Citat:
Ursprungligen postat av
Kvackelikvack
Jag lät mig luras av det när det gällde Börje Salmings villa. Den dök upp först i min sökning (=nyast inlagd). Borde kollat först att det inte var en omlistning. Troligen byte av mäklare? Många osålda objekt försvinner också över jul/nyår eller sommar och kommer tillbaka som nylistade i januari respektive augusti.
Jo, det kan ju vara lite knivigt, det där. Jag tror också att jag läste om Salmings villa samma dag som den dök upp på Hemnet. Så, det är ju ganska troligt att mäklaren läckte till pressen, bara för att få lite mer spekulanter på kåken. Så, det behöver ju inte vara nån universell sanning det där med objekt som valsat runt i pressen. Min poäng var bara att gammelmedia oftast är sist på tråden. Framförallt är det ju lättjobbade pengar att publicera sånt som folk redan snackat om på nätet. Och när sen folk läser tidningen tror dom oftast att dom är först på't.
Citat:
OnT:
Enligt den skriftliga beskrivningen finns det i alla fall ett sovrum, även om jag inte såg något på bilderna.
Som jag sa, sovrummet är det där lilla rummet med dom blåa sofforna. Det är ju inte mindre ett sovrum bara för att det inte råkar stå nån säng möblerad där för tillfället.