att du ska vakna upp nu och slå huvudet i väggen ett tag. Tänk över vad det är du säger din idiot.
Se där, jag var respektlös. Påminner mig om en person, och jag citerar.


Citat:
Du är en rasistisk hycklare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in