2010-12-22, 21:44
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Hur blir det förresten med en nytagen bild av personen ifråga? Det skulle inte sitta helt fel faktiskt.
Eller så får jag åka ner till mitt kära gamla Malmö själv och knäppa några kort om
jag hittar karln.
Äh, lämna honom ifred. Han gör inte en fluga förnär i (vad jag antar är) en ganska skyddad vardag. Några idioter (i den här trådens barndom) var och sprang i trapphuset där han bor och tog kort på dörren. Det ledde till oönskad publicitet på en site av tvivelaktig kvalité, samt att dito site ringde upp AH och ställde en massa korkade frågor.
Senast redigerad av Cousin Cocaine 2010-12-22 kl. 21:46.
Citera
2010-12-22, 23:20
Medlem
Ungargsvartmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Äh, lämna honom ifred. Han gör inte en fluga förnär i (vad jag antar är) en ganska skyddad vardag. Några idioter (i den här trådens barndom) var och sprang i trapphuset där han bor och tog kort på dörren. Det ledde till oönskad publicitet på en site av tvivelaktig kvalité, samt att dito site ringde upp AH och ställde en massa korkade frågor.
Varför det? Domen är offentlig handling! Han måste stå för vad han gjort! Och han har inga rättigheter att bli lämnad ifred.
Citera
2010-12-22, 23:28
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ungargsvartman
Varför det? Domen är offentlig handling! Han måste stå för vad han gjort! Och han har inga rättigheter att bli lämnad ifred.
Det var jag som la upp domen och satte ihop PDF:n. Men det är en viss skillnad i att diskutera brottet och AH på ett forum, jämfört med att hänga utanför hans dörr eller jaga honom med en kamera.
Citera
2010-12-22, 23:39
Medlem
Ungargsvartmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Det var jag som la upp domen och satte ihop PDF:n. Men det är en viss skillnad i att diskutera brottet och AH på ett forum, jämfört med att hänga utanför hans dörr eller jaga honom med en kamera.
Det är väl upp till var och en hur de vill granska den här mördaren! Han får ju stå för vad han har gjort! Han är ute och smörjer kråset, tänk på offrens anhöriga!
Citera
2010-12-23, 08:11
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Det är väl upp till var och en hur de vill granska den här mördaren! Han får ju stå för vad han har gjort! Han är ute och smörjer kråset, tänk på offrens anhöriga!
Smörjer kråset? långt ifrån skulle jag nog påstå. Lever en väldigt enkelt och tillbakadragen tillvaro. Fattas bara att något fjunigt pubertetsyngel leker mobb och springer runt och härjar.

Ge fan i det!
Citera
2010-12-23, 08:38
Medlem
Grandiosos avatar
Tack för visat intresse. Det värmer så gott i dessa bistra vintertider.
Jag nämnde ju egentligen ingenting om min egen syn på saken. Vad jag tycker om huvudpersonen och
hans ogärningar. Jo, det är helt jävla sanslöst sjukt från början till slut. Jag kan till viss del acceptera
"min" fångvaktares blödighet. Men när jag nu tänker efter närmare - helt nykter och fin så här i arla
morgonstund- så kan jag inte förlika mig med tanken på att en sån för våra svenska förhållanden
ojämförlig massmördare kan gå fri i samhället nån gång överhuvudtaget.
Sjuk eller inte, man får inte mörda folk - och så vidrigt rått - i denna storleksordning och sen tillåtas ett vanligt, fritt liv igen.
Då är man ta mig tusan diskvalificerad på livstid för allt detta. En sån människa ska inte få åtnjuta
nåt annat än strängt bevakad institutionsvistelse till dödagar.
Min orubbliga mening. Så sjukt blir aldrig mer friskt.
Och vad spektaklet Svenonius beträffar så har jag sällan garvat så länge och hejdlöst som när jag tog
del av hans paranoida utgjutelser i radions dokumentärprogram.
Finns han? Jo, tydligen. Han hördes ju och sågs i något annat sammanhang.
Med en sån bångstyrig, svårt störd pajas i en sjukhusledning kan det inte gå annat än rätt åt
helvete, som det ju också gjorde med grova besked.
Kapabel till såna skrattframkallande stordåd är han given kandidat till något pris i någon riktigt sjuk
och avancerad humorklass. Men nånstans förstås är det jävligt tragiskt med honom och vad som
har timat i hans närhet, 1979 mest då.
That´s all for today, people.
Gack nu och lägg sista handen vid julbestyren.
Citera
2010-12-23, 12:37
Medlem
Ungargsvartmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Smörjer kråset? långt ifrån skulle jag nog påstå. Lever en väldigt enkelt och tillbakadragen tillvaro. Fattas bara att något fjunigt pubertetsyngel leker mobb och springer runt och härjar.

Ge fan i det!
Det du kallar mobb kallar jag kritisk granskning!
Citera
2010-12-23, 12:46
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Det du kallar mobb kallar jag kritisk granskning!
Han är synad i sömmarna så det räcker och blir över. Vad hade du tänkt att göra?"Hemma hos" reportage??
Citera
2010-12-23, 17:30
Medlem
Nisse Gandhis avatar
Det är väl ganska uppenbart att Anders lider av en svår personlighetsstörning. Förmodligen har han levt i ett utanförskap under hela sitt liv. Hans uppväxt och skoltid måste ha varit ett inferno bland mobbare och oförstående lärare.

Händelserna på MÖS var förmodligen hans första, sista och enda tillfälle att stå i centrum och väcka uppmärksamhet.
Citera
2010-12-23, 23:32
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse Gandhi
Det är väl ganska uppenbart att Anders lider av en svår personlighetsstörning. Förmodligen har han levt i ett utanförskap under hela sitt liv. Hans uppväxt och skoltid måste ha varit ett inferno bland mobbare och oförstående lärare.

Händelserna på MÖS var förmodligen hans första, sista och enda tillfälle att stå i centrum och väcka uppmärksamhet.
Huvudet på spiken!
Citera
2010-12-24, 10:30
Medlem
Ungargsvartmans avatar
Citat:
Han är synad i sömmarna så det räcker och blir över. Vad hade du tänkt att göra?"Hemma hos" reportage??
Hur ser han ut i dag, vad arbetar han med, har han något förhållande?
Citat:
Huvudet på spiken!
Jag kan inte förstå att ni tycker synd om den här kallblodige mördaren. Mördarkramare.
Citera
2010-12-24, 11:05
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Hur ser han ut i dag, vad arbetar han med, har han något förhållande?

Jag kan inte förstå att ni tycker synd om den här kallblodige mördaren. Mördarkramare.
Det är ingen som tycker synd om honom. Men killen är inte tillräknelig och nu lever han med största säkerhet i en skyddad värld där han inte kan hitta på några dumheter. Därför finns det ingen anledning att jaga efter honom enligt mitt förmenande. Dessutom satt han 15 år på rättspsyk, vilket förmodligen har gjort honom gott.

Om du läser tråden så får du fram att han sysslar med enklare monteringsarbeten. Jag skulle gott kunna tänka mig nått i Samhall väg.

Det finns långt mer obehagliga mördare som går lösa jämfört med AH, t ex den här figuren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in