Citat:
Ursprungligen postat av
Skidaddle
Hela huset är fullt av designerprylar. Skulle tro att dom som bor där är verksamma inom design/arkitektbranchen. Även om möblerna är kopior går nog bara dom loss på ett par hundratusen. Det tillhör ju trenden inom den branchen ha det naket, renrakat, och asketiskt. Och då åker gardeinerna. Med tanke på inredningen skulle jag tro att det är dom nuvarande säljarna som också har renoverat huset. Skulle tro att dom till och med köpte det för att dom såg en potential att kunna få fram sina stilideal. Personligen tycker jag dock att det där svart/vita ger för skarpa kontraster, det blir helt enkelt oroligt för ögonen att titta på en längre tid. Framförallt det där ofoget att måla fönsterramarna svarta.
Huset är fullt av designermöbler, men så mycket prylar var det inte. Man skymtar öppna skåp i köket och de gapar tomma så jag misstänker det är ett stylat objekt. Det som talar emot det är väl
mängden möbler och tavlor som hänger uppe, böcker och blomkrukor utomhus......men jag vet inte, det ser för städat ut, barnrummen är asketiska och det ser obebott ut med tanke på att de flesta barn har drivor med saker och vill hänga upp egna tavlor och teckningar i sina rum.
Edit. Skumläste beskrivningen och kök och badrum är rustade i år.