Citat:
Ursprungligen postat av
rotadent
Jag får i princip brytningsfel av att kolla på väggarna, helt fruktansvärt fult allting. Känns verkligen inte som en lägenhet, det är inte det bästa att plocka ut hela möblemanget inför försäljningen av ett så konstigt målat objekt. Det hade nog varit bättre att riva alla hyllorna också, det ser bara konstigt ut när det inte finns någon annan inredning i lägenheten...
Jag tyckte att det var på tok för påtagligt att det är en religiös byggnad, annars brukar jag tycka att de där missionshusen är rätt häftiga med den stora salen. Men här var det för mycket kyrka, då blir jag helt avtänd på det.
Vilket hus... 518 kvadratmeter, ett riktigt schabrak. Tyckte ändå att det var förhållandevis smakfullt, så pass stora och påkostade hus är sällan det. Nu fick man förstås inte se något från insidan (om inte jag missade något), så den kan förstås se för hemsk ut. Men utsidan var ändå helt okej. Utsikten var verkligen fantastisk. Hur är prisbilden i Helsingborg i övrigt, går det att sälja för 36 miljoner?
Sånär alla hus som ligger i raden med detta är väldigt smakfulla. Priset, nja, eventuellt. Det ligger på, enligt många, no 1 läget i Hbg.