Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-03, 13:53
  #481
Medlem
magnumforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kes
Okej vi gör som ni vill, alla albaner som invandrat till Sverige flyttar tillbaka. 35.000 albaner beräknar man han invandrat till Sverige men siffran ligger upp mot 55.000 st. Alltså är 15.000 infödda i Sverige och räknas som svenskar precis som du!! Albanerna har alltså ökat med 15.000 på 15 år. Så om några decennium så har du lika många albaner som idag igen!! Alltså ingen lösning.

Så det bästa är nog att utvisa alla kriminella med utlänsk bakrund om ni vill minska kriminalliteten hos alla invandrare!!
*lol* skulle de som återvänder inte ta med sig sina ungar tillbaka????? Om jag, som är svensk, hade flytt och fått skydd i ett annat land, så hade jag återvänt till mitt hemland Sverige så fort jag kunnat och mina barn hade givetvis följt med mig tillbaka. Allt annat är svek OCH parasiterande.
2008-05-03, 14:00
  #482
Medlem
kess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkehål
Ni jobbar ju fan svart din jävel!

För varje svart krona ni får måste jag betala 20% extra skatt, alltså jämnar ni ut er själva med dom som lever på bidrag för ni betalar ju inte skatt på den svarta lönen.

Jävla pack.



Hahaha att ni orkar komma fram med alla möjliga argument som för albanerna dåliga. Jag förklara för dig att albanerna till och med jobbar svart för att få in pengar istället för vanligt grovt kriminalitet. Sedan förklarade jag också att dom jobbar lagligt och tar åt sig all extra jobb dom kan få. Sedan drars ju 30% skatt av alla pengar som dom tjänat för att dom jobbat exrta, och dessa skattepengar blir som din månadslön i slutändan .
2008-05-03, 14:04
  #483
Medlem
magnumforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kes


Hahaha att ni orkar komma fram med alla möjliga argument som för albanerna dåliga. Jag förklara för dig att albanerna till och med jobbar svart för att få in pengar istället för vanligt grovt kriminalitet. Sedan förklarade jag också att dom jobbar lagligt och tar åt sig all extra jobb dom kan få. Sedan drars ju 30% skatt av alla pengar som dom tjänat för att dom jobbat exrta, och dessa skattepengar blir som din månadslön i slutändan .
*lol* så duktiga och driftiga som ni albaner är så borde ni omedelbums bege er raka vägen hem och bygga upp ert underbara land.Ni har mycket att bidra med på hemmafronten. Sverige har njutit av er närvaro länge nog
2008-05-03, 14:05
  #484
Medlem
kess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnumforce
*lol* skulle de som återvänder inte ta med sig sina ungar tillbaka????? Om jag, som är svensk, hade flytt och fått skydd i ett annat land, så hade jag återvänt till mitt hemland Sverige så fort jag kunnat och mina barn hade givetvis följt med mig tillbaka. Allt annat är svek OCH parasiterande.

Hehe de flesta dom är infödda här i Sverige närmar sig vuxenåldern min vän. Glömde tillägga innan att många albaner som är gifta i Sverige har fruar från Kosovo som kommit hit efter Kosovokriget, vilket även de ökar de albanska befolkningen.

Hur ni än vänder och vrider på det kommer ni alltid ha kvar albanerna här i Sverige.
2008-05-03, 14:21
  #485
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kes


Hahaha att ni orkar komma fram med alla möjliga argument som för albanerna dåliga. Jag förklara för dig att albanerna till och med jobbar svart för att få in pengar istället för vanligt grovt kriminalitet. Sedan förklarade jag också att dom jobbar lagligt och tar åt sig all extra jobb dom kan få. Sedan drars ju 30% skatt av alla pengar som dom tjänat för att dom jobbat exrta, och dessa skattepengar blir som din månadslön i slutändan .

Hur fan vet du att deras pengar blir mina? Allt jag vet är att när ni jobbar svart så måste de som jobbar vitt betala extra skatt per pengar.

Rent tekniskt måste vi BETALA mer i skatt per kronor än ER, då ni gömmer undan de svarta.
2008-05-03, 14:24
  #486
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kes
Jag förstår inte ens varför jag ens disskuterar något sånt här dumt med dig?? Sverige kommer aldrig är köra ut alla albaner utan någon annledning. Den dagen detta sker den dagen kan vi debbatera men som de ser ut just så spekulerar och drömmer du i onödan.

Precis ni vill inte lämna sverige för ni vill parasitera detta land.

Hade man fått bidrag, jobb, gratis vård i kosovo hade ni åkt dit bums.
2008-05-03, 14:28
  #487
Medlem
kess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkehål
Hur fan vet du att deras pengar blir mina? Allt jag vet är att när ni jobbar svart så måste de som jobbar vitt betala extra skatt per pengar.

Rent tekniskt måste vi BETALA mer i skatt per kronor än ER, då ni gömmer undan de svarta.

