2011-09-02, 21:14
Citat:
Ursprungligen postat av FETochFUL
Lägga personen mitt på en asfalterad väg med 4 gjutna ringar i så man kan binda fast h*n i.
Sen kommer jag med min ångvält (en stor jävel)! Och bara kör över. En kamera ska placeras så man ser i profil. Eftersom jag knappt kan se ovanifrån.

Haha roligaste mordet hittills. Kanske man ska göra som i snatch ett par grisar som äter upp kroppen
Citera
2011-09-02, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TS
Hur skulle ni mörda någon?
Citera
2011-09-02, 21:44
Medlem
systems avatar
Om jag skulle berätta.. så skulle FRA se till att någon knackade på min dörr inom någon timma.
Citera
2011-09-02, 22:13
Medlem
skullcombos avatar
Offret ska vara en kvinna, helst nyligen hitflyttad till Sverige från ett annat land.(Utbytesstudent eller turist). En miserabel knarkarhora går också bra. poängen är att människan ska ha så få nära anhöriga som möjligt.
Jag tar kontakt med henne från en biblioteksdator.
Bestämmer träff med henne på en plats som jag inte har någon anknytning till.
Jag klär mig i mörka alldagliga kläder, samt keps och solglasögon.
Använder en hyrbil som jag byter nummerplåtar på. ( Snodda nummerplåtar).
Alla verktyg och nödvändigheter är inhandlade med kontanter på olika affärer olika datum. T.ex buntband,såg,kniv,täckplast,ammoniak,ingredienser till kloroform (aceton och klorin).

Plockar i alla fall upp henne på en så avskild plats som möjligt! helst på natten då få människor är i rörelse. ( risken för vittnen)
När hon väl är inne i bilen låser jag alla dörrar via centrallåset. Sedan kastar jag mig över henne med en kloroformtrasa i högsta hugg. När hon är avsvimmad trycker jag ned henne så djupt ner i sätet att hon inte syns utifrån. Drar ett par buntband runt vrister och handleder på henne, sedan kör jag iväg.
Nästa stopp blir ett ännu mer avskilt ställe än det första (Helst ett skogsparti eller ödehus) där jag i lugn och ro kan döda mitt offer. Antagligen gör jag det genom strypning eller att jag skär av halsen på henne. Kroppen styckar jag på plats. Huvudet slår jag ut tänderna på. sedan forslar jag in kroppen så försiktigt som jag kan i det plasttäckta bagageutrymmet. Delarna av kroppen sänker jag i olika sjöar och vattendrag.
Sedan åker jag hem! Drar på mig min plysch morgonrock, sätter mig tillrätta i min favorit fåtölj och tänder en ciggar.
Citera
2011-09-02, 22:24
Medlem
Ååh de här har jag med funderat på. Skulle vara överdrivet försiktig.
Jag skulle köpa ett par tygskor (eftersom det har nästan alla). Dom skulle vara ca 5 storlekar förstora, lägger sand eller luknande längst fram i skorna så att de blir lite tygnd där. Skorna skulle jag sen bränna upp med resten av kläderna. När jag gick någonstans för att hämta offret eller så, så skulle jag gå på något konstigt sätt(typ innåt med fötterna). Sen skulle jag vara lika noga med kläderna. Jag skulle nog bära rånarluva och för att förvirra eventuella vittnen/kameror hade jag sminkat mig som en neger där det är hål i luvan. Även bärt lincer och sminkat dit leverfläckar.
Osv osv osv.... Så där noga skulle jag va med ALLT
Citera
2011-09-02, 22:25
Medlem
zodiac08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skullcombo
Offret ska vara en kvinna, helst nyligen hitflyttad till Sverige från ett annat land.(Utbytesstudent eller turist). En miserabel knarkarhora går också bra. poängen är att människan ska ha så få nära anhöriga som möjligt.
Jag tar kontakt med henne från en biblioteksdator.
Bestämmer träff med henne på en plats som jag inte har någon anknytning till.
Jag klär mig i mörka alldagliga kläder, samt keps och solglasögon.
Använder en hyrbil som jag byter nummerplåtar på. ( Snodda nummerplåtar).
Alla verktyg och nödvändigheter är inhandlade med kontanter på olika affärer olika datum. T.ex buntband,såg,kniv,täckplast,ammoniak,ingredienser till kloroform (aceton och klorin).

Plockar i alla fall upp henne på en så avskild plats som möjligt! helst på natten då få människor är i rörelse. ( risken för vittnen)
När hon väl är inne i bilen låser jag alla dörrar via centrallåset. Sedan kastar jag mig över henne med en kloroformtrasa i högsta hugg. När hon är avsvimmad trycker jag ned henne så djupt ner i sätet att hon inte syns utifrån. Drar ett par buntband runt vrister och handleder på henne, sedan kör jag iväg.
Nästa stopp blir ett ännu mer avskilt ställe än det första (Helst ett skogsparti eller ödehus) där jag i lugn och ro kan döda mitt offer. Antagligen gör jag det genom strypning eller att jag skär av halsen på henne. Kroppen styckar jag på plats. Huvudet slår jag ut tänderna på. sedan forslar jag in kroppen så försiktigt som jag kan i det plasttäckta bagageutrymmet. Delarna av kroppen sänker jag i olika sjöar och vattendrag.
Sedan åker jag hem! Drar på mig min plysch morgonrock, sätter mig tillrätta i min favorit fåtölj och tänder en ciggar.

Vackert!

Dock skulle jag ta med henne till ödehuset direkt, bjudit henne på en drink. Småpratat lite...Sedan lugnt gått fram, tagit ett hjärngrepp runt hennes hals och strypt henne. Sedan hade jag styckat kroppen och eldat upp det i en järntunna. Undertiden det brann hade jag kostat på mig en cigarr och en rökig wiskey.
Citera
2011-09-02, 22:38
Medlem
Jag skulle bundit fast personen i fråga vid en stol och satt på offret ett par hörlurar o satt på carola sjunger elvis i lurarna..Det borde ta kål på det mesta.
Citera
2011-09-02, 22:49
Medlem
pajkastarns avatar
Jag vet inte hur man skulle gå tillväga men att gjuta betong i någons kropp vore väl ett originellet tillvägagångssätt?
Citera
2011-09-02, 23:10
Medlem
56ks avatar
Jag skulle komma upp bakifrån och slå ett hårt föremål i bakhuvudet en mörk kväll.
Självklart med kläder som döljer mitt utseende.

Ett mer orealistiskt scenario, krypskyttegevär med ljuddämpare liggandes på en avskild mörk plats 150-250 meter ifrån målet.
Senast redigerad av 56k 2011-09-02 kl. 23:17.
Citera
2011-09-02, 23:59
Medlem
Låsa in personen i källaren i 2 - 3 dagar. Sedan är han säkert törstig, då får han ett stort glas vatten blandat med kaustik soda.
Citera
2011-09-03, 00:01
Medlem
Brumelbryns avatar
Skulle supa ner mig och köra över personen. Ute efter 3-4 månader igen
Citera
2011-09-03, 00:24
Medlem
NiceSprites avatar
skulle jag mörda någon skulle jag förmodligen inte planera det särskilt väl. vad jag förstått kräver sånt mycket tålamod för planering och intelligens, har inget av vardera.

så ja, en kniv i ryggen. en yxa i ryggen. en hammare i ansiktet. whatever leaves a message.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in