Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-16, 14:11
Medlem
.a6thmfsins avatar
alkohol och röka är fin kombination för att spy
Citera
2022-04-20, 21:10
Medlem
Montanasss avatar
Spice bespruatat Cannabis

Jag och en kompis rökte på förra veckan och upplevde konstiga känslor efter vi rökte.

Jag hamna i ett hallucinationsliknande läge där jag kände mig inlåst i mitt egna huvud och såg ansikten i fönster som inte var där. Jag undrar om ni råkat ut för något liknande.

Hur ser det ut i Stockholm? Hur mycket av Cannabis och Haschet är besprutat med spice?
Citera
2022-04-20, 21:12
Medlem
knark-kungens avatar
Du rökte bra shit, rök inte så mycket så ska du se att det går bättre nästa gång.
Citera
2022-04-20, 21:23
Medlem
Jag kan uppleva så om jag blir nojig. Dock så vet jag om att det jag rökt inte är besprutat. Kan även uppleva så på olika rökan beroende på vilken sort det är.
Citera
2022-04-20, 21:44
Medlem
StonedMonkeys avatar
Man kan ju få hallucinationer av vanlig cannabis också. Kan du försöka beskriva ruset lite mer och lite mer detaljerat beskriva varför du tror det var spice? Har du rökt mycket spice förut?
Citera
2022-04-20, 22:55
Moderator
mongomanishs avatar
Tråd "Spice bespruatat Cannabis" infogad.

/Moderator
Citera
2022-04-20, 23:10
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Man kan ju få hallucinationer av vanlig cannabis också. Kan du försöka beskriva ruset lite mer och lite mer detaljerat beskriva varför du tror det var spice? Har du rökt mycket spice förut?

Jag fick känslor av panik och det kändes som att jag världen genom en biosalong där jag var inlåst. Jag fick konstiga känslor i mina muskler och jag kände mig spänd, så pass spänd att jag inte kunde utföra vissa rörelser.

Jag har aldrig rökt spice själv, men jag är en frekvent weed och hasch rökare och har aldrig känt såhär tidigare. Det var min polare som hämta det och det såg vanligt ut och lukta gott.
Citera
2022-12-08, 23:28
Medlem
Vj
Citera
2022-12-08, 23:31
Medlem
Vvj
Citera
2023-01-26, 14:14
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Jag fick känslor av panik och det kändes som att jag världen genom en biosalong där jag var inlåst. Jag fick konstiga känslor i mina muskler och jag kände mig spänd, så pass spänd att jag inte kunde utföra vissa rörelser.

Jag har aldrig rökt spice själv, men jag är en frekvent weed och hasch rökare och har aldrig känt såhär tidigare. Det var min polare som hämta det och det såg vanligt ut och lukta gott.

Röker man för mycket av ett röka med bra mängd THC så kan det bli så.
Citera
2023-01-26, 19:15
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Röker man för mycket av ett röka med bra mängd THC så kan det bli så.

Så är det nog, jag hoppas verkligen inte att det var laced.

Har i stort sätt lagt av pågrund av just skräcken av att röka sprutat röka.

Sjukt hur lågt langare är villiga är att gå för att tjäna lite extra stålar.

Sverige bör agera som Tyskland och legalisera skiten.
Citera
2023-01-26, 23:15
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Så är det nog, jag hoppas verkligen inte att det var laced.

Har i stort sätt lagt av pågrund av just skräcken av att röka sprutat röka.

Sjukt hur lågt langare är villiga är att gå för att tjäna lite extra stålar.

Sverige bör agera som Tyskland och legalisera skiten.

Sverige kommer dessvärre vara ett av dem sista länderna i Europa som legaliserar, efter de muslimska länderna som Bosnien & Albanien. Svenskars syn på cannabis är = heroin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in