Hejhej!
Ska börja med att berätta att jag är en kille på, 18år som väger ca 60kgoch är 170 lång Dvs är ganska liten!
För ca 2 veckor sedan rökte jag Brunt Ca 0,3g på en secrete!
Och det blev så extremt horribelt, Kan inte ens
förklara med ord vilken mardröm det var. jag och min polare
som har rökt ca 6 ggr innan meckade, satte oss på bussen
och när vi var framme tände vi upp!
Innan jag rökte kände jag bara välbefinnande, ungefär som ett litet
barn på julafton, dvs hade extrema förhoppningar! men har alltid varit
sjukt anti mot alla former utav droger, Känner lixom en liten skräck innerst
inne mot Psykoserna som folk fastnat i första gångerna ''det snacket föräldrarna har proppat i en sen man var liten,) men det kändes bra då!
När vi körde så tog det MAX 5 minuter innan jag vart heelt seg , allmänt trött och kände lixom att kroppen somnade sakta men säkert, sen började det horribla som ja ska försöka förklara i text!
Allt började hacka, jag kände mig tung som bly och hörde inte mig själv!
Ja vart Genast panikslagen och fylld av ångest, ångest ångest, varför fan
hade jag gjort detta, Jag la mig ner och det ända jag kände var mitt hjärta som slog hur fort som helst, jag hörde och kände hur det pumpade i hela hjärtat
Nu ca 30 minuter efter ligger jag på en busshållsplatts me min polare och jag har förklarat att jag inte riktigt vet att jag är i rätt värd, jag kände helt änkelt att jag åkte Helvetteskarusell mellan 2 värdar och det gick värkligen helt upp/ner. Då började jag fokusera på olika objekt för att det kändes lugnande på nåt sätt!
Jag förstod inte att jag var i våran värld längre, jag trode tex aldrig jag skulle kunna prata med min syster / familj igen för att jag hade fastnat i nån form utav psykos! Och jag var helt seriöst näst intill redo för att ta livet av mig!
Vi blev tvungna att dra hem igen och när vi åkt ca 1 timma i bussen kände jag ett extremt lugn, allt började kännas braa som bara den, skönt och allt var helt plötsligt posetivt! Tog senare på kvällen nåt bloss till och då var det bara bra lixom!
---------------------------------------------------------
nu till frågan!
Är det nån som kan svara på vad jag råkade ut för?
har fixat lite nytt och funderar på om ja ska köra eller inte imorgon,
funderar på om det bara var att jag ''Snea'' eller om ja kanske inte tål skiten?
Stavfel bjuder jag på!
Mvh!