Citat:
Ursprungligen postat av
rotadent
Det är verkligen ingen vidare bild. De klämmer i med vidvinkeln så det nästan ser ut som att muggen står längst in i en jävligt smal korridor. Förmodligen är det ju bara en jävligt trång toalett, men kanske inte riktigt så långsmal...
Perspektivet är åt helvete men räknar man på plattorna på golvet handlar de inte om många centimeter.
Går man på skuggan på golvet ser det ut att va ~1.8ggr bredden av en klinkers mellan sitsen och väggen.
Citat:
Jag har varit och tittat på lägenheter med små badrum och toaletter och det där är verkligen en grej jag avskyr. Jag skulle aldrig vilja bo någonstans där man måste sitta på muggen med hakan mot handfatet eller sitta snett på toan för att få plats med benen etc. Det känns helt sjukt, när man sitter på muggen måste man ha lite utrymme.
Har en sån toalett :/ nyligen byttes den 30år+ gamla toaletten ut och den nya "sticker fram" så kanten på handfatet hamnar där vänsterarmen vill vara och de är skit.
För ett tag sen använde jag ett badrum som va så smalt att jag knappt kunde vända mig i duschen utan att slå i väggarna, de va så smalt så när jag satt på toaletten va jag tvungen att ha dörren öppen så bena stack ut...fyfan för såna badrum.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skidaddle
Kan man ta hem toalettstolar och provskita dom ett tag?
ASGARV tror inte butiken vill ha tillbaka en toalett med bromsspår