Köpte den för något år sedan men har inte kollat igenom hela ännu.
Men på den finns i alla fall första avsnittet, alla jubileumsavsnitt (nr 100, 200 osv) samt det sista avsnittet. Ett givet köp för ett Rederiet-fan. 129 bagare är inte så blodigt.
Då kan man passa på att fråga, vilka avsnitt/vilken säsong Tony Sjögren satt i rullstol? Var väl efter skottlossning eller liknande. Läste på wiki "Tony överlevde skottdramat på bildäck och återvänder som intendent efter några veckor på sjukhus."
Säsong tre låter ganska tidigt. För mig att det var i slutet av serien. Någon som vet på ett ungefär? Tack
Ray Jones IV var med en eller ett par säsonger och spelade säkerhetsvakt, minns hans rolltolkning som högst beundransvärd och helt i nivå med den klass han höll i Sökarna.
Ray Jones IV var med en eller ett par säsonger och spelade säkerhetsvakt, minns hans rolltolkning som högst beundransvärd och helt i nivå med den klass han höll i Sökarna.
Hade inte han någon slags connection till Gustav i maskinrummet eller minns jag helt galet?
Avsnitt 1-198 finns på thepiratebay och resten lär komma senare.
Åhh Detta måste laddas ner, speciellt eftersom jag inte var gammal nog att se på det då det började att sändas. Jag tycker att Rederiet är en av de bättre svenska serierna. Det jag minns mest av serien är den kvinnliga kapten som hade en psykopatisk enäggstvilling ( Vad hetta kaptenen?). Och vad hette den personen som skötte övervakningen på skeppet? Var det Vera?
Måste se det igen!!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!