Jag rökte för mycket en gång. Det var 2016 Mars och jag hade sovit sjukt dåligt i flera dagar och hade det rätt krassligt med dåvarande bruden. Mådde skit och började nästan hallucinera när jag rökte. Bruden tog med mig hem till morsan under ruset också
Så morsan blev ju livrädd och ringde Polisen. Varpå dem körde mig till psykakuten. Blev inlagd i ca 2 veckor och grovt insatt på tunga Anti psykotiska läkemedel.
Tog flera år innan jag tog mig ur psykiatrins klor om mig. Psykiatrin började hålla på och säga att jag blivit Schizofren av mitt cannabis rökande och min läkare jag hade när jag gick på psykiatrin sa att jag skulle behöva tunga antipsykotiska läkemedel av resten av mitt liv.
Insåg ganska snabbt att jag behövde ta mig ur situationen då jag vet att jag bara sneade på haschet av olika anledningar. Ingen mening med att bli lobotomerad och få ett skitliv pågrund av det.
Röker i dagens läge och mår bra av det. Lärde mig en hård läxa att vara försiktig med haschet för det kan leda till år av grövre misär än vad själva haschet skapar.
Svarar gärna på frågor kring detta, antar att det är fler som hamnat på psykiatrin och blivit halvt lobotomerade pågrund av den hårda narkotika lagstiftningen vi har i dagens läge.