Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-14, 14:13
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
https://www.abbynews.com/entertainme...centre-1737937

Hur många tänder på ZZ Top?

Om jag räknat rätt så ska de skäggiga vara runt 66 där. Och skulle de nu lyckat få tag på något snyggt så är det högst troligt att det är för att de är kända, och inte för att det ser ut som om deras morsor har varit med om svåra förlossningar.
Citera
2024-12-14, 14:59
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Speciellt ohygieniskt behöver det inte vara. Det går faktiskt att tvätta skägg.

Och ja, det finns många kvinnor som gillar det.

Det ska ju enligt Agnes Wold vara mer hygieniskt att ha skägg än att vara slätrakad. Man öppnar upp huden för bakterier genom att skära bort det yttre hudlagret med rakhyveln. Många studier har visat på en koppling mellan intimrakning och en ökad risk för könssjukdomar.

Själv tycker jag dock att det ser lite skabbigt ut att se någon äta med skägg och man ser matbitar fastna i det.
Citera
2024-12-14, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Jag har välsignats med god/kraftig skäggväxt men jag har trots det varit slätrakad i perioder.

Jag har upplevt att jag fått bäst respons när jag haft kraftig skäggstubb. Långt helskägg går sällan hem hos den breda majoriteten.

Slätrakat är främst populärt bland yngre tjejer. Problemet är att jag inte attraheras av yngre tjejer.

Kraftig skäggstubb är alltså rätt väg att gå. Åtminstone för mig.

Tror du har rätt. Det är mest bara subkulturella kvinnor som gillar långt helskägg. Att däremot tycka att skägg i allmänhet är "äckligt" är en omogen inställning som följaktligen främst återfinns hos yngre kvinnor.
Citera
2024-12-14, 15:50
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amenfoerihvete
Kraftig skäggstubb är det manligaste och därmed sexigaste jag vet. Det osar testosteron och sex! Jag är helt oförmögen att inte reagera instinktivt.

Du ser, då var jag med andra ord på rätt spår i min skägg-analys.
Citera
2024-12-14, 15:51
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amenfoerihvete
Kraftig skäggstubb är det manligaste och därmed sexigaste jag vet. Det osar testosteron och sex! Jag är helt oförmögen att inte reagera instinktivt.
Nä, yuck. Det ser bara ovårdat ut. Ordentligt, men ansat skägg ska det vara(på nästan alla, vissa klär inte i skägg och bör hålla sig till helrakat).
Citera
2024-12-14, 16:12
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Jag har välsignats med god/kraftig skäggväxt men jag har trots det varit slätrakad i perioder.

Jag har upplevt att jag fått bäst respons när jag haft kraftig skäggstubb. Långt helskägg går sällan hem hos den breda majoriteten.

Slätrakat är främst populärt bland yngre tjejer. Problemet är att jag inte attraheras av yngre tjejer.

Kraftig skäggstubb är alltså rätt väg att gå. Åtminstone för mig.

Det där var märkligt, en snubbe som inte går igång på tonårsbrudar.

Nej, skäggstubb är ju bra som fan tycker även jag trots att jag inte har någon direkt skäggväxt. Repade man lite i nacken och samtidigt andades lite tungt i örat och hade ett stadigt tag om höfterna på dem så brukade brudarna gå igång på alla cylindrar, och ett kvitto på det var att de i regel fick VS (vårtstånd).
Citera
2024-12-14, 17:53
Medlem
Skäggstubb är lite av mannens smink, i princip alla män ser bättre ut i det. När det sedan blir längre kan det variera stort huruvida man passar i det eller inte.
Citera
2024-12-14, 23:05
Medlem
En del passar i det. Hade ett ex som rakade bort och då kom hans för lilla haka fram så han såg mycket bättre ut i skägg.
Citera
2024-12-15, 14:17
Medlem
f30malmos avatar
Beror på man och på skägg. Om man ska ha skägg ska det vara trimmat och välvårdat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in