Men herregud svart jobbar man inte hela tiden idiot Det händer att vissa kör någon svarttaxi någon storhelg eller något. Hur pantat får man va egentligen. Att jobba extra hos oss är som en vanlig dag på jobbet. Vad jag vet jobbar man nattetid eller extra tjänar man mer, tjänar man mer betalar man mer skatt.
2008-05-03, 14:38
  #488
Medlem
kess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkehål
Du snackar en massa skit, albaner gör brott och lever på soc, jag vet själv för jag känner ett par albaner.

Flertal, albaner menade jag.

Jaha, jag känner hundratal albaner!! Jag umgås bara med albaner, jag jobbar med albaner ect ect. Jag är förfan själv en alban så kom inte här och försök lära mig något som jag redan vet 1000 gånger bättre om än dig!!

Om albanerna lever på Social och på brott hur förklarar du då att man har råd att ha en FET och ny bil + åka ner på semester till sitt hemland 1-2 gånger om året + att ha en fet villa nere i sitt hemland + att man skickar ner tusentals kronor till sina släktingar. Tror knappast att en inkomst på bidragpengar och brott hjälper till med allt detta

Du är bara löjlig och skrattretande, börjar du få slut på argument??
2008-05-03, 14:40
  #489
Medlem
ElTipos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kes
HAHAHA och du tog inte i lite där vaa?? Asså va fan tror ni om Landskrona?? Herregud ni blir förhelvete skraja för småskitar. Jag kan tyvärr inte hjälpa att ni är så jävligt fega för ett gäng småpojkar.

Ja, vi alla veta att dom är småpojkar, men det vissa försöker säga till dig är att dom inte vill bli nerslagna eller rånade av ett GÄNG. Det är därför man blir rädd.
Spelar ingen roll om dom är 12,13,14 år, saken är att dom är fega, och att dom är minst 6 st när dom hoppar på sitt offer.

Själv är jag inte rädd. För att om dom hade gjort något mot mig, så hade jag sökt upp dom, en efter en .. men du kan inte vara så trångsynt, alla människor är inte likadana.
2008-05-03, 14:46
  #490
Medlem
kess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElTipo
Ja, vi alla veta att dom är småpojkar, men det vissa försöker säga till dig är att dom inte vill bli nerslagna eller rånade av ett GÄNG. Det är därför man blir rädd.
Spelar ingen roll om dom är 12,13,14 år, saken är att dom är fega, och att dom är minst 6 st när dom hoppar på sitt offer.

Själv är jag inte rädd. För att om dom hade gjort något mot mig, så hade jag sökt upp dom, en efter en .. men du kan inte vara så trångsynt, alla människor är inte likadana.

Ja jag vet och jag förstår er, jag skyddar heller inte dessa ligister. Men jag stör mig mycket på att många här dömmer hela den albanska befolkningen här i Sverige utöver vad man hört av dessa 12,13,14 åringarna i Landskrona. Hur tycker du själv det hade vatt om alla börjar dömma svenskarna för Hell Angels eller något. Skulle du tycka de var mysigt och bra om hell angels repsenterade ditt folk?? Detta är bara ett exempel för er att förstå att dom i Landskrona repsenterar varken, mig, min familj, mina vänner eller någon annan alban i världen. Utan dom repsenterar ändast sig själva och sin dåliga uppfostran!!
2008-05-03, 15:02
  #491
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kes
Jaha, jag känner hundratal albaner!! Jag umgås bara med albaner, jag jobbar med albaner ect ect. Jag är förfan själv en alban så kom inte här och försök lära mig något som jag redan vet 1000 gånger bättre om än dig!!

Om albanerna lever på Social och på brott hur förklarar du då att man har råd att ha en FET och ny bil + åka ner på semester till sitt hemland 1-2 gånger om året + att ha en fet villa nere i sitt hemland + att man skickar ner tusentals kronor till sina släktingar. Tror knappast att en inkomst på bidragpengar och brott hjälper till med allt detta

Du är bara löjlig och skrattretande, börjar du få slut på argument??

Jag jobbar som kriminalvårdare, därifrån känner jag araberna, albanerna menar jag.

Tror du jag tar en bärs med dem och är kompis? Fuck you.
2008-05-03, 15:15
  #492
Medlem
kess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkehål
Jag jobbar som kriminalvårdare, därifrån känner jag araberna, albanerna menar jag.

Tror du jag tar en bärs med dem och är kompis? Fuck you.

Kanon!!

Du jobbar alltså mot kriminalitet och därifrån har du träffat ett antal albaner som du nämde innan. Som vi vet så finns de även kriminella svenskar också men inte fan dömmer du dom för "kriminela pack som lever på soc" heller.

Jag känner normala albaner som arbetar och är hederliga precis som dom andra 50000 albaner i Sverige. Du har alltså stött på några enstaka kriminella albaner på ditt jobb som kriminalvårdare och därifrån har du tagit din slutsats att albaner är kriminella, BRAVO
__________________
Senast redigerad av kes 2008-05-03 kl. 15:19.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in