Flashback bygger pepparkakshus!
2013-09-07, 10:26
Medlem
frantiks avatar
Och alla har så jävla stora kavajer!
Citera
2013-09-09, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Och alla har så jävla stora kavajer!
Jag tycker det är snyggt.
Citera
2013-09-12, 00:13
Medlem
vet nån när säsong 12 dyker upp på oppetarkiv?
Citera
2013-09-12, 01:02
Medlem
Shoffens avatar
Shit, Jag och sambon har nyligen börjat kolla igenom allt. Är i första halvan av S2.
För ca 5 år sedan skulle jag kolla igenom allt men kom bara till s 3 har jag för mig pga vhs kvaliten... Då tröttnade jag.

Skummat igenom tråden och till min förvåning hittade jag till öppet arkiv med 11 Säsonger i
Hur ofta uppdaterar dom med nya avsnitt och hur många avsnitt blir det på ett ungefär varje gång?

Läste även någonstans i en artikel som länkades tidigare i tråden att staten gav över 60 miljoner till öppet arkiv. Finansieras det numera av licenspengar eller skattepengar?
Citera
2013-09-12, 03:41
Medlem
latexxxsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoffen
Shit, Jag och sambon har nyligen börjat kolla igenom allt. Är i första halvan av S2.
För ca 5 år sedan skulle jag kolla igenom allt men kom bara till s 3 har jag för mig pga vhs kvaliten... Då tröttnade jag.

Skummat igenom tråden och till min förvåning hittade jag till öppet arkiv med 11 Säsonger i :)
Hur ofta uppdaterar dom med nya avsnitt och hur många avsnitt blir det på ett ungefär varje gång?

Läste även någonstans i en artikel som länkades tidigare i tråden att staten gav över 60 miljoner till öppet arkiv. Finansieras det numera av licenspengar eller skattepengar?

Självfallet finansieras det av licensen. Det är ju därför dom infört att datorägare ska betala tv-licens.

Tanken är att det ska komma en ny säsong av rederiet varannan torsdag.
Citera
2013-09-15, 00:30
Medlem
ZTs avatar
Underbart när den döva kvinnan säger till Joker "Jag ringer dig ikväll"
Vad gick fel där?

Säsong 16 första avsnittet?
Citera
2013-09-15, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZT
Underbart när den döva kvinnan säger till Joker "Jag ringer dig ikväll"
Vad gick fel där?

Säsong 16 första avsnittet?

Hon kanske har en texttelefon?
Citera
2013-09-15, 12:35
Medlem
Drygt att behöva vänta till torsdag för säsong 12. Nån som vet om det finns att ladda ner? Söker för fullt men hittar inga torrents.
Citera
2013-09-15, 13:44
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uno.Kronkvist
Drygt att behöva vänta till torsdag för säsong 12. Nån som vet om det finns att ladda ner? Söker för fullt men hittar inga torrents.
Denna fungerade för något år sedan iaf.

EDIT:
Denna kan det ha varit.
Senast redigerad av epost72 2013-09-15 kl. 13:46.
Citera
2013-09-19, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Denna fungerade för något år sedan iaf.

EDIT:
Denna kan det ha varit.

Tack den ena länken fungerade om än det gick segt. Skönt att ha hela Rederiet hemma så man slipper ta uppehåll när SVT segar med att ladda upp avsnitten.
Citera
2013-09-20, 18:47
Medlem
Nåt som stör mig mycket är att Georg förvarar flaskor med sprit i hytten trots han är nykter alkoholist. Hur troligt är det? Att han vid varje motgång öppnar barskåpet för en sup borde lära han en läxa, att inte förvara alkohol så tillgängligt.

Är egentligen rätt så många detaljer i serien som enlig mig är slarvigt och ologiskt gjort. Trots det älskar jag Rederiet.
Citera
2013-09-21, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uno.Kronkvist
Nåt som stör mig mycket är att Georg förvarar flaskor med sprit i hytten trots han är nykter alkoholist. Hur troligt är det? Att han vid varje motgång öppnar barskåpet för en sup borde lära han en läxa, att inte förvara alkohol så tillgängligt.

Är egentligen rätt så många detaljer i serien som enlig mig är slarvigt och ologiskt gjort. Trots det älskar jag Rederiet.

Hur fick egentligen Rebecka veta att Rolf var otrogen? Framkommer det i serien?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in