Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-07, 13:10
  #1081
Medlem
Alla i Landskrona vet att kosovoalbanska killar står för minst 90% av alla rån i staden, både personrån och butiksrån. Men ännu har jag inte träffat på någon kosovoalban som har sagt sig skämmas över sina landsmäns beteenden. Begriper dom inte att SAMTLIGA kosovoalbaner blir betraktade som patrask för vad dessa sysslar med?

Vill ni tillhöra den mest avskydda gruppen i samhället? Ger det er status att vara hatade av alla normala människor? Hur fan tänker ni egentligen när ni skyddar era kriminella landsmän som bara ställer till skit för er själva?

Den enda lösningen på Landskronas problem är att göra sig av med samtliga kosovoalbaner. Det är det mest effektiva sättet att bekämpa brottsligheten.
2009-02-07, 13:54
  #1082
Medlem
.50cals avatar
Torkild talar ut; http://hd.se/landskrona/2009/02/07/r...ser-har-faatt/
Får hoppas han kan visa lite kuk också (men det lär väl aldrig hända )
2009-02-07, 13:58
  #1083
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barsk
Alla i Landskrona vet att kosovoalbanska killar står för minst 90% av alla rån i staden, både personrån och butiksrån. Men ännu har jag inte träffat på någon kosovoalban som har sagt sig skämmas över sina landsmäns beteenden. Begriper dom inte att SAMTLIGA kosovoalbaner blir betraktade som patrask för vad dessa sysslar med?

Vill ni tillhöra den mest avskydda gruppen i samhället? Ger det er status att vara hatade av alla normala människor? Hur fan tänker ni egentligen när ni skyddar era kriminella landsmän som bara ställer till skit för er själva?

Den enda lösningen på Landskronas problem är att göra sig av med samtliga kosovoalbaner. Det är det mest effektiva sättet att bekämpa brottsligheten.

Varför ska jag skämmas över mina landsmän?
Det är ett dussin som håller på med skit av flera tusen. Jag har sagt att jag är starkt emot deras kriminella handlingar och det står jag vid.

Det berör mig inte mer än det. Att de är Albaner har inget med saken att göra. Det ska inte på något sätt kunna beröra dom Albaner som gör rätt för sig.

Så är det såklart inte, vi dras in i skitet och blir hatade också. Tyvärr!
Jag tänker dock inte göra något mer åt saken pga av att några Svenskar hatar mig för att de är trångsynta. Vi får alla tycka vad vi vill.
2009-02-08, 00:34
  #1084
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Du är ju faktiskt dum på riktigt!









http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=378763

Nej, ni har inte förpestat städer. Ni har förpestat LANDET!

" tuggar kat och kommer hem på morgonen och vill tillverka flera barn. Är inte frun med på det så får hon stryk."

https://www.flashback.org/showthrea...4#post15022294

2009-02-08, 00:41
  #1085
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaftPunk
https://www.flashback.org/showthrea...4#post15022294


En somalier som bashar albaner.....

Är detta höjden av ofrivillig humor?
2009-02-08, 00:54
  #1086
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
En somalier som bashar albaner.....

Är detta höjden av ofrivillig humor?

Jag ser inte heller det roliga och jag ser inte poängen med responsen jag fick. Okej om det var en svensk men en somalier! WTF!?

DaftPunk har du inga kommentarer? Du påstod att ni inte var kriminella och jag motbevisade dig. Du tenderar att rymma så fort jag motbevisar dig, ungefär som den gången du påstod att hela 18% av Sveriges somalier läser på högskolan när sanningen egentligen ligger på ca 2%. Visa nu att du är en utbildad somalier!
2009-02-08, 01:18
  #1087
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Jag ser inte heller det roliga och jag ser inte poängen med responsen jag fick. Okej om det var en svensk men en somalier! WTF!?

DaftPunk har du inga kommentarer? Du påstod att ni inte var kriminella och jag motbevisade dig. Du tenderar att rymma så fort jag motbevisar dig, ungefär som den gången du påstod att hela 18% av Sveriges somalier läser på högskolan när sanningen egentligen ligger på ca 2%. Visa nu att du är en utbildad somalier!

14% påstod jag och det har jag bevisat
2009-02-08, 01:33
  #1088
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaftPunk
14% påstod jag och det har jag bevisat

Sakta i backarna lille chockladtomte. Du påstod 18% men redigerade sedan om inlägget när du insåg att din källa skrev 14%. Som tur hade jag redan citerat det inlägget innan du redigerade om den 7 min senare. Se själv: https://www.flashback.org/showthrea...565836&page=79

Och nej, du har inte motbevisat mig. Du har däremot visat att du verkligen är korkad. Yes.

