2007-12-17, 21:52
Bannlyst
Nu r det dags fr en egen Euro Talk trd. Fr er som inte vet vad det r s r det ett program dr det diskuteras Europeisk fotboll (p svenskafans)
http://www.svenskafans.com/fantv/pla...ode=621&cat=18

Vilka r era favoriter i panelen? Vad tycker ni om David Fjll som programledare? Bara diskutera dagens program, det r endast fantasin som stoppar er.
Citera
2007-12-17, 22:05
Bannlyst
Mste bara gnlla lite nu. Den dr jvla bruden, Rooney. Kan hon ens ngot om fotboll? Frst pstor hon att Man Utd spelar som italienare, har krringen sett ngon match ir frutom den mot Liverpool? Iofs s kom beviset p att hon inte sg matchen nd, hon pstod att Gerrard var den bsta spelaren p plan. Vilket jkla stolpskott! Sen att hon grina ver att Arsenal skulle tappa Adebayor infr Afrikanska skratta jag ocks t, t.om jag, som inte bryr mig ett skvatt om det dr, vet att Togo inte kvalade in.

Marcus Birro r ngon jag gillar! Visst han hatar England, men han r nd riktigt skn. Sen Liverpoollskaren Claes kan man kasta bort ocks. N, in med Mjllby, Erik Niva och Birro s blir alla njda.
Citera
2007-12-17, 22:11
Medlem
Luffsens avatar
Markus Birro r fullstndigt brilljant, d han jmt och stndigt frsvarar Italiensk fotboll oavsett vad som hnt.
Annars tycker jag standarden p programmet snkts de senaste veckorna pga Eurotalks inkvotering av tjejer i programmet. Rooney i senaste programmet var ett rejlt bottennapp fr att inte tala om Eva af Gieijerstam i frra veckan.

Erik Niva, Hans Backe, och Markus Birro hade varit intressant, alternativt Mjllby istllet fr Birro d han tenderar att ibland att g verstyr med sina hyllningar till italiensk fotboll (jag gillar det skarpt iofs)

Fjll r annars en grym programledare.
Citera
2007-12-17, 22:13
Medlem
Hat r ett starkt ord, han hatar inte england. Han sitter ju bland annat ganska ofta med i Canal+ och kollar p Premier League. Han hatar dock engda anglofiler och folk med frdomar, typ personer som den dr Rooney-pajasen i Eurotalk idag.
Citera
2007-12-17, 22:14
Medlem
Villons avatar
Jag respekterar verkligen fantv-redaktionen ver huvud taget, och i synnerhet d David Fjll. Gott om tid fr varje mne, intressanta gster och en trevlig stmning.

*edit: Hon Rooney r kanske inte vrldens mest stimulerande mnniska att lyssna p henne, men de har en bra rotation p medverkare verlag och man kan inte gilla alla.
Citera
2007-12-18, 00:48
Medlem
Det bsta svenska tv-programet, alla kategorier. Fjll r kunglig som programledare och gsterna r oftast intressanta. Rooney tycker jag va helt okej, skn munhuggning med Birro bl a.

Topp 3 gster r dock:

Erik Niva. Sanslst vad grabben kan fotboll. Ett orakel.
Marcus Birro. Gillar inte italiensk fotboll srskilt mkt, men birro r ju bara fr jvla skn.
Mjllby.

Smst r nr dom tar in skrikgubben, Bjrklund. Senil r han fan, och fra socialt kompetent tycks det. Usch.
Citera
2007-12-18, 01:14
Medlem
klistiers avatar
Grymt sknt program, lskar David Fjll, han har en hrlig avslappnad stil!

Eva af Gieijerstam var nog det smsta jag ngonsin sett ppna kften, hon kunde ju fr fan inte sga tv ord irad utan att hmta efter andan? Usch.
Rooney tycker jag ocks r vrdels :/

Niva r, som sagt, ett orakel, han kan allt och lite till.
Gillar Birro ocks, gr vl verstyr nr han ska frsvara Italien ibland men han har en skn stil, absolut.
Mjllby r skn han ocks.
Citera
2007-12-18, 01:40
Medlem
sltas avatar
Kan bara instmma i vad de flesta tycker. Fjll r fantastisk som programledare, Birro r skn, Niva r ett orakel och Mjllby och Claes r helt okej. Gillar nr Sladjan r med ocks.

Ett nnu strre bottennapp n Geijerstam var ju nr Vanberg fick vara med fr nn mnad sen, han fick Hedman att framst som vettig. Strre pajas fr man leta efter.

Programmet r fruktansvrt bra, men tycker ven att Fotbollskvll var intressant detta ret, med Chris Hrenstam och Sladjan i studion (visserligen en inkvoterad Pohjanen med). Sedan r ju Strmberg frjvla bra med, vore fantastiskt kul ifall de kunde f med honom i ngot Eurotalk.
Citera
2007-12-18, 02:17
Medlem
Tebos avatar
Hur kan man gilla Mjllby? Karln lter alltid smpackad och skriker ut frsta halvan av varje mening.
Citera
2007-12-18, 04:25
Medlem
Har kollat p programmet en lngre tid. Vldigt bra program dr man lter diskussionen flyta relativt fritt, vldigt positivt enligt mig.

David Fjll r alltid suvern som programledare, nr det gller gster s gillar jag Birro ven fast jag aldrig varit speciellt intresserad av italiensk fotboll. Men han har intressanta synpunkter och r vldigt duktig p att formulera dessa. Andra bra gster i programmet r vl bland annat Kviborg, Claes Andersson och sjlvklart Erik Niva. Mjllby r vl hyfsad enligt mig, finns definitivt mycket smre alternativ.
Citera
2007-12-18, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Jag respekterar verkligen fantv-redaktionen ver huvud taget, och i synnerhet d David Fjll. Gott om tid fr varje mne, intressanta gster och en trevlig stmning.

*edit: Hon Rooney r kanske inte vrldens mest stimulerande mnniska att lyssna p henne, men de har en bra rotation p medverkare verlag och man kan inte gilla alla.
Nu r det ju s att ingen gillar henne. Varfr d ta med henne? hon r ju dum i huvet rent ut sagt.
Citera
2007-12-18, 13:42
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Hur kan man gilla Mjllby? Karln lter alltid smpackad och skriker ut frsta halvan av varje mening.

Borde vl du som Bajare gilla .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in