Din källa säger följande:

Citat:
Vid 25 års ålder hade 34 procent av de utrikes födda påbörjat en
högskoleutbildning. Motsvarande andel för inrikes födda var 46
procent. Högst andel som påbörjat högskolestudier hade utrikes
födda med iransk bakgrund, 55 procent. Därefter kom Polen , 49
procent och Bosnien-Hercegovina, 41 procent. Lägst andel av 25
åringar som påbörjat högskolestudier hade Somalia ,14 procent
.
Bland nybörjarna i högskolan ökade andelen utrikes födda läsåret
2006/2007 med 5 procent från föregående år (Högskoleverket och
SCB 2008).

Den säger alltså andelen somaliska 25-åringar som påbörjat högskolestudier.

Min källa säger följande:

Citat:
Få från Afrika studerar vidare
Skillnaden mellan olika invandrargrupper är dock stor. Personer med iransk bakgrund är till exempel väl representerade i högskolan. 21 procent av ungdomarna i gruppen studerar på högskolan. Motsvarande siffra för personer med svensk bakgrund är 15 procent. Även bland ungdomar med bosnisk och polsk bakgrund är det vanligt med högskolestudier.

Ungdomar med afrikansk bakgrund har däremot en låg övergång till högskolan. Av de somaliska ungdomarna är det till exempel endast 2 procent som studerar på högskolan.

https://www.flashback.org/showthrea...565836&page=80

Vi kan alltså konstatera att du ljög för oss - igen. Nu kanske du vill berätta varför du väljer att ljuga eller så kan du be om ursäkt. Välj själv.
__________________
Senast redigerad av Ominus 2009-02-08 kl. 01:36.
2009-02-08, 06:10
  #1089
Medlem
FreeThinkers avatar
Albanian Soul är en del av problemet. Killen har total avsaknad av moralisk plikt och civilkurage sen är han blint lojal till sin folkgrupp till den gräns att lojaliteten går över lagen.

Tro inte att argument som att "ni" är laglydiga och att det inte är erat problem skyddar dig. Eftersom albaner helt klart inte respekterar den svenska ordningen så är det upp till albanska församlingen att hålla era apor i styr. Tror du vi svenskar håller kriminella om ryggen bara för dom är svenskar? NEJ.

Om ni ska bo här måste ni göra er av med svartskalle attityden eller stå för konsekvenserna när räkningen kommer.
2009-02-08, 08:24
  #1090
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Varför ska jag skämmas över mina landsmän?
Det är ett dussin som håller på med skit av flera tusen. Jag har sagt att jag är starkt emot deras kriminella handlingar och det står jag vid.

Det berör mig inte mer än det. Att de är Albaner har inget med saken att göra. Det ska inte på något sätt kunna beröra dom Albaner som gör rätt för sig.

Så är det såklart inte, vi dras in i skitet och blir hatade också. Tyvärr!
Jag tänker dock inte göra något mer åt saken pga av att några Svenskar hatar mig för att de är trångsynta. Vi får alla tycka vad vi vill.
Så gola på dom då för helvete jävla syltrygg!!! Annars är det ingen skillnad på dom och dig, ni är lika mycket skräp vilket som!! Om du har svårt att fatta det kan inte vi andra rå för.
2009-02-08, 08:31
  #1091
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Varför ska jag skämmas över mina landsmän?
Det är ett dussin som håller på med skit av flera tusen. Jag har sagt att jag är starkt emot deras kriminella handlingar och det står jag vid.

Det berör mig inte mer än det. Att de är Albaner har inget med saken att göra. Det ska inte på något sätt kunna beröra dom Albaner som gör rätt för sig.

Så är det såklart inte, vi dras in i skitet och blir hatade också. Tyvärr!
Jag tänker dock inte göra något mer åt saken pga av att några Svenskar hatar mig för att de är trångsynta. Vi får alla tycka vad vi vill.

Åk hem.

Ta med dig dina apor till släktingar.
2009-02-08, 08:46
  #1092
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robin_Shadowes
Så gola på dom då för helvete jävla syltrygg!!! Annars är det ingen skillnad på dom och dig, ni är lika mycket skräp vilket som!! Om du har svårt att fatta det kan inte vi andra rå för.

Tyck vad du vill. Nej, jag golar inte. Hej då!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in